
Jelikož nemám rád zbytečné sundávání něčeho kvůli přístupu na jeden šroubek tak jsem to vyřešil po našem..... Abych nemusel sundávat IRD udělal jsem si v hliníku otvor na šroubek, kvůli kterému musí jinak celá dolů.Při sundávání převodovky jsem ho pak pomalu dostal ven a nahradil jiným, upraveným, který příště půjde pěkně ven. Pokud nejste zruční jedinci jako já

1.Demontáž baterie a jejího držáku.
2.Sundat sání vzduchu (odkryje se držák zavěšení motoru)
3.Sundat obě kola a odpojit tyčky stabilizátoru
4.Sundat plastový dekl na levé straně za kolem (3.šrouby)
5.Sudat spodní hliníkový rám (6 šroubů , dva blbě pod plastem)
6.Povolit všechny šrouby převodovky (popř. vyndat a dva nechat jako pojistku) Bacha na skovanou 6ku šroubek nad IRD, pak jí tam už nedávejte!
7.Odmontovat ramena zavěšení kol od nápravnice a karosérie (4šrouby domeček silenbloku v karosérii a dva vsilenbloku nápravnice)
8.Odmontovat nápravnici (2.šrouby, 1 uchycení k IRD)
9.Vypustit olej z převodovky.
10.Vycuknout oběpoloosy od převodovky (Šroubovák mezi poloosu a převodovku a škubnout)
11.Odpojit čidla na převodovce (2kousky) a rozpojit rychlospojku spojkového válce.
12.Rozpojit výfuk za pletencem (3.šrouby) a vytáhnout z prvního zavěšení
13.Sundat táhla z kulisy řazení na převodovce a vyndat celý dekl i s mechanismem řazení. Na boku převodovky je zajišťovací šroub. Nepokoušejte se vyklepnout pero....
14.Odšroubovat 2 šrouby na zavěšení řadících táhel a celé zavěšení popustit dolů-jinak hrozí rozmačkání hadic chladící vody do IRD při naklánění motoru.
15.Odpojit hadičku z chladiče nafty od motoru (rychlospojka)
16.Nainstalovat zavěšení motoru a pod převodovku dát hever
17.Odšroubovat převodovku z horního držáku (4.šrouby) a heverem odspodu pomalu vyklonit motor i s převodovkou
18.odšroubovat poslední šrouby na převodovce a pomalu s ní vyjíždět dostrany.
19. .....a je to, dál dělá každý něco jiného, setrovák, ložisko, lamelu to je už hračka
