Takze po diagnostike som zistil, ze vstrekovac 6 moze byt vadny, takze som zohnal druhy a vymenil ho.
Asi 3-4 tyzdne dozadu som daval pretesnit vstrek 5 a 6 pretoze ich podfukovalo ... objednal som original podlozky v servise BOSCH. Ked sme vtedy vybrali 6ku bola na tom vstrekovaci divna tenka neoriginalna podlozka, tak sme dali novu a vsetko perfektne tesnilo. Po prejdeni asi 250 km (dialnica) sa zacali spominane problemy s trasenim motora.
Ked sme teraz vymienali vstrekovac 6, vytiaholisme ho a pozerame

... boli na nom dve podlozky. Uz ked sme ho vyberali pred par tyzdnami museli byt dve ale tym ze jedna zostala vo vnutri (v hlave) nenapadlo ma to a zalozili sme novu namiesto starej-neoriginalnej dal.
Problem bol pravdepodobne v tom, ze origo podlozka bola hrubsia ako ta neorigo a pod nou bola este jedna takze vstrekovac bol velmi vysoko.
Dalsia vec ktoru som spozoroval je, ze mam v motore vela oleja ... cca 2 cm nad max. ryskou. Takze som odpustil asi liter a je mi jasne ze mi 6ka dobre nezapalovala a preto asi triaslo motorom a nafta stekala do olejovej vane. Aj ked nezapalovanie jedneho valca by asi motorom triast nemalo ... ci
V kazdom pripade mam teraz najazdene asi 300 km a motor ide normalne
A samozrejme pokracujem v pozorovani vi sa objem oleja nezvysuje
