Defender 1987 benzin 2,5
Moderátor: Acon
Defender 1987 benzin 2,5
Zdravím vás všechny,chtěl by jsem poprosit o radu či názor.
mám možnost koupit defíka(pickup) r.v.1987-2,5 benzín,62 kw,máte někdo zkušenost s motorem(vady-poruchy atd.)
Díky za rady. Hasik
mám možnost koupit defíka(pickup) r.v.1987-2,5 benzín,62 kw,máte někdo zkušenost s motorem(vady-poruchy atd.)
Díky za rady. Hasik
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Trpělivost - nebude to sprinter.
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Je to výborný bezproblémový motor,síly má dost a spotřeba není nijak dramatická.Hasik píše:Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.
Rozhodně bych do něj šel raději než do diesel 2.5 N/A nebo TD.
Za 4 roky může mít veteránské,nezbylo by ti než do té doby vydržet na anglických...
k.
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Ten motor jsem kdysi míval v Serii a můžu potvrdit, že je to výborný motor. Má strašně příjemný průběh krouťáku, táhne pěkně odspodu, takže od 30-ti km/h, kdy tam vrazíš čtyřku, jezdíš pomalu jak s automatem.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Defender 1987 benzin 2,5
mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek

Re: Defender 1987 benzin 2,5
No tak dobrej jako v áru určitě nenítomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek

k.
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Díky Venco za názor a radu,pojedu se na něj podívat,máš ještě něco na co si dát bacha u toho roku 1987,
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Koroze ramu (bohuzel), ale i to bylo u mne opravitelny. Koroze bulkheadu(stena mezi motorem a kabinou). Oxidace hlinikovych dilu, hlavne tam, kde je korba sroubovana k ramu. Koroze dveri.
Jo, tenhle rok vyroby nema posilovac rizeni.. Lze samozrejme doplnit, ale je to cca 20 tis za dily.
Já posilovac taky nemam a ve meste se docela nadřu. Mimo město se to da zvladnout, asi jako stary traktory, tak bych to prirovnal. Koukni do vlakna "Bucek" v sekci Defender, tam je muj drak.
Jo, tenhle rok vyroby nema posilovac rizeni.. Lze samozrejme doplnit, ale je to cca 20 tis za dily.
Já posilovac taky nemam a ve meste se docela nadřu. Mimo město se to da zvladnout, asi jako stary traktory, tak bych to prirovnal. Koukni do vlakna "Bucek" v sekci Defender, tam je muj drak.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Určitě nafťáky nehaním,jsou to spolehlivé motory ale přeci jen náročnější na údržbu.Kdo ale více jezdí tak je rozdíl ve spotřebě trochu znát.VencaZE píše:Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Co se týče stavu,koroze může být tak jako na každém,ale přijde mi že staré 90/110 byly z lepších materiálů než Defendery,ale záleží samozřejmě v jakých podmínkách auto jezdilo.
Přeju šťastnou ruku při výběru.
k.
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Kup ho aspoň tu bude více pickupů
90/110 


101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- tomáš štěpnička
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 14 srp 2008 09:37
- Bydliště: Nový Jáchymov
Re: Defender 1987 benzin 2,5
kryten píše:No tak dobrej jako v áru určitě nenítomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek![]()
k.
to netvrdím-popravdě...to je asi to jediné lepší než na aru-právě tento motor

a když si představím defa kterej bude těžší,pravděpodobně bude mít rychlejší stálý převod + stálá čtyřkolka,tak si myslím že to prostě bude slabé/velká spotřeba
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Pánové děkuji za odpovědi,jsou to pro mne cenné rady,nemám zkušenosti a každa rada dobrá



- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Defender 1987 benzin 2,5
Jak to dopadlo ? Koupils, nekoupils ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Defender 1987 benzin 2,5
mluví se o motoru s označením 17H ?
Tomáš Štěpnička ho má skutečněv S III?
Jestli ano, tak to bude asi transplantace, nebo se pletu ?
Mám za to, že už snese bezolovnatý benál, je to tak ?
za případné odpovědi díky, byl bych zase moudřejší
Tomáš Štěpnička ho má skutečněv S III?
Jestli ano, tak to bude asi transplantace, nebo se pletu ?
Mám za to, že už snese bezolovnatý benál, je to tak ?
za případné odpovědi díky, byl bych zase moudřejší

Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !