Tim: Máš to Time nějaký trochu posunutý- jak už někdo psal, pravidla nejsou proto aby blbci věděli jak jezdit, ale proto aby všichni lidi, včetně těch normálních, věděli jak řešit dopravní situace bez zbytečných komplikací a zdržování. Jsou potřeba, ale je snažší k nim přistupovat a řídit se jimi s rozumem a cestou nejmenšího odporu.
Kretény a psychopaty žádný pravidla nezajímají a to nejen na silnici ale i v ostatním životě. Tak to bylo, je a bude. A můžeš mít radary, policajty, pokuty, zastavovací pásy nebo co ještě. Takových lidí ale není mnoho a proto není na místě zavádět nějakej silniční- buzerační fašismus (zde slovo fašismus nemá nic spolešného s Německem).
Největší chaotici jsou podle mě naopak ti co považují pravidla za svatý grál a jsou schopni jezdit třeba 10-15 km pod, jen aby proboha nepřekročili limit. (To prosím nezaměnuji s jízdou dle vlastních schopností a možností. Jsou lidi kteří nemají na to aby jezdili plynule a nezdržovali.)
V Německu se žádný hromady mrtvol nekonají, to můžu říct zodpovědně, jsem tam víc než doma. Po německý bundesce se jezdí 60-70 protože náklaďáky nad 7,5 tuny to tak mají povoleno (60 km/h) a tím pádem všechno zdržují. ( Osobáky 100 km/h po bundesce)
Mimochodem, nedovedu si dost dobře představit jak najedeš po Německu 1200 km denně v kombinaci dálnice/ bundeska, vyřídíš svoje záležitosti a to všechno ještě podle předpisů.. To musíš být na konci takový cesty docela na šrot ne ? Nebo je něco jinak

.