RR 4,4i V8 Vogue

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

RR 4,4i V8 Vogue

#1 Příspěvek od eurolama » 15 dub 2014 22:54

Ahoj, prosím vás o názor. Mám v merku krasavce 4,4i V8 Vogue, r.v. 10/2004 a najeto 248.000 km
1.) kolik tenhle motor a převodovka vydrží naběhat při dobré péči?
2.) co znamená "half automat" - jasně, poloautomat, ale co tím páni inženýři myslí? Jezdím Jeepem 4.0 HO v automatu, tak nic "half" neznám :doh :D
Napište mi něco uklidňujícího, tohohle RR jsem si dlouho přál... :D
Díky!
P.S.: Trochu mě mrazí v zádech, když čtu tohle forum a je to jeden problém za druhým :D To je RR fakt tak poruchovej, nebo to tak jenom vypadá...?

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#2 Příspěvek od yorkin » 16 dub 2014 05:53

Žádnou paniku :ty jeden...: . Lidi toho napovídají hodně, ale jako vždycky, na fórum píšou hlavně ti, co mají nějaké potíže. Leckteří znalci (třeba Eliott) tvrdí, že bavorácká V8 je nejlepší motor, co se do L322 dával. Potíže převodovka/kardan/diferenciál jsou často způsobeny zanedbaným servisem. Pokud se nebude měnit olej, odejde nakonec každý automat, pokud se nebude jezdit na svolávačky, nedá se divit, že ten díl odejde atp.
Je to samozřejmě dost komplikovaný auto s dnes už většinou astronomickým nájezdem. Měchy, kompresor na podvozek atp. určitě nejsou věčné, ale jednak rozhodně lepší, než u P38, druhak se to dnes už dá servisovat za rozumné peníze (v porovnání s autorizákem, ne škodou octavia 1.9 tdi 66kw :devil).
S half automatem nevím, ale není to nějaký divný název pro režim, kdy přesuneš řadičku doleva a můžeš ovlivňovat stupně jejím pohybem dopředu a dozadu?
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#3 Příspěvek od eurolama » 16 dub 2014 11:40

Díky moc za odpověď . No je to divný ten half automat, ledaže by prodejce maskoval nějakou poruchu pro blbce :D Snad ne...
Ještě koukám po 4,2 V8 Supercharged...
Stále koukám a hledám... :shock:
Ahoj

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#4 Příspěvek od yorkin » 16 dub 2014 12:10

Tak kdyby ses chtěl S/C vyzkoušet, i když ve Sportu, dej vědět. Pohybuju se po Praze převážně.
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#5 Příspěvek od eurolama » 16 dub 2014 13:12

Díky, no všiml jsem si, že ho máš v podpisu :yes (...závidím :punch )
A ještě otázka, komu se dá věřit víc, prodejcům z Beneluxu, nebo Němcům? Jasně že je to hodně o náhodě, na koho člověk natrefí, že. Ty přísný postihy za přetočený tachometry mají Němci? Že mají i vyšší ceny aut? :-D Nebo je to spíše blízkostí hladového východního trhu?? :cool Ty rozdíly jsou docela citelný... dva tři tisíce ojro :Ja blb:

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#6 Příspěvek od eurolama » 16 dub 2014 13:24

No hele: L322 z podzimu 2002 najeto 163k za EUR 10k No rekl bych, ze to ma spis 263k. Ale vypada velmi pekne. Zajimaly by me ty zvuky po natoceni :-/ ale treba ne.... Dat Auto ist 100% gut mit neu Bremsbalege.... :-)

via Tapatalk

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#7 Příspěvek od eliott » 16 dub 2014 14:39

eurolama píše:Díky, no všiml jsem si, že ho máš v podpisu :yes (...závidím :punch )
A ještě otázka, komu se dá věřit víc, prodejcům z Beneluxu, nebo Němcům? Jasně že je to hodně o náhodě, na koho člověk natrefí, že. Ty přísný postihy za přetočený tachometry mají Němci? Že mají i vyšší ceny aut? :-D Nebo je to spíše blízkostí hladového východního trhu?? :cool Ty rozdíly jsou docela citelný... dva tři tisíce ojro :Ja blb:
Jde o to, jakou barvu xychtu má prodejce, případně není-li Polák...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#8 Příspěvek od eurolama » 16 dub 2014 16:25

jj, je to loterie :evil:

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#9 Příspěvek od yorkin » 16 dub 2014 16:45

Anebo podstatně dráž CH...
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#10 Příspěvek od eurolama » 26 dub 2014 18:01

No a najetych cca 300 tisíc u těchto V8 s pravidelným servisem je blízko generalky, nebo to natočí v pohodě vice? Je mi jasný, ze je to otazka jak to kdo servisoval, nebo neservisoval, ale snad na tuhle značku majitele vyložené nekaslo, takže KDE je asi hranice životnosti? Nerad bych hned dělal totální generálku motoru.. Díky moc. :-)

via Tapatalk

RostaO
Příspěvky: 272
Registrován: 25 bře 2009 14:29
tel.: Samsung
auto: SIII
Bydliště: Brno

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#11 Příspěvek od RostaO » 27 dub 2014 01:35

motor myslim vydrzi jeste jednou tolik. Prevodovku budes muset udelat, ale lepsi to udelat sam, nez vzit po nekom, kdo to osidil.
LR SIII

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#12 Příspěvek od eurolama » 27 dub 2014 19:10

Žádná sláva na takové drahé (nové) auto :-(
No ale stejně do něj půjdu :-)
Diky

via Tapatalk

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#13 Příspěvek od yorkin » 27 dub 2014 23:34

No jo, u starších 4.4 z BMW je motor držák, ale převodovka se musí dělat (a je dobré si ověřit, zda tohle konkrétní auto bylo na svolávačkách). U novějších AJS z Jaguárů je prý převodovka a zbytek auta vychytanější (alespoň to mi svatosvatě tvrdili u Dajbycha), ale ten motor už půl mio nedá (ve verzi S/C je třeba počítat s novým kompresorem kolem 200k). Dokonalý držák ve všech směrech a ohledech prostě neexistuje :nerd.
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#14 Příspěvek od eliott » 28 dub 2014 07:58

Jestli to s tou převodovkou nepopletli s naftovými verzemi, protože u benzínů o žádných cronických problémech nevím...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

eurolama
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2014 21:17

Re: RR 4,4i V8 Vogue

#15 Příspěvek od eurolama » 28 dub 2014 17:56

Taky jsem to tak slyšel o tech 3.0 d6 - problém převodovek v kombinaci s BMW... Tím lépe pro benzin V8. Stejné je to zajímavé, vždyť automatické převodovky jsou to poslední, co u auta dělalo problém. Ten Muj Cherokee 4.0 r. 91 řadí furt jak po másle, bez servisu...

via Tapatalk

Odpovědět