Rada nováčkovi
Moderátor: Acon
- shooter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28 dub 2008 04:30
- Bydliště: 48°57'17.57"N; 14°28'4.37"E
- Kontaktovat uživatele:
Rada nováčkovi
Pánové jsem tu nový a chci si pořídit LR
Bude přestavovano na Expediční vůz a mám pár otáze
Uvažuji o LR Disco 200 a Nebo RR Clasic
1)Jaký je rozdíl v nápravach u disco a RR
2) Dalo by se napasovat do RR jinej motor než ten nesmysl V8 určitě Diesel
Bude přestavovano na Expediční vůz a mám pár otáze
Uvažuji o LR Disco 200 a Nebo RR Clasic
1)Jaký je rozdíl v nápravach u disco a RR
2) Dalo by se napasovat do RR jinej motor než ten nesmysl V8 určitě Diesel
Discovery I a RR Classic maji stejne napravy, protoze je to temer stejny ram (podvozek). Posledni roky vyroby RRC se kryji s prvnimy roky Discovery I (1990 - 1995) V te dobe se davaly do obou aut stejne motory Benzin V8 3,9 a Diesely 200tdi a 300tdi.
Rozdil mezi temito aute je v kastli a vybave. RRC je vetsinou lepe vybaven a mysli se tim i tezsi.Posledni RRC meli casto vzduchove perovani, ale to se da snadno vymenit se klasicke pruziny. Disco bude mit vetsi kufr.
Urcite se ozovu dalsi a opravi mne bude-li potreba
Rozdil mezi temito aute je v kastli a vybave. RRC je vetsinou lepe vybaven a mysli se tim i tezsi.Posledni RRC meli casto vzduchove perovani, ale to se da snadno vymenit se klasicke pruziny. Disco bude mit vetsi kufr.
Urcite se ozovu dalsi a opravi mne bude-li potreba
RRC V8 3.9 Auto MY 1990
Skype: martinrr1
Skype: martinrr1
1) v podstatě souhlas s Wolfeem
2) Pokud trváš na dýzlu v RRC je vhodnější shánět zrovna tuto motorizaci než předělávat z benzínu, ale samozřejmě předělávka možná je.Momentálně ji dělá Mešky.
PS: V8 motory nejsou nesmysl, ale na expedičku možná trochu drahé na provoz
2) Pokud trváš na dýzlu v RRC je vhodnější shánět zrovna tuto motorizaci než předělávat z benzínu, ale samozřejmě předělávka možná je.Momentálně ji dělá Mešky.
PS: V8 motory nejsou nesmysl, ale na expedičku možná trochu drahé na provoz

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- shooter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28 dub 2008 04:30
- Bydliště: 48°57'17.57"N; 14°28'4.37"E
- Kontaktovat uživatele:
Jedná se mi o to že jsem v čera byl u jedno nejmenovaneho pánau prahy a měl tam libovího RRC na 33x12,5R15 dost brut zvedlej takovou bych měl představu ale všichni mě straší že tomu rozlámu poloosy difi atd takže nevím
Jinak Meškyho auto znám dost z blízka.
Ta přestavba bude pro přectavu zahrnovat zvrdnutí+navijedlo+snorchl+panceřování (podvozek difi) + zahrada + bych možná dodal šperu vod "Pidermana"
TAk by mě zajímalo jestli to potom někde na expedici neklekne
Jinak Meškyho auto znám dost z blízka.
Ta přestavba bude pro přectavu zahrnovat zvrdnutí+navijedlo+snorchl+panceřování (podvozek difi) + zahrada + bych možná dodal šperu vod "Pidermana"
TAk by mě zajímalo jestli to potom někde na expedici neklekne
Vyvýječ dýmu Y60
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
No s tím origo podvozkem na RRC a Disco I je to pravda s tou pevností.Spousta kluků tady již pár poloos a difů udělala včetně mě.Pokud máš finanční možnost tak je dobré dát pevnostní poloosy a diferáky např ARB.Diferáky "Piderman" neznám ale pokud ji dáš tak budou origo poloosy nejslabším článkem.A s tím kleknutím je to těžké.Může kleknout cokoliv, včetně Patrola o kterém se tvrdí že vydrží vše 

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Co se týče hmotnosti tak v papírech k RRC 300Tdi mám 2125kg a v papírech k Disco I 300Tdi 2050kg.
Osobně bych volil 200Tdi, je nejednodušší, tedy nejopravitelnější a nejspolehlivější.
Nejlevnější varianta je Disco 200Tdi, Range 200 nebo 300Tdi budeš shánět hodně špatně, přestavba benzína se dle mého nevyplatí. Kufr je obdobně velký, ale Disco je prostornější, hlavně tím, že je vyšší.
U novějších RRC byly visco rozvodovky Borg Warner, dle mého je jednodušší, spolehlivější a funkčnější mechanická LT230 u Disco.
Kdybych se touto přestavbou zabýval já, šel bych cestou úprav DI do stylu expedičních Camel Trophy, oni to měli moc dobře vychytané, včetně toho, že tam nebyly pneu žádné balóny, tedy max. dvoupalc. podvozek, dobré tlumiče, polybushe, diff. guards, steering guard, tank guard, brzdové hadice, kdyby byly peníze tak i poloosy, dobré gumy, ale žádný napohled efektní rozměr. Vepředu dvojitý kardan, zahrádka... Myslím nejlevnější a nejefektivnější přestavba.
Určitě bych se i zabýval myšlenkou takhle udělat Defendera (resp. 90 nebo 110) z osmdesátých let, kdy byly ještě pořádné odolné nápravy, atd., motor v klidu 2.5D nebo 2.5TD, dokonalost v jednoduchosti a nesmrtelnosti, na expedici nevadí, že to nejede 130 po dálnici, ale důležité je, že to je nesmrtelné. Možná bych volil i krátkého pro prostupnost v terénu, v kombinaci se zahrádkou je poměrně "kapacitní". Kdyby Def tak nám jeden takový stojí na dvoře...
Ale to jsem si nechtěl takhle nahrát, myslím, že to jsou fakta.
Držím palce s výběrem a následnou realizací...
Osobně bych volil 200Tdi, je nejednodušší, tedy nejopravitelnější a nejspolehlivější.
Nejlevnější varianta je Disco 200Tdi, Range 200 nebo 300Tdi budeš shánět hodně špatně, přestavba benzína se dle mého nevyplatí. Kufr je obdobně velký, ale Disco je prostornější, hlavně tím, že je vyšší.
U novějších RRC byly visco rozvodovky Borg Warner, dle mého je jednodušší, spolehlivější a funkčnější mechanická LT230 u Disco.
Kdybych se touto přestavbou zabýval já, šel bych cestou úprav DI do stylu expedičních Camel Trophy, oni to měli moc dobře vychytané, včetně toho, že tam nebyly pneu žádné balóny, tedy max. dvoupalc. podvozek, dobré tlumiče, polybushe, diff. guards, steering guard, tank guard, brzdové hadice, kdyby byly peníze tak i poloosy, dobré gumy, ale žádný napohled efektní rozměr. Vepředu dvojitý kardan, zahrádka... Myslím nejlevnější a nejefektivnější přestavba.
Určitě bych se i zabýval myšlenkou takhle udělat Defendera (resp. 90 nebo 110) z osmdesátých let, kdy byly ještě pořádné odolné nápravy, atd., motor v klidu 2.5D nebo 2.5TD, dokonalost v jednoduchosti a nesmrtelnosti, na expedici nevadí, že to nejede 130 po dálnici, ale důležité je, že to je nesmrtelné. Možná bych volil i krátkého pro prostupnost v terénu, v kombinaci se zahrádkou je poměrně "kapacitní". Kdyby Def tak nám jeden takový stojí na dvoře...

Držím palce s výběrem a následnou realizací...
Country boy...
- shooter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28 dub 2008 04:30
- Bydliště: 48°57'17.57"N; 14°28'4.37"E
- Kontaktovat uživatele:
Piderman je u výrobce z německa u nás je to pod názvem Offroadlocker pokud čteš Offroaudrevue tak tam votom krocan psal článek nebo na offroadfotu je vo tom dost velkej blok.
Pokud dám jiný poloosy. Jáky?? CO diferák přežije??
Pokud dám jiný poloosy. Jáky?? CO diferák přežije??
Vyvýječ dýmu Y60
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Jo tak ty Krocanovi špéry trochu znám.
Pevnostní poloosy nabízí buď Mc Namara cca 15 tisíc nebo KAM diff a ty jsou za 7,5 tisíc jedna náprava a taky Ashcroft
http://www.kamdiffs.com/strengthenedhalfshafts.htm
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_9.html
na Mc namaru nemám odkaz ale jde to najít
Klasický otevřený dif má jen 2 pinion a není moc pevný, dá se stříhnout i na asfaltu takže pevnostní poloosy bych dával až při výměně diferáku, jinak bude právě dif tím nejslabším místem ato je špatně
Pevnostní poloosy nabízí buď Mc Namara cca 15 tisíc nebo KAM diff a ty jsou za 7,5 tisíc jedna náprava a taky Ashcroft
http://www.kamdiffs.com/strengthenedhalfshafts.htm
http://www.ashcroft-transmissions.co.uk/category_9.html
na Mc namaru nemám odkaz ale jde to najít

Klasický otevřený dif má jen 2 pinion a není moc pevný, dá se stříhnout i na asfaltu takže pevnostní poloosy bych dával až při výměně diferáku, jinak bude právě dif tím nejslabším místem ato je špatně

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- shooter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28 dub 2008 04:30
- Bydliště: 48°57'17.57"N; 14°28'4.37"E
- Kontaktovat uživatele:
jedná se o to že když se dělá ta špera mění se celý koš diferáku viděl jsem to dělat na hlídce a na ušich jako mám já
Chci to tam napáchat ale pak nevím jestli to celí nerozlámu
co jsou to ty ???Pinion???
Chci to tam napáchat ale pak nevím jestli to celí nerozlámu
co jsou to ty ???Pinion???
Vyvýječ dýmu Y60
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Má jen 2 satelity... Ty už zase prodáváš Uši? Pokud nebudeš jezdit jako čára, vydrží i seriový stav dost...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- shooter
- Příspěvky: 25
- Registrován: 28 dub 2008 04:30
- Bydliště: 48°57'17.57"N; 14°28'4.37"E
- Kontaktovat uživatele:
Takže pneumatiky 33x10,5R15 a bud Maxxis BigHorn nebo BFG
Co se týká plynu no když je potřeba tak ho přidám ale uplně bez mozku nejezdím
To: Eliott: opravdu jako čáryk nebo pospy jezdit nehodlám rád bych aby mi z auta něco zbylo a už vůbec nebudu skoušet to co dělá jeden bez mozek s dětkem

Co se týká plynu no když je potřeba tak ho přidám ale uplně bez mozku nejezdím
To: Eliott: opravdu jako čáryk nebo pospy jezdit nehodlám rád bych aby mi z auta něco zbylo a už vůbec nebudu skoušet to co dělá jeden bez mozek s dětkem


Vyvýječ dýmu Y60
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Cagiva 350 Elefant
608242419
shooter4x4@seznam.cz
http://www.youtube.com/shooter4x4CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Na kolik taková náprava Salisbury přijde? Respektive není vhodnější vyměnit koš za třeba ARB nebo Detroit Locker a získat nejen pevnost, ale i vyšší průchodnostMešky píše:Nazul jsem 285/75R16 BFG MT a myslím si, že budou poloosy a diferáky lítat jak papíroví čerti. Uvidíme, stejně časem dojde na Salisbury, jenom mám strach jestli tato "nesmrtelná náprava" je opravdu taková.

Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!