RR P38 EAS problem

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

RR P38 EAS problem

#1 Příspěvek od juro224 » 14 lis 2013 18:49

zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 EAS problem

#2 Příspěvek od Kokesek » 14 lis 2013 20:16

juro224 píše:zdravim, mam problem s kompresorom-zapne cca na pol minuty, vypne na 10s..a tak to robi dookola....a pritom stojim na mieste mam tam normal vysku....a stale ked zacne tahat dvihne to trochu..a ked sa vypne na tych 10s tak sfukne...kde je problem ? dik
ve ventilovem bloku.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: RR P38 EAS problem

#3 Příspěvek od juro224 » 14 lis 2013 20:32

co presne? jak to zistim co presne je blbe?

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 EAS problem

#4 Příspěvek od Kokesek » 15 lis 2013 07:01

to zjistim jenom na stolici, na dalku jeste presne zavadu identifikovat neumim, ale delam na tom :grin:
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
juro224
Příspěvky: 49
Registrován: 23 pro 2011 09:23

Re: RR P38 EAS problem

#5 Příspěvek od juro224 » 17 lis 2013 10:46

vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 EAS problem

#6 Příspěvek od Kokesek » 17 lis 2013 14:50

juro224 píše:vyriesene...rozmrdany tesniaci kruzok na NRV
jsi sikovny :clap
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

JSK
Příspěvky: 352
Registrován: 01 srp 2012 16:05
tel.: 734214238
auto: RRS TDV8
Bydliště: ČB

Re: RR P38 EAS problem

#7 Příspěvek od JSK » 17 lis 2013 22:36

Dneska nám při návratu z Lazy Adventure ještě v Polsku na dálnici něco pšouklo pod zadkem, za 20 km koukám, že auto jede vzadu na dorazech a svítí všechny kontrolky EASu. Tak mi došlo, že po včerejším uražení nahnilého výfuku u spoje středního a zadního dílu foukalo teplo nad příčku rámu, kde vedou plastové trubky k PZ měchu a vzduchojemu. Samozřejmě bouchla ta natlakovaná k vzduchojemu, takže na řadu přišla nouzová varianta propojení předních a zadních měchů přes T-kusy s ventilkem, abysme těch zbývajících 400 km nějak dojeli. Na "výletě" se moje vylítaná P38 chovala až podezřele dobře, překvapovala i průjezdností na třech zimních a jedné olítané rezervě (původní čtvrtou gumu jsem asi podhustil moc a ta se odrazila). Ca 100 km noční a denní etapy vládla důstojně (kromě výfuku, zadního nárazníku a antény CB, ale za to může řidič). Projeli jsme všechno kromě bažiny, kde se navijákovaly i nazvedaná auta na 33" se špérama, dobrovolně jsme tyhle čtyři razítka objeli.
Zato po cestě zpátky krom EASu začla mít problémy s chlazením (dálniční kopce rafika skákala a políčko a půl výše) a pravděpopodobně s tím související topí/netopí.

KDB
Příspěvky: 460
Registrován: 27 říj 2009 20:25
tel.: 725722563
auto: P38 4,6
Bydliště: Křivoklátsko

Re: RR P38 EAS problem

#8 Příspěvek od KDB » 18 lis 2013 07:05

Co je to NRV ?? :shock:
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: RR P38 EAS problem

#9 Příspěvek od Kokesek » 18 lis 2013 07:40

KDB píše:Co je to NRV ?? :shock:
Jinak podobný stav ( bez zvedání a klesání) mě způsoboval špatný kontakt v konektoru kompresoru.
Chaotické zvedání zatuhlé táhlo čidla a ucházející kolo....
nrv - zpěťák
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Odpovědět