Nejede!
- Koudy
- Příspěvky: 237
- Registrován: 07 led 2008 21:14
- tel.: 608984224
- auto: D3 TDV6
- Bydliště: Zvole u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...
Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...
Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Koudy
- Příspěvky: 237
- Registrován: 07 led 2008 21:14
- tel.: 608984224
- auto: D3 TDV6
- Bydliště: Zvole u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
On se tam dává ten emulátor signálu, který právě generuje ruzné signály pro ECU motoru, aby motor nepoznal, že nejede na benzín a různé komponenty jsou odpojeny - např. vstřiky, pumpa a pod. (nechával jsem si dělat jednou plyn do Explorera, tak jsem si nechal vysvětlit co to je za tu krabičku, z který vede ta hromada drátů pozapojovaných všude možně do motoru).
Vždy když jsem nastartoval, tak to nejprve jelo na benzín a pak se to automaticky přeplo na plyn samo.Koudy píše:Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...
Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...
To si právě myslím, že kdyby nešel benzín tak by to nahlásilo chybu na palubce. Myslím si, že se tam prostě nedostává šťáva.alap píše:Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Zkoušel si odpojit to propojení (mezikusy drátů) na to LPG. Mohl zkolabovat jenom počítač od LPG a nepouští palivo nebo vstřiky. LPG je dělané tak, že jde všechno tohle přes ten počítač toho LPG.
Nebo ti odešla benzínová pumpa. Když postíš klíček začne na chvíli běžet? Když nepůjde tak to nic hlásit nebude. Tlak paliva to měřit neumí. K
Nebo ti odešla benzínová pumpa. Když postíš klíček začne na chvíli běžet? Když nepůjde tak to nic hlásit nebude. Tlak paliva to měřit neumí. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
-
- Příspěvky: 569
- Registrován: 05 úno 2008 21:49
- auto: RRC LSEi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Pokud do servisu, tak bych šel spíš do servisu kde dělají ten plyn. Myslím že chyba bude někde v tomhle a oni dokáží najít chybu i na vedení benzínu. Zkoušel jsi jestli ti to hází jiskru a popřípadě jestli je svíčka mokrá? Tím bych asi začal já.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG
- Sláma Karel
- Příspěvky: 7894
- Registrován: 21 črc 2007 00:04
- tel.: +420608333403
- auto: to se mi sem nevejde
- Bydliště: Mníšek Pod Brdy
Co je to trafo? Myslíš zapalovací cívky? Nebo něco jiného. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe
28 let praxe
No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.
Tak k takovýmu odborníkovi bych se raději vyhnul, odkud jsirange píše:No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!