pomoc s automatem D II
Moderátor: Miky_CZ
pomoc s automatem D II
prosím o radu a automatem na D II je asi posmrti auto jede ale sebemenší kopec musím šlapat dost na plyn aby se to hnulo při zastavení na červanou v kopci Diskoška couvá což mi bylo řečeno že by se nemělo dít.Sháním nekoho na opravu a nebo nějakou lepší špajsku pomozte dík Peepeek.
auto
Také se divím, Angláni říkají, že tyhle čtyřkvalty od ZF (přesněji ZF4HP22EH) jsou "bombproof" a navíc zvládnou mnohem větší krouťák než jaký jim je schopný nabídnout motor TD5. Asi bych to viděl na špatnou údržbu předchozího majitele. Jinak tyhle převodovky bych možná uměl sehnat za slušný peníz.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
já jsem auto koupil v raichu od servisu LR a tam jezdil jako anděl po dálnici je v max výbavě a v apsolutne luxusním stavu ale asi ten automat normálně utahali ,KDYŽ JSEM MĚNIL NÁPLNĚ TAK VOLEJ V PŘEVODOVCE BYL CÍTIT SPÁLENINOU A BYL DOST TMAVEJ.AUTO MÁ 138000T/KM ALE PROSÍM TĚ ZA JAKOU CENU JSI SCHOPEN SEHNAT ŠPAJSKU MÁM OPRAVDU ZÁJEM.PEEPEEK
ZF
Zeptám se, ale jsem momentálně služebně na Slovensku. V pondělí zavolám do Anglie a zjistím, kdy nám tam něco jede a na kolik by ta sranda vyšla.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
automat vydzri preukrutne vela...ale treba mu dat aspon predpisany servis.
Pravdepodobne ho niekto uvaril, alebo mu nemenil olej neviem ako dlho( takeho chuja co mi povedal ze v automate sa olej nemeni som uz zazil - a to bolo vo velkom servise a hlavneho dealera znacky) . Hydromenic sa da zohnat aj samostatne. Ale bolo by vhodne dat aj prevodovku minimalne otestovat. Pokial olej bol uz spaleny, je mozne ze to zanechalo stopu aj na inych komponentoch prevodovky ako len na menici momentu.
V pripade, ze sa s automatom tahaju tazke vleky dlhe trasy, resp. vysoke rychlosti treba ho dost chladit. Do RRC sa montoval dalsi chladic. Neviem ako do DII.
Pravdepodobne ho niekto uvaril, alebo mu nemenil olej neviem ako dlho( takeho chuja co mi povedal ze v automate sa olej nemeni som uz zazil - a to bolo vo velkom servise a hlavneho dealera znacky) . Hydromenic sa da zohnat aj samostatne. Ale bolo by vhodne dat aj prevodovku minimalne otestovat. Pokial olej bol uz spaleny, je mozne ze to zanechalo stopu aj na inych komponentoch prevodovky ako len na menici momentu.
V pripade, ze sa s automatom tahaju tazke vleky dlhe trasy, resp. vysoke rychlosti treba ho dost chladit. Do RRC sa montoval dalsi chladic. Neviem ako do DII.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No ja by som nic nemenil kym to namam zdiagnostikovane. Funkcia hydromenica nahradzuje spojku, inymi slovami prave tu by to mohlo "smykat" tak ako popisujes. Tlak oleja v automate sa tiez meria (za jazdy) a kontroluje sa ci preraduje pri spravnych hodnotach. Ak je tlak oleja maly, tiez to moze robit to co popisujes. Tiez moze byt ucpany filter oleja = znizenie tlaku oleja. Menil si ho?peepeek píše:prosím nejsem znalec a není měnič součástí převodovky-abych neviměnil převodovku a nebyl na stejném problému.peepeek
Celkom dopre diagnosticke typy su v servisnom manuale.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Tak to otevři a zkus na klavesnici "PrtSc" a hned "vlozit" do malovani nebo podobneho nesmyslukarel píše:Není přímo součástí automatu, ale nahrazuje spojkuBohužel mi sem nejdou přetáhnout fotky z manuálu v pdf
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
ahoj a dík ze informace a ještě nevíte kolik stojí měnič a nebo repas,filtry a oleje měním vždy se servisem i v převodovce jsem tak naučenej o auta se starám pečlivě a svědomitě jo a když jsem skoušel projet velký stoupák v terénu (cca30°)tak na nornál to nešlo ale jen zařadím reduk.tak to jede ok.peepeek
Jasne, ale automat je o trosku zlozitejsi.discover píše:Ja mam manual, ale stejne priznaky jsem mel, kdyz byla kaput spojka.![]()
![]()
Kludne to moze byt aj ako pise jezbera, ze je nizky tlak oleja a tym padom preklzuje menic momentu. Menic ako taky moze byt OK, ale moze byt odidene cerpadlo...alebo nieco ine. V kazdom pripade ked uz odtial raz vytiekol olej ktory nebol krasny cerveny, ale bol tmavy a spaleny tak je to zrele na diagnostiku. Olej v prevodovke cirkuluje a pokial obsahoval nejake drobne zbytky z pripadnej opotrebovanej( poskodenej) suciastky, tak to roznesie vsade v systeme.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
urcite velmi podobne. Resp. princip je rovnaky.Jan Kucera píše:kdysi sem rozebíral prevodovku z automata audi 100 a mela spaleny nejaklamely a smrdelo to taky dost spáleně (olej),a museli se ty lamely menit,ale nevim jak vypada disco vnutri(Y)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
- eliott
- Příspěvky: 11530
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Podle popisu jsou 100% spálené, lamely. Příčina může být různá, věršinou je příčinou poškození nějakého těsnění, začne unikat tlak, který drží lamely sepnuté a ty pak mohou prokluzovat. Nikdy bych to neřešil jen výměnou lamel, problém by se opakoval. To že auto má v neutrálu snaho couvat zřejmě znamená, že i při zařazení rychlosti dopředu dostává se část tlaku k lamelovému koši, který spíná zpátečku. Tím že není zpátečka sepnutá naplno, lze ji ''přemoct'' plynem a tím se zpátečkové lamely pálí.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie