som tu nová a dúfam, že tu nič zlé nespôsobím, keď založím novú tému

Moderátor: Miky_CZ
Já bych hledal chybu vstřiků a nebo něco s naftou. Je to na Boschi, takže tam se opotřebovává vysokotlaké čerpadlo, pozná se to podle pilin na regulátoru (DRV ventilu) . Včasná výměna čerpadla zachrání podstatně dražší vstřiky, které se zničí právě třískami z čerpadla. Bohužel, servisy to často dělají naopak, po výměně vstřiků auto na čas ožije , ale pokud se krmí nadále kovovou drtí rychle to zase odejde.Weronika píše:Ma 238000km. A co to je kalibrovanie? Najnovsie sa mi stalo ze zlyhalo a ledva som dosla na parkovisko.Zapla som a vypla a potom zase bolo vsetko ok. Co si myslite, ze mu moze byt?
Skoro bych se vsadil že tam může být problém s ukostřením, nejspíš motoru nebo řídící jednotky. Teploměr je vidět, ale tím pádem i ostatní snímače vykazují chybné hodnoty a jednotka reaguje chybně.Weronika píše:Zlyhalo som myslela tak, ze vsetko spomalilo a rozsvietili sa kontrolky. Pridala by som fotku len neviem ako. Na diagnostke v Top auto tvrdia, ze je v poriadku. Pojdem tam este raz. A ak je zle cidlo teploty,a raz to pada raz nie meni sa aj zvuk motora? Inak velmi dakujem za odpovede. Stve ma co s tym autom je.