ZAKARBONOVANEJ MOTOR

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#21 Příspěvek od teslo » 16 úno 2015 10:18

po vykupani v acetone.
Přílohy
pred
pred
po
po
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1701
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#22 Příspěvek od kupec18 » 16 úno 2015 10:47

To mělo snad jednu doživotní naplň :coze:

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#23 Příspěvek od teslo » 16 úno 2015 11:19

:evil:
asi bol pre predchadzajuceho majitela problem z casu na cas vymenit olej - zbytocne prevadzkove naklady? :shock:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#24 Příspěvek od jantanen » 16 úno 2015 19:17

Hezký :) teď ještě jak pujdou hlavy a blok :grin: s vahadlama, ventilama, tyčkama a pod sem taky neměl problém, to šlo na tu bídu celkem dobře, horší byla makovice a blok motoru. pak sem hoď ještě nějaký fotky jak postupuješ :) , přesně takhle vypadal muj motor , asi si původní majitel špatně přečet servisní interval a místo 10 tisíc to přečet jako měnit mot. olej po 100 tisících :Ja blb:

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1701
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#25 Příspěvek od kupec18 » 16 úno 2015 19:31

Ja bych v tom čištění neviděl takový problem, zrada ovšem je že člověk musí vzít do ruky každy kus a pěkně kartačkem nebo wapkou očistit.

Musim zaklepat že zatim každy svuj motor co jsem otevřel tak byl krasně čisty jak z fabriky.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#26 Příspěvek od teslo » 17 úno 2015 11:21

blok uz je cisty...relativne (do takej miery, ze uz sa s nim zaoberat nebudem) :lol: (pofotim, keda sa vratim z lyzovacky :wink: )
Hlavy este len budem robit. Ale tie cele ponorim a necham luhovat 8) . S blokom som to spravit nevedel - ten sa mi do nadoby nezmestil, tak som ho len kartacoval :?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#27 Příspěvek od teslo » 18 úno 2015 09:42

s tymto som uz celkom spokojny. Este ho raz oplachnem wapkou, ale to bude uz iba taky oplach pred skladanim...
Přílohy
20150217_221519.jpg
20150217_221534.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#28 Příspěvek od teslo » 02 bře 2015 10:47

Rozdiel v hlavach
Přílohy
20150301_203334.jpg
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
pete805
Příspěvky: 358
Registrován: 13 bře 2015 15:43
tel.: +421905314815
auto: DII td5 ,P106 1,5d
Bydliště: Brezno-okolie

Re: ZAKARBONOVANEJ MOTOR

#29 Příspěvek od pete805 » 24 dub 2015 20:53

Hoši kus vám do toho kecnem ,raz v Litovli keď som potreboval očistiť mašinu tak mi do ruky strčili leštidlo na hliník ,bolo to od pure solve a volalo sa to stand fast ,neviem či to ešte robia a ani cenu ale živicu a sárajt z motora to zožralo perfektne ,aj svetlá na ruke čo boli celé od živice boli ako nové,len to chcelo nastriekať a hneď ovapkovať lebo žralo aj farbu :-),ale asi to bolo dosť drahé lebo na druhý rok mali nejakú švédsku blbosť a to bolo o ničom .
Británie měla na vybranou mezi válkou a hanbou. Zvolila hanbu a bude mít válku.
( W.Churchill k Chamberlainovi v House of Commons po podpisu Mnichovské dohody, 1938)

Odpovědět