RRC - několik dotazů nováčka :)

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#61 Příspěvek od eliott » 16 úno 2014 21:53

Lukasino píše:Tak to by bylo krásné, co jsem se snažil googlit, tak několikrát jsem našel, že není nic divného aby odešel po 50.000mil... Což já mám minimálně 2x :grin:

Btw. Eliotte, nemáš k tomu nějaké lepší šroubky? Ideálně s 6kou hlavou? Sundaval jsem to bez vyndání rozdělovače a ta 5,5ka není zrovna ideální :grin: Než se pokusně zítra vydám do železářství.
No já si nejsem jistý, ale metrické rozměry bych tam nečekal....
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#62 Příspěvek od Mirko » 16 úno 2014 22:08

Zas takový průšvih ten zapalovací modul není, že by odcházel nutně. Nevím co ti zavazí u svíček víc než u mě, ale nikdy jsem to neshledal jako problém je měnit nebo zkontrolovat ani na jedné straně. Odcvakni si akorát váhu vzduchu a tu hadicu dej bokem a je tam na dnešní poměry luxusní přístup.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#63 Příspěvek od eliott » 16 úno 2014 22:13

Mirko píše: je tam na dnešní poměry luxusní přístup.
To srovnáváš nesrovnatelné :lol:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#64 Příspěvek od Lukasino » 16 úno 2014 22:28

Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu :lol:

Mirko: LPG :( Současně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#65 Příspěvek od eliott » 16 úno 2014 22:37

Lukasino píše:Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu :lol:

Mirko: LPG :( Současně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?
Nedají, jestli jsou tam původní, tak jsou litinové, a litina moc dobře vařit nejde. Vyměnil bych je.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#66 Příspěvek od Lukasino » 16 úno 2014 22:44

Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#67 Příspěvek od eliott » 16 úno 2014 23:04

Lukasino píše:Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?
Nové 8700,- + DPH to asi ne, co? To je normálně nesmrtelná věc, pokud někdo nevletí s rozžhaveným motorem do vody... použité mám.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#68 Příspěvek od Lukasino » 16 úno 2014 23:19

Joj, tak na to se zatím necítím :lol:

Až to pojede, tak se nějak dostanu do servisu a koukneme na to, kde je zakopaný pes. Pak bych se ozval ;)

Díky
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#69 Příspěvek od Mirko » 16 úno 2014 23:23

Díra je vzácnost, spíš tam prostě profukuje těsnění, někdo ve snaze tomu pomoct ulomil šroub, nebo se prostě zkroutili. Nicméně kafič to nešetřil, to je jasné ;-)
A co tam řešíš se zapalovacím modulem a svíčkama, tobě to nejede, nebo co?

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#70 Příspěvek od Lukasino » 16 úno 2014 23:43

Jak říkám, až to bude jezdit, koukneme na tyhle "detaily" :grin: Přecijen se Čárls několikrát vykoupal a určitě se před tím nějak nezchlazoval :grin:

A ano, nejezdí, nefunguje zapalování, cívku jsem proměřoval a zdá se OK, ale z cívky už nic nejde. Takže čekám na balíček se zesilovačem zapalování a doufám že to bude tím.

Moc se Čárls nepředvedl, první výlet mimo Prahu, 150km a při cestě zpět dojel jen do 2/3 cesty, zbytek na odtahovce. Postupně se zhoršovalo zapalování, se vzrůstající teplotou se to horšilo až k tomu, že to nejelo vůbec. Teď už to vůbec nechytá.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#71 Příspěvek od Lukasino » 18 úno 2014 21:14

Takže velké díky Eliottovi za diagnostiku přes SZ, skutečně to byl zesilovač zapalování, po výměně to hned chytlo a už zase Čárls jezdí jako za mlada :grin:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#72 Příspěvek od Lukasino » 02 bře 2014 11:54

Mirko a Eliott jsou neskuteční, bez toho aniž by moje auto viděli, tak vždy přesně ví co mu je :grin:

Skutečně jsou svody v pořádku, ruplo to na trubce před přírubou ke svodům, takže paráda.

Děkuji :wink:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#73 Příspěvek od Lukasino » 09 bře 2014 22:23

Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.

Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?

Poté doporučíte nějaké palcové nářadí? Zjišťuji, že vcelku často mi něco chybí :shock:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#74 Příspěvek od eliott » 10 bře 2014 21:40

Lukasino píše:Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.

Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?

:
Jsi si jistý, že to je tím? Mě se to moc nezdá...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#75 Příspěvek od Lukasino » 10 bře 2014 22:09

No nevím, odpojil jsem šnorchl a problém zmizel. :?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#76 Příspěvek od Mirko » 11 bře 2014 22:26

Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11531
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#77 Příspěvek od eliott » 11 bře 2014 22:37

Mirko píše:Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".
Nejmenší průměr je v té vstupní trumpetě, tam je asi 4cm, což jsem nepochopil...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2865
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#78 Příspěvek od Mirko » 11 bře 2014 23:00

Ano to je pravda. Předpokládal jsem, že Charles tuhle úprava sacího boxu už má za sebou.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#79 Příspěvek od Lukasino » 12 bře 2014 09:42

Díky za odpovědi, Charles má tu úpravu teprve před sebou, ale je v krátkodobém plánu :grin:

On ten problém bude dost možná kombinací malého průměru v motoru a pak nasáváním směrem dozadu. Je pravda, že pokud se někde hrabu při nízké rychlosti, tak to problémy s otáčkami nemá.

Ta třípalcovka mi přijde lepší, zkusím jí tedy nahradit a pak budu řešit dál, jestli nedat klasickou kobru otočenou dopředu, aby to bylo náporové sání.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3969
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RRC - několik dotazů nováčka :)

#80 Příspěvek od Lukasino » 19 bře 2014 12:13

Ahoj!
Tak se chci pochlubit a poprosit o radu :grin:

Včera mi přišel balíček s další várkou dílů (díky Eliotte :grin: ), mimo jiné dorazil rezistor topení a už mi to topí i fouká :grin: , takže nakonec to byla kombinace snad všeho co mohlo, zablácené topení vč. radiátoru, nefunkční táhlo, nefunkční podtlakové ovl. klapky, zaseklý ventilátor a KO rezistory :lol:

Další věc co řeším je zesilovač, po dvou týdnech zesilovač od Britpartu začal zlobit (asi??), protože se mi několikrát stalo, že motor jen točil a jiskra žádná, stejně jako když jsem měl původní zesilovač KO. Jen tady byl ten problém, že to bylo naprosto chaoticky, jednou nastartoval jak víno, podruhé vůbec. Takže jsem objednal další, tentokrát od Lucasu vč. sady pro relokaci a při montáži jsem zjistil několik bastlů, poradíte, zda je to normální, nebo jak by to správně mělo vypadat? :grin:

Tady je vidět kabel, který původně vedl ze zesilovače na cívku, je napojený na konektor pod airboxem. Pokud to nezapojím, nenastartuji (motor pouze točí), po připojení to chytne. Jak to má být origo? Mám použít ten "trojkonektor" co byl u relokační sady pro cívku a napojit to, nebo to má brát správně signál odjinud?
Resize of 2014-03-19 11.43.13.jpg
Pak u cívky, u (+) konektoru je na kabelu přidaný nějaký odpor, u (-) konektoru je zase napájený další kabel.
Dokážete napsat, odkud tam přesně má kabel vést? Nebo jak by to mělo vypadat? Tohle se mi moc nelíbí :?
Resize of 2014-03-19 11.10.44.jpg
Moc děkuji ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Odpovědět