Nejede!

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
range

Nejede!

#1 Příspěvek od range » 13 bře 2008 17:19

Přijdu do auta po 3 dnech zkouším nastartovat, startér točí, ale motor nenaskočí. Poraďte někdo co s tím. Zdá se mi jako kdyby to nenatáhlo benzín. Podotýkám, že jde o P 38 4,6 s LPG, automat.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 17:37

Palubka ti nic nepíše?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

range

#3 Příspěvek od range » 13 bře 2008 17:50

alap píše:Palubka ti nic nepíše?
Ne nic. Vše v normálu.

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 17:51

A ani ti to jako nebouchne, že by měl snahu?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

range

#5 Příspěvek od range » 13 bře 2008 19:35

Ne vůbec nic.

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Koudy » 13 bře 2008 21:08

Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...

Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:17

Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

Uživatelský avatar
Koudy
Příspěvky: 237
Registrován: 07 led 2008 21:14
tel.: 608984224
auto: D3 TDV6
Bydliště: Zvole u Prahy
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Koudy » 13 bře 2008 21:27

On se tam dává ten emulátor signálu, který právě generuje ruzné signály pro ECU motoru, aby motor nepoznal, že nejede na benzín a různé komponenty jsou odpojeny - např. vstřiky, pumpa a pod. (nechával jsem si dělat jednou plyn do Explorera, tak jsem si nechal vysvětlit co to je za tu krabičku, z který vede ta hromada drátů pozapojovaných všude možně do motoru).

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od alap » 13 bře 2008 21:35

Jo to zní logicky. Říkám, že tam je drátů, jak v elektrárně. Bude to mít těžký, ale myslím, že i tahle krabička se napíchne na compa a ona vykecá kde co drží.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

range

#10 Příspěvek od range » 14 bře 2008 07:13

Koudy píše:Co odpojovač benzínu, když se jede na plyn - nemůže být zaseklý ? Nebo to máš řešený odpojenýma vstřikama a emulátorem aby to "oblblo" ECU a nehlásilo chybu ?
Nebo přepínač benzín/plyn a jednotka co to diriguje ?
Startoval jsi i jezdil na plyn ? Pak by to mohl být elektromagnet. ventil na plyn přívodu.
Pak ještě ECU motoru...

Postupně eliminovat - je toho celkem dost a ten plyn tomu ještě přidává...
Vždy když jsem nastartoval, tak to nejprve jelo na benzín a pak se to automaticky přeplo na plyn samo.

range

#11 Příspěvek od range » 14 bře 2008 07:16

alap píše:Startování na plyn by jít nemělo, teda aspoň u mě ne. Ale jestli se někde stala chyba v elektronice tak hezké hledání. Tam se s tou elektronikou plynu stala fakt malá elektrárna která absolutně nic nehlásí.
Co se týče toho ventilu přívodu benzínu, neházelo by to hlášku na palubce?
To si právě myslím, že kdyby nešel benzín tak by to nahlásilo chybu na palubce. Myslím si, že se tam prostě nedostává šťáva.

range

#12 Příspěvek od range » 14 bře 2008 07:18

Nejsem z toho dvakrát v poho a do AMT se mi teda nechce.

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#13 Příspěvek od Sláma Karel » 14 bře 2008 13:02

Zkoušel si odpojit to propojení (mezikusy drátů) na to LPG. Mohl zkolabovat jenom počítač od LPG a nepouští palivo nebo vstřiky. LPG je dělané tak, že jde všechno tohle přes ten počítač toho LPG.

Nebo ti odešla benzínová pumpa. Když postíš klíček začne na chvíli běžet? Když nepůjde tak to nic hlásit nebude. Tlak paliva to měřit neumí. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od alap » 14 bře 2008 15:26

Pokud do servisu, tak bych šel spíš do servisu kde dělají ten plyn. Myslím že chyba bude někde v tomhle a oni dokáží najít chybu i na vedení benzínu. Zkoušel jsi jestli ti to hází jiskru a popřípadě jestli je svíčka mokrá? Tím bych asi začal já.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

range

#15 Příspěvek od range » 14 bře 2008 18:30

Ok chlapi kouknu na svíce a pak zkusím zajet ne jeden servis, který dělá plyn. Doufám, že to bude tím.

range

#16 Příspěvek od range » 16 bře 2008 17:11

Takže je podle jednoho kloučka špatné trafo. Je to možne??? A víte někdo na kolik vyjde???

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7894
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#17 Příspěvek od Sláma Karel » 16 bře 2008 18:09

Co je to trafo? Myslíš zapalovací cívky? Nebo něco jiného. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

alap
Příspěvky: 569
Registrován: 05 úno 2008 21:49
auto: RRC LSEi
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od alap » 16 bře 2008 18:27

Zapalovací cívky? Ty tam jsou 4 a to že by odešli všechny najednou, to je divný.
ex. Range Rover Classic 4,2 LSE 93 LPG
ex. RR P38 4,0 A SE LPG

range

#19 Příspěvek od range » 16 bře 2008 18:55

No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#20 Příspěvek od karel » 16 bře 2008 19:57

range píše:No říkal, že tam je prý trafo a to že je spálené. Napích to na comp, ale nic mu to neukázalo. Říkal, že prý když jsem měl dlouho (2 dny) vytaženou baterku, tak se nic neukáže. No jsem z toho na větvi. Asi to vidím na to AMT jinak si už nevím rady a abych jej to nechal rozebrat a on si pak nevěděl rady co a jak dál a to bych se teda asi nasral. Moc mu teda nevěřím, ale co naplat, když tady v okolí nikdo, kdo by tomu rozuměl, není. Průser je v tom, že ten maník ani nepozná co to je za auto. Znalecky prohodil při příchodu k němu - "NO JO AMERIKA". Já jsem to raději ani nekomentoval.
Tak k takovýmu odborníkovi bych se raději vyhnul, odkud jsi :?:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Odpovědět