Žádnou paniku

. Lidi toho napovídají hodně, ale jako vždycky, na fórum píšou hlavně ti, co mají nějaké potíže. Leckteří znalci (třeba Eliott) tvrdí, že bavorácká V8 je nejlepší motor, co se do L322 dával. Potíže převodovka/kardan/diferenciál jsou často způsobeny zanedbaným servisem. Pokud se nebude měnit olej, odejde nakonec každý automat, pokud se nebude jezdit na svolávačky, nedá se divit, že ten díl odejde atp.
Je to samozřejmě dost komplikovaný auto s dnes už většinou astronomickým nájezdem. Měchy, kompresor na podvozek atp. určitě nejsou věčné, ale jednak rozhodně lepší, než u P38, druhak se to dnes už dá servisovat za rozumné peníze (v porovnání s autorizákem, ne škodou octavia 1.9 tdi 66kw

).
S half automatem nevím, ale není to nějaký divný název pro režim, kdy přesuneš řadičku doleva a můžeš ovlivňovat stupně jejím pohybem dopředu a dozadu?
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5