No já si nejsem jistý, ale metrické rozměry bych tam nečekal....Lukasino píše:Tak to by bylo krásné, co jsem se snažil googlit, tak několikrát jsem našel, že není nic divného aby odešel po 50.000mil... Což já mám minimálně 2x
Btw. Eliotte, nemáš k tomu nějaké lepší šroubky? Ideálně s 6kou hlavou? Sundaval jsem to bez vyndání rozdělovače a ta 5,5ka není zrovna ideálníNež se pokusně zítra vydám do železářství.
RRC - několik dotazů nováčka :)
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Zas takový průšvih ten zapalovací modul není, že by odcházel nutně. Nevím co ti zavazí u svíček víc než u mě, ale nikdy jsem to neshledal jako problém je měnit nebo zkontrolovat ani na jedné straně. Odcvakni si akorát váhu vzduchu a tu hadicu dej bokem a je tam na dnešní poměry luxusní přístup.
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
To srovnáváš nesrovnatelnéMirko píše: je tam na dnešní poměry luxusní přístup.

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu
Mirko: LPG
Současně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?

Mirko: LPG

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Nedají, jestli jsou tam původní, tak jsou litinové, a litina moc dobře vařit nejde. Vyměnil bych je.Lukasino píše:Eliott: no jen to zkouším, sehnat šroub alespoň se šestkou, dost by mi to ulehčilo práci, protože ráčnovou 5,5ku v Praze asi neseženu![]()
Mirko: LPGSoučasně budou asi muset dolu i svody na levé straně, vypadá že je tam nějaká díra, jsou železné - dají se normálně zavařit?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Nové 8700,- + DPH to asi ne, co? To je normálně nesmrtelná věc, pokud někdo nevletí s rozžhaveným motorem do vody... použité mám.Lukasino píše:Umíš dodat? Co vyjdou? Nové jsou z jakého materiálu?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Joj, tak na to se zatím necítím
Až to pojede, tak se nějak dostanu do servisu a koukneme na to, kde je zakopaný pes. Pak bych se ozval
Díky

Až to pojede, tak se nějak dostanu do servisu a koukneme na to, kde je zakopaný pes. Pak bych se ozval

Díky
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Díra je vzácnost, spíš tam prostě profukuje těsnění, někdo ve snaze tomu pomoct ulomil šroub, nebo se prostě zkroutili. Nicméně kafič to nešetřil, to je jasné 
A co tam řešíš se zapalovacím modulem a svíčkama, tobě to nejede, nebo co?

A co tam řešíš se zapalovacím modulem a svíčkama, tobě to nejede, nebo co?
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Jak říkám, až to bude jezdit, koukneme na tyhle "detaily"
Přecijen se Čárls několikrát vykoupal a určitě se před tím nějak nezchlazoval
A ano, nejezdí, nefunguje zapalování, cívku jsem proměřoval a zdá se OK, ale z cívky už nic nejde. Takže čekám na balíček se zesilovačem zapalování a doufám že to bude tím.
Moc se Čárls nepředvedl, první výlet mimo Prahu, 150km a při cestě zpět dojel jen do 2/3 cesty, zbytek na odtahovce. Postupně se zhoršovalo zapalování, se vzrůstající teplotou se to horšilo až k tomu, že to nejelo vůbec. Teď už to vůbec nechytá.


A ano, nejezdí, nefunguje zapalování, cívku jsem proměřoval a zdá se OK, ale z cívky už nic nejde. Takže čekám na balíček se zesilovačem zapalování a doufám že to bude tím.
Moc se Čárls nepředvedl, první výlet mimo Prahu, 150km a při cestě zpět dojel jen do 2/3 cesty, zbytek na odtahovce. Postupně se zhoršovalo zapalování, se vzrůstající teplotou se to horšilo až k tomu, že to nejelo vůbec. Teď už to vůbec nechytá.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Takže velké díky Eliottovi za diagnostiku přes SZ, skutečně to byl zesilovač zapalování, po výměně to hned chytlo a už zase Čárls jezdí jako za mlada 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Mirko a Eliott jsou neskuteční, bez toho aniž by moje auto viděli, tak vždy přesně ví co mu je
Skutečně jsou svody v pořádku, ruplo to na trubce před přírubou ke svodům, takže paráda.
Děkuji

Skutečně jsou svody v pořádku, ruplo to na trubce před přírubou ke svodům, takže paráda.
Děkuji

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.
Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?
Poté doporučíte nějaké palcové nářadí? Zjišťuji, že vcelku často mi něco chybí
Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?
Poté doporučíte nějaké palcové nářadí? Zjišťuji, že vcelku často mi něco chybí

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Jsi si jistý, že to je tím? Mě se to moc nezdá...Lukasino píše:Opět se zeptám, pro inspiraci neporadíte nějaké šikovné řešení šnorchlu? Zjistil jsem, že stávající je poddimenzovaný, motor díky němu nejde do otáček.
Stávající je 50ka trubka z filtr boxu do plechu pod stěrači a poté 75ka podél okna. Bude stačit vyměnit 50ku za 75mm trubku, nebo tam chce udělat nějaký zásobník?
:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
No nevím, odpojil jsem šnorchl a problém zmizel. 

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".
- eliott
- Příspěvky: 11531
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Nejmenší průměr je v té vstupní trumpetě, tam je asi 4cm, což jsem nepochopil...Mirko píše:Nejnižší průměr potrubí je u váhy vzduchu a ta má co si pamatuju těsně nad 52mm, takže to ti asi ten šnorchl moc rychle vysosá. Na UK forumech osmiválce obvykle krmí "třicólovkou".
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Mirko
- Příspěvky: 2865
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Ano to je pravda. Předpokládal jsem, že Charles tuhle úprava sacího boxu už má za sebou.
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Díky za odpovědi, Charles má tu úpravu teprve před sebou, ale je v krátkodobém plánu
On ten problém bude dost možná kombinací malého průměru v motoru a pak nasáváním směrem dozadu. Je pravda, že pokud se někde hrabu při nízké rychlosti, tak to problémy s otáčkami nemá.
Ta třípalcovka mi přijde lepší, zkusím jí tedy nahradit a pak budu řešit dál, jestli nedat klasickou kobru otočenou dopředu, aby to bylo náporové sání.

On ten problém bude dost možná kombinací malého průměru v motoru a pak nasáváním směrem dozadu. Je pravda, že pokud se někde hrabu při nízké rychlosti, tak to problémy s otáčkami nemá.
Ta třípalcovka mi přijde lepší, zkusím jí tedy nahradit a pak budu řešit dál, jestli nedat klasickou kobru otočenou dopředu, aby to bylo náporové sání.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- Lukasino
- Příspěvky: 3969
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RRC - několik dotazů nováčka :)
Ahoj!
Tak se chci pochlubit a poprosit o radu
Včera mi přišel balíček s další várkou dílů (díky Eliotte
), mimo jiné dorazil rezistor topení a už mi to topí i fouká
, takže nakonec to byla kombinace snad všeho co mohlo, zablácené topení vč. radiátoru, nefunkční táhlo, nefunkční podtlakové ovl. klapky, zaseklý ventilátor a KO rezistory
Další věc co řeším je zesilovač, po dvou týdnech zesilovač od Britpartu začal zlobit (asi??), protože se mi několikrát stalo, že motor jen točil a jiskra žádná, stejně jako když jsem měl původní zesilovač KO. Jen tady byl ten problém, že to bylo naprosto chaoticky, jednou nastartoval jak víno, podruhé vůbec. Takže jsem objednal další, tentokrát od Lucasu vč. sady pro relokaci a při montáži jsem zjistil několik bastlů, poradíte, zda je to normální, nebo jak by to správně mělo vypadat?
Tady je vidět kabel, který původně vedl ze zesilovače na cívku, je napojený na konektor pod airboxem. Pokud to nezapojím, nenastartuji (motor pouze točí), po připojení to chytne. Jak to má být origo? Mám použít ten "trojkonektor" co byl u relokační sady pro cívku a napojit to, nebo to má brát správně signál odjinud? Pak u cívky, u (+) konektoru je na kabelu přidaný nějaký odpor, u (-) konektoru je zase napájený další kabel.
Dokážete napsat, odkud tam přesně má kabel vést? Nebo jak by to mělo vypadat? Tohle se mi moc nelíbí
Moc děkuji 
Tak se chci pochlubit a poprosit o radu

Včera mi přišel balíček s další várkou dílů (díky Eliotte



Další věc co řeším je zesilovač, po dvou týdnech zesilovač od Britpartu začal zlobit (asi??), protože se mi několikrát stalo, že motor jen točil a jiskra žádná, stejně jako když jsem měl původní zesilovač KO. Jen tady byl ten problém, že to bylo naprosto chaoticky, jednou nastartoval jak víno, podruhé vůbec. Takže jsem objednal další, tentokrát od Lucasu vč. sady pro relokaci a při montáži jsem zjistil několik bastlů, poradíte, zda je to normální, nebo jak by to správně mělo vypadat?

Tady je vidět kabel, který původně vedl ze zesilovače na cívku, je napojený na konektor pod airboxem. Pokud to nezapojím, nenastartuji (motor pouze točí), po připojení to chytne. Jak to má být origo? Mám použít ten "trojkonektor" co byl u relokační sady pro cívku a napojit to, nebo to má brát správně signál odjinud? Pak u cívky, u (+) konektoru je na kabelu přidaný nějaký odpor, u (-) konektoru je zase napájený další kabel.
Dokážete napsat, odkud tam přesně má kabel vést? Nebo jak by to mělo vypadat? Tohle se mi moc nelíbí


Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322