teče ACE
Moderátor: Miky_CZ
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: teče ACE
Výměnu trubek od pravého předního pístu mám čerstvě v paměti.
Po těch plastovejch hajzlech netřeba pátrat - je potřeba zavolat PavelU nebo Eliott (maj to skladem). Bohužel jestli si to dobře pamatuju tak je cena dopavy vyšší než cena bazmeků....
Nacpat tam ty hadice nové (viz výše) je něco jako ježek v kleci. A to jsem tam u té první neměl chladič a hadice...
Jak se píše v RAVE je potřeba dodržovat maximální čistotu. Už předem to znamená že všechno okolo precizně očistím. Na ten hlinikovej bazmek co drží hadice na kostce pozor. Dostal jsem ho dolů až po velmi opatrném odloupnutí za pomoci odlamovacího nože a malého kladívka. Pokaždé tam držel jako přilepený. Po sundání toho "příruby" je potřeba opět vše co nejlépe očistit. Pak je potřeba něčím povytáhnout ty plastové bazmeky a konečně se dá vyndat trubka. Do díry po trubce je potřeba nacpat nějaký čistý hadr a vše pečlivě očistit.
atd atd
klidně mi zavolejte když Vám to nepůjde... škoda peněz za servis...
Po těch plastovejch hajzlech netřeba pátrat - je potřeba zavolat PavelU nebo Eliott (maj to skladem). Bohužel jestli si to dobře pamatuju tak je cena dopavy vyšší než cena bazmeků....
Nacpat tam ty hadice nové (viz výše) je něco jako ježek v kleci. A to jsem tam u té první neměl chladič a hadice...
Jak se píše v RAVE je potřeba dodržovat maximální čistotu. Už předem to znamená že všechno okolo precizně očistím. Na ten hlinikovej bazmek co drží hadice na kostce pozor. Dostal jsem ho dolů až po velmi opatrném odloupnutí za pomoci odlamovacího nože a malého kladívka. Pokaždé tam držel jako přilepený. Po sundání toho "příruby" je potřeba opět vše co nejlépe očistit. Pak je potřeba něčím povytáhnout ty plastové bazmeky a konečně se dá vyndat trubka. Do díry po trubce je potřeba nacpat nějaký čistý hadr a vše pečlivě očistit.
atd atd
klidně mi zavolejte když Vám to nepůjde... škoda peněz za servis...
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
Dnes som to zlozil
, no otrasna robota
uz to nechcem ani vidiet. Fuj po.....na robota a vymrzol som vonku pod autom
no dufam ze to nebude kdesi tiect - zatial netieklo....... A okrem vsetkeho som tam nasiel zlomenu zadnu tycku stabilizatora na ACE pieste








Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- Balú
- Příspěvky: 767
- Registrován: 01 srp 2012 13:53
- tel.: +421903775011
- auto: LR DII 2003
- Bydliště: Púchov
Re: teče ACE
a to ti tam pri jazde nic neklepalo,nebuchalo ?jbizik píše: A okrem vsetkeho som tam nasiel zlomenu zadnu tycku stabilizatora na ACE pieste![]()
![]()
![]()
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE





Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
Takze cela pricina predratej hadice bola v zlomenej zadnej tycke stabilizatora pri ACE pieste. Ten sa nasledne trochu vitiahol a hadicu priblizil ku kardanu pri hruske. Tam to uz dokonal samotny kardan so srobami 

Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: teče ACE
To se opravdu zlomila vejpůl? Viděl jsem ji vždycky vytrženou z kloubku, ale zlomenou ještě ne...jbizik píše:Takze cela pricina predratej hadice bola v zlomenej zadnej tycke stabilizatora pri ACE pieste. Ten sa nasledne trochu vitiahol a hadicu priblizil ku kardanu pri hruske. Tam to uz dokonal samotny kardan so srobami
UK:LR4 SDV6 HSE/Jaguar XK8 4.0/Rover 75 2.0 CDT Tourer/Triumph Spitfire 1500/LR DII Td5 Medvědi/LR Free 2.0 D/Jaguar XJ12 Sovereign. NonUK: Ford F-150 obytná nástavba Gladiator XL
www.nomadbear.cz
www.nomadbear.cz
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
Kedze mam auto o 5cm zdvihnute tak aj tie tycky su prevarene o 5 cm su dlhsie ako original. Ale zaujimave je to, ze sa nezlomila vo zvare ale hned pod hornou manzetkou.
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
takto:
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- libovka
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 14 lis 2009 19:21
- tel.: Jabko
- auto: RR L322
- Bydliště: praha-západ
Re: teče ACE
Já teda nevím k čemu je dobré to prodlužování tyček? Podle mě to nemá žádnej pádnej důvod.At je auto na normálním podvozku nebo na zvedlém tak na tu tyčku přece působí furt stejná síla at je normální nebo prodloužená.Mám auto zvedlé o 7cm mám standartní tyčky a nemám problém.
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: teče ACE
Ty prodloužené tyčky jsou nutnost pokud jsou na autě tlumiče s delším chodem - když to trošku víc propruží, tak se standardníma tyčkama se ten horní kulák vyloupne pěkně do boku. Stalo se mi to několikrát. Nakonec jsem dal tyčky z Jeepa, které mají dole kulák a nahoře polybush. A ten se nevyloupne.
Stačí si představit, jak se stabilizátor pohybuje když jde náprava směrem dolů, a k tomu si představit, že je u kus dole už ve chvíli, kdy je auto v klidu.
Stačí si představit, jak se stabilizátor pohybuje když jde náprava směrem dolů, a k tomu si představit, že je u kus dole už ve chvíli, kdy je auto v klidu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
No ja som to robil tak, ako to tam bolo predtym (ked to robil Dr.Pesl z Valmezu) Myslim, ze vedel co robi.



Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
Po oprave som uz presiel asi 400 km a musim povedat ze zatial ziadny unik kvapaliny ani z kocky a ani z trubiek nieje
Cakal som ze to z tej kocky bude valit, ale zatial nic,
aj ked som tam ziadnu specialnu upravu nerobil - iba dobre pritiahol tie dva sroby na tej prirube






Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Re: teče ACE
Ace mi netecie ale chcel by som sa spytat ci sa s ace moze nieco stat ked sa mi zajazdy v zakrute vylupol klb tycky stabilizatora v zadu. Takto som siel s autom este cca 10km. Trieskalo to teda riadne.
- jbizik
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: teče ACE
No hlavne to daj cim skor do poriadku aby ti hadice nechytil kardan, alebo ich zatial poloz na hrusku diferaku aby tam zatial ako-tak sedeli a nedostali sa k tomu kardanu(teda ak hovoris o tycke na pieste ACE)inac by sa nemalo nic stat s ACEhalo píše:Ace mi netecie ale chcel by som sa spytat ci sa s ace moze nieco stat ked sa mi zajazdy v zakrute vylupol klb tycky stabilizatora v zadu. Takto som siel s autom este cca 10km. Trieskalo to teda riadne.

Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: teče ACE
Mě se tohle stalo dvakrát - horní kulový kloub na tyčky se prostě vypáčil bokem ven. Vždy při pomalé jízdě v terénu. Ale auto mám o 5cm zvednuté. Najel jsem s tím mnoho kilometrů jak v Albánii, tak v Rumunsku, než se mi to podařilo opravit. Vždy jsem ale odpojil i tu druhou tyčku od nápravy a celej stabilizátor přivázal nahoru k rámu, aby tam neplandal navolno.
Finálním řešení pro mě je náhrada originál tyček, tyčkami z Jeepu, které mají nahoře místo kulového čepu polybush.
Finálním řešení pro mě je náhrada originál tyček, tyčkami z Jeepu, které mají nahoře místo kulového čepu polybush.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: teče ACE
Dakujem za radu. Mohol by si napisat z akeho jeepa mam pozerat tie tycky? Chcem to vyriesit cim skor.
Inak , tych 10km ku baraku som preistotu siel na redukcii. Vtedy vypina Ace a naozaj to omnoho menej trieskalo. Tak hadam sa nic nestalo. Ale aspon som pochopil ako ace funguje
Doteraz som si myslel ze reaguje na naklon ale najviac reaguje na otocenie volantom.
Inak , tych 10km ku baraku som preistotu siel na redukcii. Vtedy vypina Ace a naozaj to omnoho menej trieskalo. Tak hadam sa nic nestalo. Ale aspon som pochopil ako ace funguje

-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: teče ACE
Redukce ACE nevypíná, nevím kde se tohle tvrzení furt bere. Jednotka ACE nemá žádné spojení z čidlem, které indikuje zařazenou redukci. Chování ACE se řídí podle rychlosti - čím rychleji auto jede, tím více ACE má snahu pracovat, a podle čidel naklonění auta (akcelerometrů), které jsou na úrovni rámu a u střechy auta. Z těch ACE pozná, jestli je auto nakloněné v zatáčce a má ho aktivně naklopit zpátky (narovnat), a taky, jestli auto skáče po hrbolaté cestě a ACE nemá fungovat aktivně - má pouze uzamknout diferenciály.
Existuje krabička, která ACE "oblbne", aby si i při vyšší rychlosti myslelo, že auto jede pomalu a nechalo stabilizátory odemčené - to může být vhodné pro rychlejší jízdu po "polních cestách", kdy to umožní volnější chod náprav - podobně, jako když se odpojí stabilizátory, a auto by mohlo méně drncat.
Existuje krabička, která ACE "oblbne", aby si i při vyšší rychlosti myslelo, že auto jede pomalu a nechalo stabilizátory odemčené - to může být vhodné pro rychlejší jízdu po "polních cestách", kdy to umožní volnější chod náprav - podobně, jako když se odpojí stabilizátory, a auto by mohlo méně drncat.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: teče ACE
No, mam disco rv 2004 nedvihnute. Neviem kam idu alebo kde su nejake cidla ale naozaj po zaradeni redukcie stabilizator prestal trieskat v zatackach do karoserie. Ked som mal zaradenu cestovnu rychlost a siel som cca 10-15kmh a mierne zatocil tak hned dostala karoseria ranu. Po rovnej ceste , aj ked auto rozkyvali nerovnosti , sa neozyvali ziadne zvuky. Po zaradeni redukcie bolo auto ticho aj v zatackach. Celu dobu som siel max 30kmh. Neviem si predstavit ist s takymto autom dlhsiu cestu.
- default
- Příspěvky: 1260
- Registrován: 19 úno 2007 12:53
- tel.: +420775196109
- auto: LR DII; Volvo XC90 -
- Bydliště: mám
- Kontaktovat uživatele:
Re: teče ACE
Podle toho co jsem kdysi a kdesi zaslechl či nastudoval je pro ACE limitní rychlost 40km/h. Do této rychlosti ACE (a ani tempomat) nefunguje. ACE se spíná až od vyšších rychlostí. Pokud tuto informaci někdo nepotvrdí, tak to berte s rezervou.MadTom píše:Redukce ACE nevypíná, nevím kde se tohle tvrzení furt bere. Jednotka ACE nemá žádné spojení z čidlem, které indikuje zařazenou redukci. Chování ACE se řídí podle rychlosti - čím rychleji auto jede, ... má pouze uzamknout diferenciály.
Mimochodem jak může ACE uzamknout diferenciály?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109
-
- Příspěvky: 15268
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: teče ACE
Sorry překlep - a pořádnej. ACE nezamyká diferenciály, ale stabilizátory, respektive hydraulické pístnice na nich. Takže se to potom chová jako normální železné stabilizátory.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo