Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Moderátor: Acon
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6528
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Jojo, cloveku se trochu meni predstavy. Ja rikal Kace o heslu: Kdyz nevis, dej tam malou tri! Jako ze je to vzdycky dost silne a zaroven se to rozhejbe, kdyz clovek seslapne plyn. Ale pak jsme jezdili v Himalajich po sterkovkach treba tyden na redukci a na trojku jsme se dostali jen vyjimecne a rozjezd za jedna (mala) nebyl vzdy uplne jednoduchej, navic ve vysce na mizernou naftu...
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
A Eliotte, už si někdy měnil převodový poměry na difech? Půjde to, když tam mám ARB?
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Půjde, bez problému.fidzi píše:A Eliotte, už si někdy měnil převodový poměry na difech? Půjde to, když tam mám ARB?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Tak já nevim, jestli měnit převody v diferácích nebo v přídavce. Jediné co vím, že mám hybrid přídavku v neznámém stavu.
Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Co to znamená hybrid?fidzi píše:Tak já nevim, jestli měnit převody v diferácích nebo v přídavce. Jediné co vím, že mám hybrid přídavku v neznámém stavu.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- fidzi
- Příspěvky: 966
- Registrován: 04 zář 2010 23:33
- tel.: Xiaomi Mi2S
- auto: Discovery I 300Tdi
- Bydliště: Č.B./Písek/Lysice
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
To si mi tenkrát říkal ty. Že něco jiného je v prefixu a něco jiného uvnitř 

Každé skutečné dobrodružství začíná nárazem fantazie na skutečnost.
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
Land Rover Discovery I 300Tdi: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 30&t=23585
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Jo vlastně, auto od Maxe, už jsem doma.fidzi píše:To si mi tenkrát říkal ty. Že něco jiného je v prefixu a něco jiného uvnitř
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Mám na D2 32" gumy 235/85/R16 a budu dávat pomajelší převody do diferenciálů - teď to prostě není ono, s naloženým autem jsem v Albánii v těch jejich serpentýnách jezdil i občas i po asfaltu na redukci, protože 1 byla pomalá a 2 rychlá. To se mi s originál rozměrem 235/70/R16 nestalo. A zároveň tam dám uzávěrky, takže navíc už budou jenom nová ložiska a gufera. A budu doufat, že bude na dlouho klid.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
A to ti říkal kdo, že vydrží víc? Se zkus zeptat třeba Tomáše (Kance) nebo bratrů Janáčů. Ti o tom rádi povypráví jestli to vydrží víc. A hlavně Kanec ti může říct jstli by to někdy dělal znovu, že si dal na Disco právě tu zadní Salisbury, že prý vydrží víc.Hanys_a_Kaca píše:Karel mozna zapomnel mezi nevyhody salisburky napravy napsat, ze vydrzi nekolikrat dele nez ty predchozi, ale to nemam ze sebe, to jen dal sirim famy.
Ja bych resil vule na diffech repasi do "puvodniho" stavu (se zachovanim prevodu) a staly prevod bych resil v rozvodovce. Ale nevim, nakolik si ses jistej vulema v diffech a na kolik si ses jistej "bezvuli" v rozvodovce. Ja si s tim hral docea dost, ze jsem se snazil zjistit, kde jsou jake vule, a prislo mi, ze mam celkem znacnou vuli i v diffech (hlavne zadni) i v rozvodovce.

Nehledě na to, že o dost snižuje světlou výšku a tím i průjezdnost terénem.
Na cestování OK ale do terénu naprosto nevhodná a nevydrží o nic víc než ta menší když se do ní dá čtyřsatelitový diff (což je ve finále cenově stejné jestli koupíš Salisbury nebo normální a čtyřsatelitový koš)
Jinak na Salisbury je všchno dražší. Uzávěrka ARB i změny převodů a ještě navíc si ani nemůžeš moc vybírat. No a nastavení vůle to je terprve pořádný oříšek. Takže třeba výměna ložiska na hrušce je asi tak 5x delší než na Rover nápravě a ještě musíš mít přípravky.
Takže já absolutně žádnou výhodu nevidím v ničem a to ani ve výdrži. Akorát je větší těžší dražší a víc překáží v terénu.

To je tedy sakra znát když se chceš třeba rozjet z koryta potoka nebo při navijákování.eliott píše:Ale je...fidzi píše:Ano mění, ale na 33" není ztížení redukce znát moc není.
Já myslím, že ano, ale to je spíš otázka na Eliotta. Já se tím přestavováním 110tek neživím. Já mám na svých autech oba diffy stejné a nemám tyhle starosti.Kangaroo píše:Myslíš teda že tenhle produkt půjde do mých diferáků Defík 110 2004 ?http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=199Sláma Karel píše:No ale tam si tím pádem můžeš koupit dopředu stejný poměr. To tam dát jde. Než jezdit s každým jiným.![]()
K
Pokud ano tak je to vyřešeno.
Jinak já to tipuju z toho pohledu, že ten zadní diff u tebe je vlastně stejný jako v RR P38 a ty my jsme normálně upravovali do Disco nebo RRC protože zadní v benzínu jsou právě čtyřsatelitové.
K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
- marcel
- Příspěvky: 255
- Registrován: 03 úno 2007 22:58
- tel.: 0915 833178
- auto: DISCOVERY I
- Bydliště: Dudince SR
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Toto by tiež mohlo byť riešenie http://www.kamdiffs.com/products-2/diff-ratio/" onclick="window.open(this.href);return false;
Podľa toho čo píšu robia prevod 4.1 pre všetky typy náprav včítane salisbury.Snáď by to šlo z toho vyskladať.
Podľa toho čo píšu robia prevod 4.1 pre všetky typy náprav včítane salisbury.Snáď by to šlo z toho vyskladať.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Jenom se chci ujistit. Když změním stálý převod v přídavce, nebo ve stejném poměru v diferácích, tak výsledná síla na kola bude stejná? Tedy není rozdíl zda to udělám stálym převodem nebo diferákama? Samozřejmě chápu, že výměna stálého převodu v přídavce to posílí jen na velké rychlosti. Je to správná úvaha?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Po stránce zpřevodování je to jedno, po stránce pevnosti ne - pomalejší převod v diferenciálech odlehčí zbylé části převodů - od diferenciálů přes převodovky po spojku. A navíc ty pomalejší převody do diferenciálů se dělají i s pevnějšími zubatými koly, oproti originálu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
To je pravda, ale změna v diferácích je výrazně dražší, složitější, a zvlášť u mé zadní salisbury komplikovaná.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
-
- Příspěvky: 15211
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Jo tak s tou Salisbury souhlasím.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Když jsem koukal na výše uvedený odkaz na KAM převody do diferáků, tak na úvodní stránce mají i salisbury varianty, ale když kliknu na shop, tak jí tam nenajdu. A od Ashcrofta mít v každém diferáku jiný poměr nechci. 

Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Není jednodušší si tam teda dáti klasiku, do který se v poho všechno sežene?
Už radši na nic...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
O to jsem se pokoušel, ale nesehnal. Ani Karel Sláma jí neměl.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
A na to jsi přišel jak, že nemám zadní nápravu s malým diffem.
Nemám akorát tu posranou na ten diff z P38. Ale tu ty, pokud tam budeš dávat jiné převody a uzávěrku, stejně nepotřebuješ. Takže ti stačí normální náprava z 90ky nebo Disco a ty určitě mám.
Ta na toho nového Defa (s malým diffem) je oproti těm starým s malým diffem, jiná pouze v tom že je v ní čtyřsatelit a tím pádem, aby mohly použít již existující diffy z P38ky, má jiný obal okolo diffu.
K


Ta na toho nového Defa (s malým diffem) je oproti těm starým s malým diffem, jiná pouze v tom že je v ní čtyřsatelit a tím pádem, aby mohly použít již existující diffy z P38ky, má jiný obal okolo diffu.

K

POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
Jo tu jsem myslel, normální z devade nebo DI, ta novější nemá cenu, teda když samozřejmě
rovnou do tý z DI dáš rovnou špéru, už kvůli nahracení 2pinu...
rovnou do tý z DI dáš rovnou špéru, už kvůli nahracení 2pinu...
Naposledy upravil(a) SJ410 dne 01 pro 2013 17:29, celkem upraveno 1 x.
Už radši na nic...
Re: Jiný převodový poměr diferenciálu v předu a v zadu?
To Karel Sláma: Aha, tak to jsem to špatně pochopil. Někdo mi řekl že mám chtít právě tu na P38. Takže pokud chci dávat dozadu špéru, tak je tedy úplně jedno jestli bude z P38 a nebo z Diska nebo něčeho jiného?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.