RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 431
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#1 Příspěvek od DiscoDrak » 17 srp 2015 17:24

Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 431
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#2 Příspěvek od DiscoDrak » 17 srp 2015 17:46

DiscoDrak píše:Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

A ještě jeden dotaz - řešil jste někdo spaní uvnitř L322? Foto?
Dík.

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#3 Příspěvek od krestak » 17 srp 2015 18:54

trochu hledej nedávno tady byla fotka se spanim v L322 :wink:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Dobrák
Příspěvky: 424
Registrován: 23 pro 2009 22:21
auto: L322
Bydliště: Olomouc

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#4 Příspěvek od Dobrák » 17 srp 2015 19:00

DiscoDrak píše:
DiscoDrak píše:Nazdar chlapci a děvčata, tak nějak přemýšlím že bych vyměnil svoji D2 za RR L322. Jenže D2 mám již docela dost upravenou do terénu (šnorchl, povnosťáky, naviják zvednuto, větší kola, MT pneu, podložky pod kola) no a když se na ty krasavce RR koukám, tak teda nevím jestli mám přemýšlet o tom, že bych takové úpravy dělal na L322... Máte někdo takto upraveného Rovera?? Jezdíte někdo v "tvrdším" terénu s L322? Dá se přenastavit výška auta s původníma měchama (viděl jsem nějakou sadu pro zvýšení auta na měchách pro D3), nebo se to musí hodit na pružiny? Jak velká kola L322 snese? Dá se sehnat pevnosťák pro L322,...?
Hoďte sem nejlépe i fotky úprav L322, a´t se pochlubíte jak to může vypadat!! :call :call

Líbil by se mi RR L322 pro delší cestování s výše popsanýma úpravama - Rumunsko,... atd..
Tak jestli to někdo tak pácháte, tak se ozvěte

Jo, a vůbec nejlepší bude, když mi to rozmluvíte! Páč mě tím ušetříte hodně peněz... :rofl :rofl

A ještě jeden dotaz - řešil jste někdo spaní uvnitř L322? Foto?
Dík.



Tady najdeš odkaz na spaní :yes


http://www.landroverforum.cz/forum/view ... &start=240

Uživatelský avatar
DiscoDrak
Příspěvky: 431
Registrován: 12 čer 2013 14:26
tel.: 607060684
auto: DiscoII

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#5 Příspěvek od DiscoDrak » 17 srp 2015 19:16

Super - díkec. Šlo mě hlavně o to jak se dají složit ty zadní sedačky - vypadá to, že se pod to rozumně vlezou a nahoře je ještě dost místa.

No a jak to vidíte - jezdí s L322 někdo opravdu vofrout?? Koukal jsem na YouTube a našel jsem jen neupravené L322. Jen jedna měla pevnosťák s navíjedlem a MT vzorek, ale kola cca stejně velké...

Uživatelský avatar
Lassard
Příspěvky: 744
Registrován: 03 lis 2010 19:26
tel.: 774191179
auto: RR P 38
Bydliště: Praha

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#6 Příspěvek od Lassard » 18 srp 2015 12:22

zkus Jirku116 tady z fóra, ten měl trochu offnutou L322, určitě ti řekne jestli jo nebo ne. Nebo zkus kluky z DEF-TEC, ty maj jednu L322 v oranžádě G4.
„Kdokoliv obeznámený s předmětem uzná, že je to jasné selhání.“

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#7 Příspěvek od jirka116 » 18 srp 2015 18:25

Jezdi to super měl jsem benzin s lpg baštilo to 28 lpg na ukrajině. Off se s tim dá ale ... Sáni nezvedneš je to elektrárna tzn. Časté máčení tomu nesvědčí. Zvednout se to dá chytrou krabičkou cca o 5cm oproti serii ,ale neda se s tim moct jet strašně to mláti. Do terenu je ho škoda je to aristokrat s vlastnostmi offrouda ,ale radši po nezpevněných cestách aby ti vydržel. Bylo mi ho lito tak jsem ho vyměnil za defika a teď jsem si koupil ještě D2.

Odesláno z mého Vodafone Smart ultra 6 pomocí Tapatalk
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#8 Příspěvek od NOTIX » 18 srp 2015 19:52

to snad radsi D3 :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RE: Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#9 Příspěvek od jirka116 » 18 srp 2015 20:05

NOTIX píše:to snad radsi D3 :mrgreen:
Souhlas ;)
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#10 Příspěvek od Lukasino » 18 srp 2015 21:37

Nevím co myslíš tvrdší terén, pokud technický terén, tak je L322 stejně dobrá volba, jako D3. Pokud myslíš bahenní koupele a díry plné bahna, tak na to není dobrý ani jedno.

Osobně si myslím, že nejlepší setup je originál, dát AT pneu, CB, spaní, max. dopředu naviják a můžeš jezdit téměř všude.

Byl jsem už na dvou výletech s HST a jeho D3 a ty auta jsou naprosto srovnatelné, co dá on, dám já a naopak.

Ty auta jsou hrozně podobné a přitom dost jiné :) Osobně to vidím takhle, technika 4x4 dá se říct stejná, ano, první L322 nemá možnost volbu režimu terrain responce, ale nikdy mi to nikde nechybělo, ať už to bylo bahno, písek na sahaře, šotolina v alpách, atd.

L322 má luxusnější výbavu a nějaké vychytávky co D3 nemá. Na druhou stranu D3 je oproti BMW L322 modernější, má uvnitř o dost víc místa (vzadu) a je na ní víc doplňků.
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#11 Příspěvek od hifi » 18 srp 2015 22:10

L322 ma menej miesta v zadu ako D3 ? myslis na zadnych sedackach ? podla pohladu zvonka bych to ani netipoval.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#12 Příspěvek od jirka116 » 19 srp 2015 00:20

Nevim D3 jsem neměl tak nemohu soudit :-) interier dle mého je u L322 mnohem lepší. Já osobně jsem zničil přídavku netrvalo to dlouho třikrát výjezd "kopečku" v bělé a bylo po ni :-(. Ano jsem kokot ono pod plným na redukci v 4,4 benzínu co se dá čekat ta planetová přídavka je fakt hned pryč. Na hrubší zacházení to není :-(

Odesláno z mého Vodafone Smart ultra 6 pomocí Tapatalk
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#13 Příspěvek od NOTIX » 19 srp 2015 06:26

v D3ce je daleko víc místa ovšem RR je vic pohodlnejsi něco je i tady
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... =6&t=26305
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#14 Příspěvek od Lukasino » 19 srp 2015 07:46

hifi píše:L322 ma menej miesta v zadu ako D3 ? myslis na zadnych sedackach ? podla pohladu zvonka bych to ani netipoval.
Nevím jak zadní sedačky, ale kufr, D3 je ještě větší krabice :mrgreen: s kolmou zádí, což je hrozně znát + vyšší střecha + to, že se zadní sedačky sklopí do roviny s kufrem (alespoň u 7mi místné verze).
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
NOTIX
Příspěvky: 737
Registrován: 25 zář 2009 20:45
tel.: 601322634
auto: Def 90 Puma, RRE
Bydliště: Náchod

Re: RR L322 úpravy do "tvrdšího" terénu...???

#15 Příspěvek od NOTIX » 19 srp 2015 19:49

zadni sedacky taky :mrgreen:
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty

MOLON LABE !!! M.A.R.A.

Odpovědět