Já jsem to vyřešil koupí jiné kastle stím že jí opravím a při tom můžu stále jezdit jenže jakmile začneš řezat a vyvařovat tak zjistíš že je tam toho tolik že ti nezbyde nic z podlahy a prahů Takž jsem byl nucený koupit další kvuli šasí abych měl alespon čeho se chytit nakonec mi zůstal z podlahy jen tunel nad převodovkou všechno ostatní samo domo výroba (komplet předek až k motorové přepážce všechny prahy podlahy zadní boky úchyty na šasí atd,atd všechno co jde dělám z 1,5ky plechu složité ohýbání z 1 ky všechno pozink akorát u svárů musíš ten zinek očistit a po zavaření stříknout zinkovým sprejem. Ideální je si koupit děrovací kleště a dělat jen bodové svary žádné dlouhé housenky jinak ten plech vyhřeješ a pak strašně rychle rezne! Jinak se po3 letech občasné práce řítím slimáčím tempem do finále už začínám strojit Ještě že jsem nechtěl vyvařovat původní kastli protože bych 3 roky bez ježdění nevydržel! A určitě bych to vzdal jinak ted už je to paráda mám v podstatě novou kastli která asi přežije šasí dávám jí minimálně 10 let