servis mi tvrdí, že
Přední měchy ... odcházejí ... [proto, že] je podvozek celý zvednutý a hlavně je přední náprava uskočená doleva. Stávající panhardská tyč je KRÁTKÁ a tlačí celou nápravou doleva.
Pravý měch se proto dotýká rámu a prodírá se.
Je potřeba sehnat delší (nejlépe nastavitelnou ) panhardku. Poté má smysl udělat i geometrii.

Dává to nějaký smysl?
Já jsem z toho poněkud zmaten. Je pravda, že mám 30" kola (konkrétně 245/75r16), ale to by na tohle snad nemělo mít zhola žádný vliv -- to přizvedne podvozek vůči silnici, ale mezi podvozkem a rámem to nemění lautr nic, přece?!? V servisu spekulují, že za to mohou měchy od Arnottů, ale to je zjevně nesmysl. Jinak tam žádný lift není, akorát jsou zvýšené dorazy (ale ne o moc, nesedne to na ně ani v ACCESSu), EAS přeprogramovaná není. Pod koly jsou podložky pro mírné zvětšení rozchodu, přiznám se, že nevím přesně jaké, dával je tam Eliott ještě než jsem auto koupil. Ale to by, myslím, také nemělo mít žádný vliv?
Ale zdaleka ne všemu na té nápravě úplně rozumím, tak mi může něco unikat? Každopádně dík za rady a náměty...