RR P38 EAS problem
RR P38 EAS problem
zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 EAS problem
ve ventilovem bloku.juro224 píše:zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik
Re: RR P38 EAS problem
co presne? jak to zistim co presne je blbe?
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 EAS problem
to zjistim jenom na stolici, na dalku jeste presne zavadu identifikovat neumim, ale delam na tom 

Re: RR P38 EAS problem
vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 EAS problem
jsi sikovnyjuro224 píše:vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV

Re: RR P38 EAS problem
Dneska nám při návratu z Lazy Adventure ještě v Polsku na dálnici něco pšouklo pod zadkem, za 20 km koukám, že auto jede vzadu na dorazech a svítí všechny kontrolky EASu. Tak mi došlo, že po včerejším uražení nahnilého výfuku u spoje středního a zadního dílu foukalo teplo nad příčku rámu, kde vedou plastové trubky k PZ měchu a vzduchojemu. Samozřejmě bouchla ta natlakovaná k vzduchojemu, takže na řadu přišla nouzová varianta propojení předních a zadních měchů přes T-kusy s ventilkem, abysme těch zbývajících 400 km nějak dojeli. Na "výletě" se moje vylítaná P38 chovala až podezřele dobře, překvapovala i průjezdností na třech zimních a jedné olítané rezervě (původní čtvrtou gumu jsem asi podhustil moc a ta se odrazila). Ca 100 km noční a denní etapy vládla důstojně (kromě výfuku, zadního nárazníku a antény CB, ale za to může řidič). Projeli jsme všechno kromě bažiny, kde se navijákovaly i nazvedaná auta na 33" se špérama, dobrovolně jsme tyhle čtyři razítka objeli.
Zato po cestě zpátky krom EASu začla mít problémy s chlazením (dálniční kopce rafika skákala a políčko a půl výše) a pravděpopodobně s tím související topí/netopí.
Zato po cestě zpátky krom EASu začla mít problémy s chlazením (dálniční kopce rafika skákala a políčko a půl výše) a pravděpopodobně s tím související topí/netopí.
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: RR P38 EAS problem
Co je to NRV ?? 
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....

Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR P38 EAS problem
nrv - zpěťákKDB píše:Co je to NRV ??
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....