Pohonné hmoty

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

Pohonné hmoty

#1 Příspěvek od Marťas » 13 kvě 2008 06:33

Tak nám zase ku..vy budou zdražovat benál. Za chvili budeme muset na uzeny kachny nebo co :D :!:
http://ekonomika.idnes.cz/benzin-v-lete ... anicni_mia
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42
tel.: 603145905
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Stavros » 13 kvě 2008 08:24

ta cena fakt leti, kdyz jsme jeli od Ondry tak, jsem nekde na dalnici pred Prahou videl naftu za 34,50. Kdyz to poleze jeste vys, tak zacnu jezdit necim jinym a Discoveru necham na vikend. Ono, kdyz clovek projede tolik, ze by mel u mensiho auta zaplacenej i leasing, tak to trosku zamrzi. Mimochodem prijel k nam v nedeli bracha s Octavii 1,9Tdi 66 kW kombi s 300 tis. km na hrbu a mel spotrebu dle palubaku 3,8L/100km.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

pohonné hmoty

#3 Příspěvek od Neklan » 13 kvě 2008 08:40

Já plavu proti proudu. Moje hlavní auto bude po rekonstrukci RRC V8 benzín / LPG. Je ale pravda, že už jezdím daleko méně než dřív a v některých měsících třeba najedu jenom 1500km, zatímco ještě minulý rok touhle dobou to bývalo často i přes 5000km měsíčně.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Pohonné hmoty

#4 Příspěvek od RudaK » 14 kvě 2008 05:18

Pavel píše:Já mít Discoverku tak jezdím na fritovací olej, mají litr v globusu za 24kč. :D
Pavle Mi to nechtěně zkusili v Maroku ( nemohlo to být jiný,akorát možná olej s oliv nebo banánů :lol: ) a ty saze co lítali z výfuku byli nechutný.Myslím,že to i někdo fotil.A ještě po příjezdu domů mě pod výfukem kapal onen olej asi týden.Dnes už je to vypálený. :P
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Marťas » 14 kvě 2008 07:27

Nedávno jsem měl možnost jed za autem, který jelo na fritovací olej a uplně měl oslnila řízková příchuť vycházející z jeho výfuku :) , uplně jsem z toho dostal hlad :D
Já jezdit na olej, tak si na auto dám ještě reklamu na nějakou restauraci...uspěch zaručen :lol:
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4202
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od low » 14 kvě 2008 11:38

jen nevim, co by mne na to rekli na financaku, kdybych tam prinesl ucet na 200litru fritovaciho oleje z lidlu :-)

Uživatelský avatar
Karolcom
Příspěvky: 105
Registrován: 20 úno 2008 14:44
auto: D1 V8
Bydliště: BA

#7 Příspěvek od Karolcom » 14 kvě 2008 12:16

To Neklan:
Vidim ze jazdiš na LPG.. Snazim sa najist niake riesenie kvoli tej spotrebe a dumal som uz aj na to LPGčko len mam obavu ze za hranicami by to nepreslo.. A este sa mi zda ze ti ta nadrz zabere skoro polku kufra.. mas to aj ty tak?
Disco 1 V8 ES 98 'first owner'

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

LPG

#8 Příspěvek od Neklan » 14 kvě 2008 13:12

Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Re: LPG

#9 Příspěvek od karel » 14 kvě 2008 13:18

Neklan píše:Já jsem teprve ve fázi stavby, nicméně asi už můžu zveřejnit onu velkou transformaci, která se bude týkat mých LR Serie IIA a RRC (viz. http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=280).
Tak tedy - původní motor z RRC - karburátorový 3,5 litru V8 se přesune i s 5-ti kvaltem LT77 do Dědka (1969 SIIA), kde bude převodovka spojena přes adaptér s původní rozvodovkou a do Rangieho (1983 Range Rover Classic) mám objednaný fungl nový motor RPI V8 Coscast crossbolted 4,6 - Stage 1 (ostřejší vačka + hlava s většími ventily) se čtyřkomorovým Weberem, kde přímo uprostřed čističe vzduchu je zabudovaný aktivní mixer benzin/LPG s tím, že 80-ti litrový LPG tank bude sedět na místě původní benzinové nádrže (mezi nosníky šasi pod podlahou kufru) a benzinové nádrže necháme vyrobit na zakázku tak, aby se vešly jinam mezi prvky šasi a přitom neomezovaly světlou výšku auta (jinak tenhle RRC nebude jezdit žádný těžký offroad, ale pouze po silnici a greenlaning). Takže žádná nádrž v kufru. Nový motor bude spojen s klasickým čtyřkvaltovým automatem ZF. Celé to pro mě dělají v RPI Engineering včetně plynu a dostanu k tomu všechny potřebné certifikáty.
Nevím, proč by s LPG měl být problém v zahraničí - síť čerpacích stanic LPG je docela hustá (aspoň v GB, kam jezdím nejčastěji, určitě) a problém je jenom s tím, že LPG auta nesmí obvykle parkovat v krytých parkovištích.
Krásně vymyšleno, tak držím palce Neklane :!:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4202
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od low » 14 kvě 2008 13:41

mno skoda, ze tu neni smajlik se spadlou bradou :-) tak jen tento :o BTW LPG maji napr na ukrajine nebo v rumunsku nebo v rusku naprosto bezne :_) jezdi tam na to nakladaky a autobusy
Obrázek

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Ken » 14 kvě 2008 16:06

Normálka :D 8) :arrow: jede to :idea: :!:
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Marťas » 14 kvě 2008 16:09

A jak to maš s čerpadlem a filtrama? Jsou v pohodě? Leješ do toho jenom olej?
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5254
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#13 Příspěvek od Rover » 14 kvě 2008 16:31

200 a 300Tdi na friťák úplně v pohodě. Na zimu se ale musí udělat předehřev...
Country boy...

Uživatelský avatar
1960SeriesII
Příspěvky: 3246
Registrován: 04 kvě 2007 07:45
tel.: 774747556
Bydliště: Přes kopec od Hořovic
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od 1960SeriesII » 14 kvě 2008 17:06

Pavel píše:Možná se mi to zdá,ale na friták je ten motor tišší
Nestartuje? :lol:
SII 88" (r. v. 1960) "Bernie" -- SIIA FC 109" (r. v. 1964) "Obluda"

Uživatelský avatar
vizos
Příspěvky: 572
Registrován: 18 led 2007 09:13
tel.: 739266781
auto: D3 ala G4 a S1
Bydliště: Předmostí

#15 Příspěvek od vizos » 14 kvě 2008 18:22

1960SeriesII píše:
Pavel píše:Možná se mi to zdá,ale na friták je ten motor tišší
Nestartuje? :lol:
:D
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od default » 15 kvě 2008 22:18

Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Uživatelský avatar
default
Příspěvky: 1260
Registrován: 19 úno 2007 12:53
tel.: +420775196109
auto: LR DII; Volvo XC90 -
Bydliště: mám
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od default » 15 kvě 2008 22:33

Pavel píše:
default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
Není to trochu rozežranost V-diesel? :D :D :D
Ale JEDE TO :!: :!: :!:
DiscoTRAKTOR II TD5 1999, MT, 2*sibr, 7mist, jenom jedna pritelkyne + Terezka
STC50134; STC50066; front facelift; EBC brakes;
Volvo XC90
Discovery 4 2002 HSE AT
tel. +420 775196109

Luboš M.
Příspěvky: 3307
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Luboš M. » 15 kvě 2008 23:00

Tak to nevěřím. Moje lehká noha na DII je 95l = 750km :cry:

Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 353
Registrován: 23 bře 2008 15:27
auto: Discovery 3 4.4 V8
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Marťas » 15 kvě 2008 23:11

default píše:Ježíšikriste, to je cvokárna tohle fórum to snad ani neni možný... Já do TRAKTORU leju zásadně Shell V-Power (nechce někdo klíčenky Ferrari?). Mimochodem u spousty pump ho nemají a tak to kombinuji s normální naftou - poznámka pod okraj - 87litrů=1067km !!! Co vy na to?
To s tim tvym traktorem jezdíš na volnoběh a tahne tě při tom stádo volů ne? :lol: :lol:
Range Rover 4.6 Mk II

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#20 Příspěvek od Jarys » 16 kvě 2008 00:42

Tak mám po dnešním čerpání pocit. Že až se budeme vracet z dovolených po západní Evropě. Všicnni ještě rychle načerpáme v zahraničí před překročením hranice na českou stranu plnou nádrž abychom trochu ušetřili... No co rozhodně to nebude první komodita, která bude v Čechách nejdražší z celé Evropy.
Disco mi zachránilo život

Odpovědět