Zdravím pánové,koupil jsem DII v8 a měl bych na Vás otázku.Svítí trvale na palubovce check engine.Napíchl jsem to a zjistil jsem chybu P0413 secondary air injection system switching valve a circuit open.Problém je v tom,že v autě byl měněný motor a původní motor byl právě s tímto secondary air injection systémem a ten nový je bez něj a visí mi tam pouze nezapojený konektor.Moje otázka zní - dá se třeba na originální LR diagnostice toto vymazat natrvalo?Prostě tak,aby ta jednotka nevěděla,že to tam má být?Popř.dá se tam dát jednotka z auta,kde tato kravina nebyla?DOdělávat se mi to tam nechce,jedině,že by měl někdo vrak a vyndal mi to z toho včetně té vakuové pumpy a toho solenoidu.
Dík
LR DII V8 Secondary air injection
Moderátor: Miky_CZ
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: LR DII V8 Secondary air injection
Co tam napojit jenom cívku aby si to myslelo že tam je. Ale myslím si že by to nějakou diagnostikou na LR mělo jít deaktivovat.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: LR DII V8 Secondary air injection
No právě jsem koukal na netu v katalogu a řídící jednotka se prodává bu'd s tim AIS nebo bez a jsou to asi dvě různé jednotky.S tou cívkou nevim,ale ty hodnoty asi budou proměnlivé,takže jedině nějaký regulovatelný odpor,nikdy jsem to neřešil,tak nevím.