Tak přesně ty měkke klidně s menším najezdem bych potřeboval
Nebyla by jina volba než hlučná a žrava mudzila či crawler za nerozumne prachy navic v blbych rozměrech?
Celoroční AT vs zimní
Moderátor: Miky_CZ
Re: Celoroční AT vs zimní
S takhle měkkou směsí a zároveň nezničitelnou kostrou nevím, myslím že nikdo. Kdybych nejezdil tolik po silnici, tak ty Mudzilly dám, ale za rok bych je smetl a spotřeba by šla dost nahoru.kupec18 píše:Tak přesně ty měkke klidně s menším najezdem bych potřeboval
Nebyla by jina volba než hlučná a žrava mudzila či crawler za nerozumne prachy navic v blbych rozměrech?
Hlavně se vyhni jakýmkoliv protektorům, to je většinou směs úplně mimo a navíc ten běhoun je s další vrstvou nesmyslně tvrdej. Existují totiž protektory s podobnýma vzorkama, ale je to k prdu, hluk, vibrace, klouzačka. Guma je nejen o vzorku, ale i o konstrukci.
Jednou jsem s Patrolem asi v 80 km/h trefil pravým kolem v lese megašutr co koukal z břehu u cesty. Odnesl to originál Mangels 8x15 ET-25, Modular, zub jaxvině. Kdo zná ty ráfky, ví co to musel bejt za ránu aby se poškodil. Ale guma to ustála, jen na boku zářez. Žádná boule, nic.
Tady koukám 33" na DII pasují, po nějaké menší úpravě. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... p?p=276832
Podle mě musej ale škrtat o kost, asi pán má podložky pod těma kolama na foto. Jinak, specielně Mudzilly jsou ve skutečnosti menší než se uvádí, třeba 33" BFG jsou větší než 33" od Maxxisů...
No road? No problem...
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince
LR užívej s klidem a rozvahou Angličana, jinak tě dostane do blázince