
Range mám 3 roky bez jakéhokoliv problému,ale dnes jsem měl od rána divný pocit že to nedopadne... zajel jsem na jámu , prohlédli jsme spodek atd.... pak technik zajel na válce a já si zkontroloval jestli točí v programu 4x4 ( kola šly proti sobě ) , jen pak na konci to trochu odskočilo do strany, asi jak kontroloval ručku....
Vyjel ven z válců asi 2m na kontrolu světel a zhasl motor.
Po 10min mi donesl protokoly a já nasedl a chci nastartovat....všiml jsem si že zhasl motor v poloze " N " a klíč nešel ani vyndat ani otočit žádným směrem.Abych dostal vůbec klíč ven, přesunuli jsme páku do polohy " P " a nastartovali.
Už při zasunutí klíče jsem si všiml že mi na přístrojovce svítí APELY HANDBRAKE......což tam nikdy nebylo....po nastartování postupně pozhasínaly všechny kontrolky mimo redukce High a Lo.....ta stále oranžově blikala a nešla vypnout, na přístrojovce se objevilo TRANSFERBOX NEUTRAL....
Zasunul jsem páku do polohy " D " a nic...zkusím " R " a ani ťuk...

Po přesunu zpět do polohy " P " se ozvaly pravděpodobně někde zuby na zuby.....
Při nastartování ale byla páka také v poloze " P " a to bylo v pohodě,bez frézování..

Pouze po zasunutí D a pak zpět na P totální hoblovka

Takže vypnutí všeho a zavolání odtahu, zajímavé je že v poloze páky " P " šlo s nenastartovaným autem posunovat....nebylo zabržděno..
Je jasný že je něco na redukčce ale co se mohlo stát,nic jsem na STK neslyšel že by se něco kousalo.....

Poradíte někdo?Díkes.