Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
-
milosv6
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 pro 2014 17:59
#1
Příspěvek
od milosv6 » 09 úno 2015 20:43
Ahoj, stal jsem se hrdým majitelem P38 po prvních dnech prohlížení jsem začal opravovat drobné bolístky tohoto vozu na které má auto po létech nárok. První co mě začalo trápit je centrál který vůbec nešel rozdělal jsem dveře a zjistil že předchozí majitel byl kabrňák a odpojil čidla (spínače) co sledují zavření dveří. Připojil jsem je a najednou centrál jde kromě pátých dveří myslel jsem že je vyhráno ale opak byl pravdou. Ráno po nastartování auta mě zůstal startovat startér i když jsem spínačku dal do polohy kdy startér točit nemá ještě k tomu nešlo celé topení , stěrače a rádio. Nemáte s tím někdo nějaký podobný zážitek? Teď jsem si na startér vytáhl bokem kábl a startuju to manuálně a vše chodí jak má: topení,stěrače,rádio vypadá to jako by se někde dostávalo napětí kde nemá.
díky za rady

-
eliott
- Příspěvky: 11535
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
-
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od eliott » 09 úno 2015 20:48
milosv6 píše:Ahoj, stal jsem se hrdým majitelem P38 po prvních dnech prohlížení jsem začal opravovat drobné bolístky tohoto vozu na které má auto po létech nárok. První co mě začalo trápit je centrál který vůbec nešel rozdělal jsem dveře a zjistil že předchozí majitel byl kabrňák a odpojil čidla (spínače) co sledují zavření dveří. Připojil jsem je a najednou centrál jde kromě pátých dveří myslel jsem že je vyhráno ale opak byl pravdou. Ráno po nastartování auta mě zůstal startovat startér i když jsem spínačku dal do polohy kdy startér točit nemá ještě k tomu nešlo celé topení , stěrače a rádio. Nemáte s tím někdo nějaký podobný zážitek? Teď jsem si na startér vytáhl bokem kábl a startuju to manuálně a vše chodí jak má: topení,stěrače,rádio vypadá to jako by se někde dostávalo napětí kde nemá.
díky za rady

Problém bude v BeCM, pod sedačkou spolujezdce. Většinou jde opravit.
-
pooh
- Příspěvky: 713
- Registrován: 16 úno 2012 16:11
- tel.: +421905664537
- auto: P38 4.6 AB, L322 S/C
- Bydliště: Horné Mýto
#3
Příspěvek
od pooh » 09 úno 2015 21:13
kontroluj pre istotu aj poistovaciu skrinu u motora - plosak moze mat skrat a to vobec neni zvonka videt. kamaratovi raz v noci tak dosiel na dvor cez zavretu branu

, mal zaradenu jednotku, ked zaparkoval auto
Diagnostika P38, nastavenie a odblokovanie BeCM
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Kokesek » 09 úno 2015 21:24
urcite je problem v pojistkovnici v motoru. nekdo tam nalil fridex...
-
milosv6
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 pro 2014 17:59
#5
Příspěvek
od milosv6 » 13 úno 2015 20:56
tak pojístkovka rozdělána a nic nezjištěno vše ok. nemohlo by zůstávat nějaký relé sepnutý spečený?
-
ssang
- Příspěvky: 921
- Registrován: 06 zář 2009 00:42
- tel.: 733149044
- auto: jen vzpomínky na LR
- Bydliště: nad Prahou i v Praze
#6
Příspěvek
od ssang » 13 úno 2015 21:40
Zkus když bude startér točit v poloze kdy má být vypnutý do něj párkrát klepnout třeba násadou od koštěte. Mohly by Ti zůstávat spojené silové kontakty ve stykači na startéru. Další možnost jak to zjistit je změřit jestli je na spínacím konektoru (nejtenčí kabel, který vede do startéru) plus. Má tam být pouze v okamžiku, kdy je klíček v poloze startování, pak již ne.
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#7
Příspěvek
od Kokesek » 14 úno 2015 16:55
milosv6 píše:tak pojístkovka rozdělána a nic nezjištěno vše ok. nemohlo by zůstávat nějaký relé sepnutý spečený?
neco ti zpusobuje ze se spina rele starteru ketere je prave v motorove pojistkovce. Vetsinou to dela voda nebo oxidace v pojistkove skrini, nebo to muze byt poskozeni BECM jak pise Patrik. Kazdopadne kdyz vyndas rele SM tak auto startovat nemuze.
-
milosv6
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 pro 2014 17:59
#8
Příspěvek
od milosv6 » 16 úno 2015 16:56
takže ještě dodávám upřesnění dnes jsem měl venku BeCM a už se v ní někdo vrtal jinak opticky nikde nic nezjištěno jen ty zásahy opraváře foto dodám. V autě mám odmontovanou jednotku od podvozku předchozí majitel to celí předělal na manuální dofukování tak nevím jestli to na to nemůže mět vliv. No a celá tahle anabáze začala když jsem zapojil ve dveřích dveřní spínače které byli odpojený, do té doby jsem mohl auto startovat klíčkem ale nešel centrál,osvětlení a nešel ani palubní počítač jen to psalo at jedu do 55kmh. Po připojení spínačů ve dveřích je situace následovná. centrál začal chodit dokonce jeden den se mě ho podařilo rozchodit na dálku ale jen na den pak už mě to nešlo, to ale néni vše jak jsem psal auto točilo startérem na téměř všechny polohy spínačky krom první dokonce aji v nule svítila palubovka a točil startér jen v první to netočilo a chcíplo. Po nastartování auta spínačkou ještě nejde topení a rádio ale zase jde palubní počítač. teď auto startuju tlačítkem který jsem si udělal bokem a v klidu jezdím jen mě nejde ten palubní počítač a píše to že mám jet těch 55kmh. auto zamykám klíčkem a centrál kupodivu klíčkem jde. mám podezření že zlobí ta BeCM. Co si o tom myslíte a doporučujete k opravě?
-
Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
#11
Příspěvek
od Tazik1992 » 16 úno 2015 19:26
milosv6 píše:teď auto startuju tlačítkem který jsem si udělal bokem a v klidu jezdím
To je kchůůl. První P38 s tlačítkem "Engine Start"
Koukal si pořádně na spoje od konektorů ( a nejen od nich) jestli tam nejsou studeňáky (praskanečky,matný bílý povrch). I vibrace přenášející se od špatně uchycených kab. svazků dokážou své. Možná by neškodilo prohřát je mikropájkou. A obzvláště třeba u toho zapájeného obvodu s kupou kalafuny kolem.
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
milosv6
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 pro 2014 17:59
#12
Příspěvek
od milosv6 » 16 úno 2015 19:50
Tazik1992 píše:To je kchůůl. První P38 s tlačítkem "Engine Start"
je to jenom nouzovka chci to dát do originál stavu ale musím prvně vyřešit problémy
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od Kokesek » 16 úno 2015 19:53
ok, nevedel jsem ze se v tom vrtak KUTIL OBECNY. oprava mas vadnou BECM. vetsinou se i toto da opravit. rekl bych to tak ze nekdo ladil BECM protoze mu nestartovala vubec na klicek a vyladil ji do stavu ze nejde central a klicek na starter ano.
-
milosv6
- Příspěvky: 40
- Registrován: 15 pro 2014 17:59
#14
Příspěvek
od milosv6 » 24 úno 2015 20:54
Záhada bludných proudů vyřešena

, po dnešní návštěvě kokeška který diagnostikoval závadu na BcEM opět jezdím a hlavně startuju v klidu. Díky za rychlost a dobře odvedenou práci

-
Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
#15
Příspěvek
od Tazik1992 » 25 úno 2015 07:54
milosv6 píše:diagnostikoval závadu na BcEM
A je možno přiblížit konkrétněji v čem byl problém?
Pokud je na to uvaleno know-how embargo, tak to samozřejmě chápu

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
#16
Příspěvek
od Miky_CZ » 25 úno 2015 08:24
Aha, takze spolu sme se tam vcera potkali jo:-D
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#17
Příspěvek
od Kokesek » 25 úno 2015 08:44
Tazik1992 píše:milosv6 píše:diagnostikoval závadu na BcEM
A je možno přiblížit konkrétněji v čem byl problém?
Pokud je na to uvaleno know-how embargo, tak to samozřejmě chápu

castene se upravila BECM a castecne kabelaz. Casove to bylo nejrychlejsi a protoze majitel nechtel imobilizer v becm byla tato uprava mozna. Ostatni funkce becm jsou neporuseny. tzn. ze zadni svetlo, osvetleni spz, central zadnich dveri a start pres klicek je tedka v poradku. Zustala zachovana i funkce dalkovych ovladacu a byl zachovan stav kilometru.
-
Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
#18
Příspěvek
od Tazik1992 » 25 úno 2015 09:05
to Kokesek
Ta prokletá kabeláž

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
-
Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
-
Kontaktovat uživatele:
#19
Příspěvek
od Kokesek » 25 úno 2015 09:14
p38 trpi na kondenzaci vody hlavne v uzlabi jak sou listy na podlaze a taky dost casto tece pres polen filtry. odnaseji to kable vnitrni korozi a konektory zelenou oxidaci. potom dochazi k narustu proudu kde nema a trpi BECM. Vsechno se vsim souvisi...