Čau všichni, jsem tu z další žádostí o radu.
Disco I, 300Tdi, mám problém při řazení -nebo je to normální? Jelikož jsem se nesvezl z žádnou jinou jedničkou nevím zda je to běžné nebo je někde problém.
Když rozjíždím rychlosti tak při každém přežazení mi to zacuká , nemůžu běžně řadit příklad rozjedu za 2 sešlápnu spojku dám za tři a cukne a musím pomalinku plynule přidávat plyn jinak to cuká dokud se nezačne trojka rozjíždět, nebo mám rozjetou jakou koli rychlost pustím plynový pedál a cuká to dokud se rychlost jakoby nesrovná. Nevím jak to přesně popsat připadá mi to jako na nějaký vyšeptalý V3esce. Nemáte s tím někdo zkušenost. Díky za příspěvky.
DiscoI, cukání rychlostí.
Moderátor: Miky_CZ
Re: DiscoI, cukání rychlostí.
Vule jsou obzvlaste u Land Roveru normalni, jen jde o to jak moc to cuka. Casto byvaji vule v pridavne prevodovce, nekdy v difech. Pri razeni je dobre nepoustet trhave spojku a trochu pomoci plynem. Alespon u me to tak je. Kdyz ridi manzelka tak temer kazde jeji prerazeni je s cuknutim, kdyz jedu ja tak v pohode 

Re: DiscoI, cukání rychlostí.
těch vuli tam muže byt hafo a když se všechny posčítají tak je to i celkem rána.
Ja mam to samé, u mě jsem je identifikoval většinou v přidavne převodovce.
Abysis udělal představu v čem máš problem, mužeš zkusit sundat kardany u difu a s těmi unašeči si potočit abys viděl kolik cuknou než se opřou.
V zadním difu muže byt vule defakto jen v diferencialu.
Přední je horší, diferencial, polosa,homeokineticky kloub a samotne unašeče nasazene na naboj(5šroubu, pod středem kola)
potom vule v kardanových křižích.
A pak muj zmineny připad, převodovka rozvodovka.
Jinak se teda připojím k mikimu,,, chce to lehkou nohu při řazení a nespěchat na to.
Ja mam to samé, u mě jsem je identifikoval většinou v přidavne převodovce.
Abysis udělal představu v čem máš problem, mužeš zkusit sundat kardany u difu a s těmi unašeči si potočit abys viděl kolik cuknou než se opřou.
V zadním difu muže byt vule defakto jen v diferencialu.
Přední je horší, diferencial, polosa,homeokineticky kloub a samotne unašeče nasazene na naboj(5šroubu, pod středem kola)
potom vule v kardanových křižích.
A pak muj zmineny připad, převodovka rozvodovka.
Jinak se teda připojím k mikimu,,, chce to lehkou nohu při řazení a nespěchat na to.
Re: DiscoI, cukání rychlostí.
Kluci dík, jsem klidnější,že je to prakticky normální i já řadím v poklidu a pomáhám do plynulosti plynem
Jen jsem se svezl nedávno v LRII, a bylo to jiný kafe, asi zbytečně srovnávám nesrovnatelné 


-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: DiscoI, cukání rychlostí.
To teda navím, proč by to mělo být výrazně jiné, ty auta mají vše co s týče převodů skoro stejné. Takže bych to spíš viděl na opotřebení á součet vůlí na všech částech, nebo je ta vůle na něčem konkrétním moc velká a v tom případě je jediná možnost celé to projít z jistit, kde je problém.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo