L322 off road úpravy co lze a co ne?

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Dommy
Příspěvky: 33
Registrován: 01 pro 2014 11:14
auto: LR Discovery II TD5

L322 off road úpravy co lze a co ne?

#1 Příspěvek od Dommy » 24 kvě 2015 23:32

Dospel jsem k nazoru, ze DII jako daily car neni to pravy orechovy, brichoplaz mne nebavi a tak jsem dospel k nazoru, ze poridim L322 V8, o spolehlivosti, poruchovosti se bavit nechci.

Jde mi o to, ze se mi nelibi RR na nizkoprofilovejch gumach, prilepeny k zemi ospojlerovany atd.... Podle me je to king of off road a tak by tak mel i vypadat....nehlede na to, ze dost casto bezhlave vyrazim mimo cesty a tak bych chtel i aby to v ramci moznosti fungovalo. Vygooglil jsem, ze dost lidi tam dava 305/55 R20 a nejaky 2" lift a pak uz to auto vypada hezky a evidentne i najezdovy uhly a vyska jsou nekde jinde. Jde mi o to, jestli to tam nekdo z Vas ma a jak to funguje? A co jsem nasel tak lift lze resit prestavbou na pruziny a nebo i nejakym oblbnutim cidel na mechy??? S cim mate zkusenost? Co na to potom poloosy, ramena, cepy atd?

Na spotrebu seru, na hukot od pneu taky, jen bych si chtel zachovat rangeroveri komfort. Nerikam ze to bude praskat Defendery, ale zase je podle me skoda z toho delat ryze silnicni povoz.

Tak sem s tim a kdybyste meli nejaky foto pro inspiraci, nezlobil bych se.

PS: omlouvam se za gramatiku, ale pisu z takovy debilni placicky...

Uživatelský avatar
merlin
Příspěvky: 862
Registrován: 02 led 2009 00:16
tel.: 602620817
auto: RRC 2door, RR 4,4
Bydliště: Horní Staré Buky

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

#2 Příspěvek od merlin » 25 kvě 2015 08:43

Přečti si "můj život s L322"
A největší kola na nejmenším disku tam dáš 265/70 r 18
Dobrá volba auta


Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin

Dommy
Příspěvky: 33
Registrován: 01 pro 2014 11:14
auto: LR Discovery II TD5

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

#3 Příspěvek od Dommy » 25 kvě 2015 15:36

Vlákno jsem prolezl...je dobrý, spousta užitečných rad... Našel jsem pár pacientů co tam ty kola dali (viz. foto) a jelikož já jsem taky pacient, tak je chci taky:-) Jo a kdybyste někdo věděl o nějaký kloudný 4.4 v ČR tak dejte vědět...jinak asi vyrazím někam do světa pro něj.
Přílohy
Range 2.jpg

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

#4 Příspěvek od Lukasino » 26 kvě 2015 15:55

Nevím kam jezdíš nebo co jezdíš, ale osobně mám rád originální řešení. Tzn. vzít 18", dát na to odpovídající AT, sundat z předního nárazníku spodní plasty a zvládne to fakt dost.

Případně ještě přes diagnostiku (nebo IID Tool) to zvednout na měchách.

Záleží co jezdíš, RR / D III-IV mají rády technický terén, ne hromadu bahna a bahenní díry... A na ten technický terén je podle mě originální řešení s dobrými AT ideální.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
desmosedici-rr
Příspěvky: 256
Registrován: 04 dub 2014 17:55
auto: free
Bydliště: Plzeň-Blatná

Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?

#5 Příspěvek od desmosedici-rr » 26 kvě 2015 20:15

tady je docela velký výběr pneu
http://www.pneu4x4.cz/

Odpovědět