
Objasnění situace: Dne 5.6.14 ode mne přijali (poštou) reklamaci mob. telefonu. Na mé následné dotazy ohledně opravy jsem dostal pouze jednu odpověď: Telefon jsme obdrželi 5.6. a hned druhý den jsem ho odeslali do německého servisu. Od té doby žádná další odpověď na mé následné dotazy.
Dne 9.7. jsem jim poslal Odstoupení od kupní smlouvy pro marné uplynutí lhůty k vyřízení reklamace.
Včera se mi na poště objevil balík, který jsem po dlouhém váhání dnes vyzvedl v naději, že snad posílají alespoň opravený telefon s omluvou za prodlení a nebo nový přístroj. Počítal jsem, že to je pro ně pořád lepší, než vracet peníze.
Po vybalení jsem se nestačil divit

Pouze vyjádření: na přístroji bylo nalezeno mechanické poškození.
Po dlouhém hledání jsem zjistil, že se mi nestyděli vylámat zdířku pro sluchátka a schovali to zpět pod krytkou ...
Po zklidnění se a udělání si kávy si nyní kladu otázku jak dál. Vím, že termín pro vyřízení reklamace jim uplynul 7.7.14. Odesílali mi to až 9.7.14 Na protokolu dokonce ani není vyjádření o zamítnutí reklamace a nebo jsem slepý (přikládám k hledání).
Tudíž předpokládám, že právo na vrácení 6 500,-Kč je na mé straně (podotýkám, že tuhle sumu nemám lusknutím prstů a musím se na ni v práci sakra otáčet).
Ale co dál?? Soudit se? Už jste tuhle anabázi někdo absolvoval? Znáte někoho, kdo se specializuje na tyhle případy? Nevyjde mě to nakonec dráž?
Pokud by jste měl někdo radu, uvítám ji. Pokud by bylo potřeba, dodám i veškerou komunikaci a doklady.
Nejvíc mě na tom štve ta jejich arogance a moje bezmoc.