Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#1
Příspěvek
od kapscha » 15 říj 2014 21:31
Raz až dva krat za týžden sa mi stane že sa auto začne dvíhat za jazdy do najvyžšej polohy
diagnostija vypisuje chybu-2 Pressure signaly constantly high
- 7 vehicle has moved
čo by to mohlo byt?
Auto RR P38 4.6
Naposledy upravil(a)
kapscha dne 09 dub 2015 19:36, celkem upraveno 1 x.
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od eliott » 15 říj 2014 21:35
Co je to za diagnostiku? Ta první chyba mi nepřipomíná nic z toho, co mi ukazují ty moje...
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#3
Příspěvek
od kapscha » 15 říj 2014 21:44
To je ta z ktorou sa daju mazat chyby da sa to stiahnut aj na niektorých stránkach
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od eliott » 15 říj 2014 21:50
No jediné, čemu se to blíží, že snímač tlaku ukazuje stále max tlak, ale to by padlo do nouzáku. Zkus vyšroubovat tlumič výdechu vzduchu
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#5
Příspěvek
od kapscha » 15 říj 2014 22:00
no mazal som to teraz asi po 5-tich mes chyby bo mi to hodilo do nudzoveho režimu
myslíš ze by bolo čidlo tlaku zle? resp. ten ventil čo vypústa vzduch? až tak tomu nerozumiem Kokesek mi repasoval ten ventilovy blok
ale toto sa tým nevyriesilo
občas sa dokonca stane že zacne dvihat iba pravu stranu a lava je stale dole........... dik za info
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Kokesek » 16 říj 2014 08:06
pokud budes mit stale cidlo tlaku ve stavu low tak je mozne ze naroste tlak na pateri ventiloveho bloku treba az na 16 bar a solenoidy nebo zpetne ventilky v bloku neudrzi tak velky tlak a pomalu utika do mechu. proto se auto samo zveda. Ale melo by to delat i kdyz auto stoji. Ne jenom kdyz jede.
vysledek bude ze uzenes kompresor.
jeste k tomu ze zveda pravou nebo levou nekdy to muze byt problem cidel, popr jednotky na ventilovem bloku. Blok se da udelat na pockani, ale zjistit ktere cidlo zkresluje nebo vynechava, popr vyvolat vypadek koncoveho stupne ridici jednotky ovladani solenoidu to uz vyzaduje auto odstavit na 3-4dny.
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#7
Příspěvek
od kapscha » 18 říj 2014 19:51
No tak teda neviem čo spravit aby to nestalo zase majladn : )

skusil by som vymenit len to čidlo tlaku a uvdím čo vy na to ?

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Kokesek » 18 říj 2014 19:59
ja bych dal budik na hadicku co vede do nadoby a hned vis co se deje s tlakem zda je ho moc ci malo ci stavkuje cidlo apod.
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od eliott » 18 říj 2014 20:02
Pokud by zlobil snímač tlaku, padlo by to do nouzáku a sedlo na dorazy. Zkusil si vyšroubovat ten filtr?
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Kokesek » 18 říj 2014 20:10
eliott píše:Pokud by zlobil snímač tlaku, padlo by to do nouzáku a sedlo na dorazy. Zkusil si vyšroubovat ten filtr?
to je tlumic ne filtr
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#11
Příspěvek
od eliott » 18 říj 2014 20:29
Vždyť jsem to minule psal

-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#12
Příspěvek
od kapscha » 18 říj 2014 21:09
no ono mi to hodilo do nouzáku takže je dost možne že to čidlo nebude ok ale zbytočne ho zase nechcem menit bo som tolko vecí porobil na tom afte že by som mal 3 dalsie fobie HTP za to

stale dačo vylepsujem a opravujem a tuním ale budem si musiet dat už fakt trosku pauzu bo už ma zachvýlu vystahuju z baraku
no tek este raz diagnostika vypisala neaký vysoký tlak cidla tak je dost možne že to bude pretlakovávat celý system ako písal Kokesek
a eliott aký filter resp.tlmič si myslel?
Díky zatial za odpovede

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od Kokesek » 18 říj 2014 21:19
eliott píše:Vždyť jsem to minule psal

jsem zakupmlovany do pomala...
a jeste k tomu zavirovany.
kazdopadne vysroubuj co rika patrik je to takovej malej valecek na vent. bloku kousek od abs modulatoru.
vypada to tak

- easssss.JPG (128.74 KiB) Zobrazeno 5326 x
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#14
Příspěvek
od kapscha » 19 říj 2014 18:37
no tak ten tlmič som vybral trosku sa mi rozpadol

a teraz ako mam dalej pokračovat?

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od eliott » 19 říj 2014 18:54
Vymazat chyby a jezdit
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#16
Příspěvek
od kapscha » 19 říj 2014 19:07
no dufam že to pomôže

a snad nebude vadit že tam ostal ten srobik

inak teraz to parádne odfukuje ako dake LKW-čko dikes za rady

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#17
Příspěvek
od kapscha » 22 říj 2014 12:48
no jazdím na tom 3 dni bez toho tlmiča a hop dneska sa mi to začalo dvíhat

aj ked iba raz takže este pojazdím a uvydím
Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#18
Příspěvek
od kapscha » 07 lis 2014 15:06
no po cca 2 -och týždnoch môžem skonstatovat že po odstránení toho filtríka sa to zlepsilo spravilo mi to asi tak 2-krat ale problem sa celkom nevyriešil kurnik

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )
-
kapscha
- Příspěvky: 173
- Registrován: 19 říj 2013 21:11
- auto: Range Rover 4.6 HSE
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
#19
Příspěvek
od kapscha » 12 lis 2014 18:01
no dneska som presiel cez hrb a hopa prístrojovka blikala jak vianočný stromček EAS Fault

tak som načítal chyby a zase tie iste ako pred tým. kurnik čím to je nechcem neíečo menit bezhlavy skratka kupit druhý diel a potom zistit že bol vvlastne dobrý

Z Land Roverom to bude vždy zážitok či už v teréne na ceste alebo v servise : )