Defender 1987 benzin 2,5

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Hasik
Příspěvky: 7
Registrován: 22 říj 2013 18:57
tel.: 602356212
auto: Defender 110

Defender 1987 benzin 2,5

#1 Příspěvek od Hasik » 22 říj 2013 19:07

Zdravím vás všechny,chtěl by jsem poprosit o radu či názor.
mám možnost koupit defíka(pickup) r.v.1987-2,5 benzín,62 kw,máte někdo zkušenost s motorem(vady-poruchy atd.)
Díky za rady. Hasik

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5254
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#2 Příspěvek od Rover » 22 říj 2013 20:58

Nesmrtelnost...
Country boy...

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6528
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#3 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 22 říj 2013 22:38

Trpělivost - nebude to sprinter.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Hasik
Příspěvky: 7
Registrován: 22 říj 2013 18:57
tel.: 602356212
auto: Defender 110

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#4 Příspěvek od Hasik » 23 říj 2013 09:22

Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#5 Příspěvek od kryten » 23 říj 2013 11:53

Hasik píše:Díky za odpověď,ještě mě trápí pravostrané řízení to u nás asi nepřihlásím,ale chci ho jen do lesa a na pole jako pracanta,nebo počkat až bude veterán a pak s tím půjde snad něco udělat,nepočítám že s ním budu jezdit nějaké dálky spíše popojíždění,mám stále dilema či benzín nebo hledat naftu.
Je to výborný bezproblémový motor,síly má dost a spotřeba není nijak dramatická.
Rozhodně bych do něj šel raději než do diesel 2.5 N/A nebo TD.
Za 4 roky může mít veteránské,nezbylo by ti než do té doby vydržet na anglických...
k.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#6 Příspěvek od Neklan » 23 říj 2013 14:06

Ten motor jsem kdysi míval v Serii a můžu potvrdit, že je to výborný motor. Má strašně příjemný průběh krouťáku, táhne pěkně odspodu, takže od 30-ti km/h, kdy tam vrazíš čtyřku, jezdíš pomalu jak s automatem.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#7 Příspěvek od tomáš štěpnička » 23 říj 2013 14:18

mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#8 Příspěvek od kryten » 23 říj 2013 17:47

tomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:
No tak dobrej jako v áru určitě není :wink:
k.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#9 Příspěvek od VencaZE » 23 říj 2013 19:18

Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Hasik
Příspěvky: 7
Registrován: 22 říj 2013 18:57
tel.: 602356212
auto: Defender 110

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#10 Příspěvek od Hasik » 23 říj 2013 19:25

Díky Venco za názor a radu,pojedu se na něj podívat,máš ještě něco na co si dát bacha u toho roku 1987,

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#11 Příspěvek od VencaZE » 23 říj 2013 19:51

Koroze ramu (bohuzel), ale i to bylo u mne opravitelny. Koroze bulkheadu(stena mezi motorem a kabinou). Oxidace hlinikovych dilu, hlavne tam, kde je korba sroubovana k ramu. Koroze dveri.
Jo, tenhle rok vyroby nema posilovac rizeni.. Lze samozrejme doplnit, ale je to cca 20 tis za dily.
Já posilovac taky nemam a ve meste se docela nadřu. Mimo město se to da zvladnout, asi jako stary traktory, tak bych to prirovnal. Koukni do vlakna "Bucek" v sekci Defender, tam je muj drak.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#12 Příspěvek od kryten » 23 říj 2013 19:57

VencaZE píše:Mám LR 110 z roku 1987, motor 2,5td (19J). Na obcasny popojizdky je urcite vazne lepsi benzin, jak tady pisi ostatni. Já musel vymenit turbo, odeslo stařim a kvuli rozleptany membrane ve vstrikovacim cerpadle. Dále ma naftovy motor v tomto modelu nevyhodu v typu vstrikovaciho cerpadla Lucas- nakladne opravy oproti Boschi.
Prestavit i prihlasit to muzes, ale za cenu nakladu v radu desitek tisic za dily a papirovani. Me se to povedlo, ale na jezdeni jen tak do lesa to asi nema smysl.
Ale koupit by jsi to mohl, at je nas tu vice s LR 90/110, nastupci SIII.
Určitě nafťáky nehaním,jsou to spolehlivé motory ale přeci jen náročnější na údržbu.Kdo ale více jezdí tak je rozdíl ve spotřebě trochu znát.
Co se týče stavu,koroze může být tak jako na každém,ale přijde mi že staré 90/110 byly z lepších materiálů než Defendery,ale záleží samozřejmě v jakých podmínkách auto jezdilo.
Přeju šťastnou ruku při výběru.
k.

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#13 Příspěvek od krestak » 23 říj 2013 20:03

Kup ho aspoň tu bude více pickupů :grin: 90/110 :grin:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
tomáš štěpnička
Příspěvky: 1452
Registrován: 14 srp 2008 09:37
Bydliště: Nový Jáchymov

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#14 Příspěvek od tomáš štěpnička » 23 říj 2013 20:13

kryten píše:
tomáš štěpnička píše:mám tento motor v SIII
a je pravda že chytá na cvrnk,nestřílí neprská má krouťák opravdu nízko položený.ale zase na druhou stranu není tak silný,a to předpokládám že DEF bude o pěkných pár kilo těžší? na takové to courání se ....pokud jezdím tak 60-70 kh/hod je to v pohodě,po lesních polních cestách super,ale pokud by jsi chtěl jezdit nějaký tvrdší offroad,tak mu prostě síla chybí ......a třeba kde bych potřeboval aby to vzala redukovaná dvě,tak prostě nemůže.
ale jinak příjemný motůrek :wink:
No tak dobrej jako v áru určitě není :wink:
k.

to netvrdím-popravdě...to je asi to jediné lepší než na aru-právě tento motor :wink: o jeho spolehlivost se též nepřu ...jen tvrdím že není zas tak výkonej
a když si představím defa kterej bude těžší,pravděpodobně bude mít rychlejší stálý převod + stálá čtyřkolka,tak si myslím že to prostě bude slabé/velká spotřeba

Hasik
Příspěvky: 7
Registrován: 22 říj 2013 18:57
tel.: 602356212
auto: Defender 110

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#15 Příspěvek od Hasik » 23 říj 2013 20:26

Pánové děkuji za odpovědi,jsou to pro mne cenné rady,nemám zkušenosti a každa rada dobrá :clap :clap

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3609
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#16 Příspěvek od VencaZE » 28 lis 2013 20:41

Jak to dopadlo ? Koupils, nekoupils ?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
tulda
Příspěvky: 425
Registrován: 08 črc 2007 21:55
Bydliště: Polička

Re: Defender 1987 benzin 2,5

#17 Příspěvek od tulda » 29 lis 2013 21:24

mluví se o motoru s označením 17H ?
Tomáš Štěpnička ho má skutečněv S III?
Jestli ano, tak to bude asi transplantace, nebo se pletu ?
Mám za to, že už snese bezolovnatý benál, je to tak ?
za případné odpovědi díky, byl bych zase moudřejší :yes
Zatím mám Land Rover jen v hlavě, ale nákaza je to značná !

Odpovědět