Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#1 Příspěvek od Weronika » 09 zář 2014 21:57

Dobrý večer,

som tu nová a dúfam, že tu nič zlé nespôsobím, keď založím novú tému :-) . Mám Land Rover Discovery 3 a trošku ma hnevá, a preto chcem poprosiť o radu. Raz mi padá a raz nie palička teplomeru, ale voda sa zohrieva v poriadku. A druhý problém je taký, že keď pridám plyn, potom uberem a zase pridám napríklad pri jazde na dialnici, tak počuť taký buchot...Čo to môže byť? V servise v LR som bola, auto bolo na diagnostike a údajne je všetko v poriadku. Akurát urobili aktualizáciu softwaru prevodovky a motora. Ďakujem veľmi pekne.

Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#2 Příspěvek od Weronika » 30 zář 2014 00:00

Poradi niekto? Dakujem

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#3 Příspěvek od evo828 » 30 zář 2014 09:26

Ahoj - k tomu teplomeru - cidlo teploty chladiacej kvapaliny. Skus vymenit.
http://www.disco3.co.uk/forum/topic90610.html

Chlapik este hovoril, ze vymenil aj cidlo teploty oleja (ale to malo skor suvis s nestabilnymi otackami motora pri volnobehu).

Kolko mas km? To buchanie - mozno by mohli skusit este skalibrovat spojku v rozvodovke. Po ubrati a pridani plynu by som to najskor videl niekde tam.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#4 Příspěvek od cyril » 30 zář 2014 10:15

Máš automat nebo manuál? Můžou to být vůle v křížích, v přídavce, prostě na cestě od motoru ke kolům.

Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#5 Příspěvek od Weronika » 30 zář 2014 11:01

Automat

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#6 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 30 zář 2014 11:43

"Můžou to být vůle v křížích, v přídavce, prostě na cestě od motoru ke kolům."

Tam bych to hledal na 99 procent. od rozvodovky, přes kříže kardanů, diferáky, klouby a unašeče na kolech, všechny vůle se vždy sečtou jedním a druhým směrem při přidání a ubrání. Pokud je to jedna velká vůle na jedné z těchto věcí, je snadné dosáhnout zlepšení, pokud je vymlácené všechno trochu, resp. všechno dost, tak výměna jedné věci moc nepomůže, pak je potřeba toho vyměnit hodně, nebo se na to vykašlat a zvyknout si - na plynovej pedál jít s maximální lehkostí...
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11536
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#7 Příspěvek od eliott » 30 zář 2014 15:55

To má už homokinetické klouby i na kardanech, může tam být vůle, ale nic to neudělá
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#8 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 30 zář 2014 15:59

aha, to je disco3, tu jsem v životě neviděl - jsem se nějak překoukl, pardon.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#9 Příspěvek od Weronika » 30 zář 2014 19:31

Ma 238000km. A co to je kalibrovanie? Najnovsie sa mi stalo ze zlyhalo a ledva som dosla na parkovisko.Zapla som a vypla a potom zase bolo vsetko ok. Co si myslite, ze mu moze byt? :?

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#10 Příspěvek od evo828 » 30 zář 2014 21:47

Co "zlyhalo"? Velmi tazko sa davaju odpovede ked problem popises takto nejasne.
Kalibrovanie sa robi cez diagnostiku - v rozvodovke/pridavnej prevodovke je tiez spojka - jej kalibrovanie pomaha pri jemnych buchnutiach pri jemnych ubratiach a pridaniach plynu. Neviem ale ci pri dialnicnych rychlostiach bude problem prave v tomto.

Kde si s tym bola v servise na diagnostike? Ked sa auto hodi do nudzoveho rezimu, urcite tam ostanu chyby ktore sa daju precitat a priblizne zacat hladat problem.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#11 Příspěvek od dava » 30 zář 2014 22:30

Weronika píše:Ma 238000km. A co to je kalibrovanie? Najnovsie sa mi stalo ze zlyhalo a ledva som dosla na parkovisko.Zapla som a vypla a potom zase bolo vsetko ok. Co si myslite, ze mu moze byt? :?
Já bych hledal chybu vstřiků a nebo něco s naftou. Je to na Boschi, takže tam se opotřebovává vysokotlaké čerpadlo, pozná se to podle pilin na regulátoru (DRV ventilu) . Včasná výměna čerpadla zachrání podstatně dražší vstřiky, které se zničí právě třískami z čerpadla. Bohužel, servisy to často dělají naopak, po výměně vstřiků auto na čas ožije , ale pokud se krmí nadále kovovou drtí rychle to zase odejde.
Další trable u Bosche můžou být s kabeláží ke vstřikům, ale pokud jsou km jistě pravé, tak je podle mě na oboje brzo, nastává to tak kolem 350 tisíc km. Ale pokud tam třeba někdo někdy natankoval benzín, tak může být.

Na dálnici jde motor na poměrně vysokém výkonu, takže taky klidně jen filtry, jak vzduch tak nafta, oboje bych napřed vyměnil a nechal otestovat váhu vzduchu. Další nejapnost je také DPF, pokud je přítomen. I ten má životnost kolem 200 tisíc a může dělat neplechu. A poslední , sedlo EGR ventilu už také nebude v nejlepší kondici, pokud se stává že nedosedne po ubrání plynu ( kdy se prakticky vždy otvírá), tak je tam chvíli zmatek v množství vzduchu přes váhu (tlak za turbem klesá a vzduch mizí do výfuku) a jednotka má zmatek.

Je to dost věcí, těžko se to hledá, pokud člověk nechce preventivně nasypat ranec a poměnit to rovnou vše za nový... Ty opotřebený díly většinou už nemají při testování úplně správné hodnoty jako nové, ale kterej z nich je ten klíčovej, to je těžko zjišťovat.
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#12 Příspěvek od evo828 » 01 říj 2014 07:27

Ak to auto po zapnuti a vypnuti "ozilo" tak to nebude nieco tak zasadne. Zaklad je ist s tym na diagnostiku. Bez toho sa nepohnes dalej.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#13 Příspěvek od Weronika » 01 říj 2014 08:47

Zlyhalo som myslela tak, ze vsetko spomalilo a rozsvietili sa kontrolky. Pridala by som fotku len neviem ako. Na diagnostke v Top auto tvrdia, ze je v poriadku. Pojdem tam este raz. A ak je zle cidlo teploty,a raz to pada raz nie meni sa aj zvuk motora? Inak velmi dakujem za odpovede. Stve ma co s tym autom je.

Uživatelský avatar
evo828
Příspěvky: 364
Registrován: 02 úno 2009 14:11
tel.: ifoon
auto: mam
Bydliště: Bratislava

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#14 Příspěvek od evo828 » 01 říj 2014 10:51

Nechod tam znova - v Top Aute uz Ti raz neobjavili zavadu. Poslal som ti spravu.
Diagnostika na LR: diagnostika, aktivacie pridavnych funkcii, upravy konfiguracie auta
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =12&t=8896

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#15 Příspěvek od dava » 01 říj 2014 22:15

Weronika píše:Zlyhalo som myslela tak, ze vsetko spomalilo a rozsvietili sa kontrolky. Pridala by som fotku len neviem ako. Na diagnostke v Top auto tvrdia, ze je v poriadku. Pojdem tam este raz. A ak je zle cidlo teploty,a raz to pada raz nie meni sa aj zvuk motora? Inak velmi dakujem za odpovede. Stve ma co s tym autom je.
Skoro bych se vsadil že tam může být problém s ukostřením, nejspíš motoru nebo řídící jednotky. Teploměr je vidět, ale tím pádem i ostatní snímače vykazují chybné hodnoty a jednotka reaguje chybně.

Zatím bych tedy krom výměny filtrů nechal vyčistit kostřící body a kontakty
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#16 Příspěvek od Acon » 02 říj 2014 07:57

TOP auto... :roll: to dosť vysvětluje. Kedy k nám príde doba, že značkový servis bude aj niečo vedieť. Na TOP auto som snáď ešte nič dobré nepočul.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
petmic
Příspěvky: 551
Registrován: 08 říj 2012 10:49
auto: D2
Bydliště: SK

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#17 Příspěvek od petmic » 02 říj 2014 09:13

s TOP auto mam len jednu osobnu skusenost...a to negativnu
if it ain't broke, don't fix it

Weronika
Příspěvky: 11
Registrován: 09 zář 2014 21:44
auto: Land Rover Discovery

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#18 Příspěvek od Weronika » 02 říj 2014 21:58

No ved odkedy nahrali novy software, tak auto blbne. Aj ta palicka teploty a tak...

MadTom
Příspěvky: 15267
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#19 Příspěvek od MadTom » 02 říj 2014 22:30

Hm, a je jisté, že tam nahráli to co tam patří? A proč to tam nahrávali? Jenom proto že chtěli? Nebo byl už předtím nějakej problém co se řešil?
Bohužel už to tady padlo - autorizovaný servis je spíš záruka vysoké ceny, než vysoké kvality. Bohužel.
Buďto jim to hodit na hlavu jako reklamaci jejich minulé práce, a doufat, že to nepokazí ještě víc. Nebo zkustit někoho jiného, kdo tomu doopravdy rozumí.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

dava
Příspěvky: 799
Registrován: 30 bře 2013 09:05
auto: DII Td5 v origoši

Re: Hluk pri jazdení a padanie paličky teplomera

#20 Příspěvek od dava » 02 říj 2014 22:43

Co se tam dá nahrát Tome, to je na EDC 16 nebo tak něco ne??
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince

Odpovědět