Dospel jsem k nazoru, ze DII jako daily car neni to pravy orechovy, brichoplaz mne nebavi a tak jsem dospel k nazoru, ze poridim L322 V8, o spolehlivosti, poruchovosti se bavit nechci.
Jde mi o to, ze se mi nelibi RR na nizkoprofilovejch gumach, prilepeny k zemi ospojlerovany atd.... Podle me je to king of off road a tak by tak mel i vypadat....nehlede na to, ze dost casto bezhlave vyrazim mimo cesty a tak bych chtel i aby to v ramci moznosti fungovalo. Vygooglil jsem, ze dost lidi tam dava 305/55 R20 a nejaky 2" lift a pak uz to auto vypada hezky a evidentne i najezdovy uhly a vyska jsou nekde jinde. Jde mi o to, jestli to tam nekdo z Vas ma a jak to funguje? A co jsem nasel tak lift lze resit prestavbou na pruziny a nebo i nejakym oblbnutim cidel na mechy??? S cim mate zkusenost? Co na to potom poloosy, ramena, cepy atd?
Na spotrebu seru, na hukot od pneu taky, jen bych si chtel zachovat rangeroveri komfort. Nerikam ze to bude praskat Defendery, ale zase je podle me skoda z toho delat ryze silnicni povoz.
Tak sem s tim a kdybyste meli nejaky foto pro inspiraci, nezlobil bych se.
PS: omlouvam se za gramatiku, ale pisu z takovy debilni placicky...
L322 off road úpravy co lze a co ne?
- merlin
- Příspěvky: 862
- Registrován: 02 led 2009 00:16
- tel.: 602620817
- auto: RRC 2door, RR 4,4
- Bydliště: Horní Staré Buky
Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?
Přečti si "můj život s L322"
A největší kola na nejmenším disku tam dáš 265/70 r 18
Dobrá volba auta
Sent from my iPad using Tapatalk HD
A největší kola na nejmenším disku tam dáš 265/70 r 18
Dobrá volba auta
Sent from my iPad using Tapatalk HD
RRC 2 door, RR L322 4.4 V8 JAG
Tailored & powered by Merlin
Tailored & powered by Merlin
Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?
Vlákno jsem prolezl...je dobrý, spousta užitečných rad... Našel jsem pár pacientů co tam ty kola dali (viz. foto) a jelikož já jsem taky pacient, tak je chci taky:-) Jo a kdybyste někdo věděl o nějaký kloudný 4.4 v ČR tak dejte vědět...jinak asi vyrazím někam do světa pro něj.
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?
Nevím kam jezdíš nebo co jezdíš, ale osobně mám rád originální řešení. Tzn. vzít 18", dát na to odpovídající AT, sundat z předního nárazníku spodní plasty a zvládne to fakt dost.
Případně ještě přes diagnostiku (nebo IID Tool) to zvednout na měchách.
Záleží co jezdíš, RR / D III-IV mají rády technický terén, ne hromadu bahna a bahenní díry... A na ten technický terén je podle mě originální řešení s dobrými AT ideální.
Případně ještě přes diagnostiku (nebo IID Tool) to zvednout na měchách.
Záleží co jezdíš, RR / D III-IV mají rády technický terén, ne hromadu bahna a bahenní díry... A na ten technický terén je podle mě originální řešení s dobrými AT ideální.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
- desmosedici-rr
- Příspěvky: 256
- Registrován: 04 dub 2014 17:55
- auto: free
- Bydliště: Plzeň-Blatná
Re: L322 off road úpravy co lze a co ne?
tady je docela velký výběr pneu
http://www.pneu4x4.cz/
http://www.pneu4x4.cz/