DiscoI, cukání rychlostí.

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Ferasko
Příspěvky: 64
Registrován: 14 říj 2014 20:53
auto: LR D1,RR P38,RR L322

DiscoI, cukání rychlostí.

#1 Příspěvek od Ferasko » 12 lis 2014 21:46

Čau všichni, jsem tu z další žádostí o radu.
Disco I, 300Tdi, mám problém při řazení -nebo je to normální? Jelikož jsem se nesvezl z žádnou jinou jedničkou nevím zda je to běžné nebo je někde problém.

Když rozjíždím rychlosti tak při každém přežazení mi to zacuká , nemůžu běžně řadit příklad rozjedu za 2 sešlápnu spojku dám za tři a cukne a musím pomalinku plynule přidávat plyn jinak to cuká dokud se nezačne trojka rozjíždět, nebo mám rozjetou jakou koli rychlost pustím plynový pedál a cuká to dokud se rychlost jakoby nesrovná. Nevím jak to přesně popsat připadá mi to jako na nějaký vyšeptalý V3esce. Nemáte s tím někdo zkušenost. Díky za příspěvky.

Miky214
Příspěvky: 261
Registrován: 11 kvě 2013 19:45

Re: DiscoI, cukání rychlostí.

#2 Příspěvek od Miky214 » 12 lis 2014 22:34

Vule jsou obzvlaste u Land Roveru normalni, jen jde o to jak moc to cuka. Casto byvaji vule v pridavne prevodovce, nekdy v difech. Pri razeni je dobre nepoustet trhave spojku a trochu pomoci plynem. Alespon u me to tak je. Kdyz ridi manzelka tak temer kazde jeji prerazeni je s cuknutim, kdyz jedu ja tak v pohode :wink:

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1704
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: DiscoI, cukání rychlostí.

#3 Příspěvek od kupec18 » 12 lis 2014 22:54

těch vuli tam muže byt hafo a když se všechny posčítají tak je to i celkem rána.

Ja mam to samé, u mě jsem je identifikoval většinou v přidavne převodovce.

Abysis udělal představu v čem máš problem, mužeš zkusit sundat kardany u difu a s těmi unašeči si potočit abys viděl kolik cuknou než se opřou.

V zadním difu muže byt vule defakto jen v diferencialu.
Přední je horší, diferencial, polosa,homeokineticky kloub a samotne unašeče nasazene na naboj(5šroubu, pod středem kola)

potom vule v kardanových křižích.

A pak muj zmineny připad, převodovka rozvodovka.

Jinak se teda připojím k mikimu,,, chce to lehkou nohu při řazení a nespěchat na to.

Ferasko
Příspěvky: 64
Registrován: 14 říj 2014 20:53
auto: LR D1,RR P38,RR L322

Re: DiscoI, cukání rychlostí.

#4 Příspěvek od Ferasko » 13 lis 2014 20:26

Kluci dík, jsem klidnější,že je to prakticky normální i já řadím v poklidu a pomáhám do plynulosti plynem 8) Jen jsem se svezl nedávno v LRII, a bylo to jiný kafe, asi zbytečně srovnávám nesrovnatelné :mrgreen:

MadTom
Příspěvky: 15268
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: DiscoI, cukání rychlostí.

#5 Příspěvek od MadTom » 13 lis 2014 20:35

To teda navím, proč by to mělo být výrazně jiné, ty auta mají vše co s týče převodů skoro stejné. Takže bych to spíš viděl na opotřebení á součet vůlí na všech částech, nebo je ta vůle na něčem konkrétním moc velká a v tom případě je jediná možnost celé to projít z jistit, kde je problém.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět