Ahoj, poslušně hlásím, že poctivě jezdím a vychytávám mouchy. A ohledně jedné z nich bych se rád zeptal.
Mám trochu problém s řízením. Jde ztuha jako když jsou na Embéčku moc utažené svislé čepy. Ale ne pořád. Vypozoroval jsem, že je to horší, když jsou přední kola víc zatížená. Takže do kopce na hrbaté cestě to docela jde, naopak na dlouhé rovince bez hrbů je to nejhorší. Když jsem heverem zvednul přední nápravu do vzduchu, šlo poměrně těžce točit volantem. Takže jsem odpojil tyče řízení od kol a zjistil, že levým kolem jde zatáčet jen velkou silou. Po chvilce hýbání to povolilo a když jsem to zase všechno spojil, šlo volantem točit normálně. Při zatížení to ale zase zatuhne.
Jsou tam nové rejdové koule a hromada dalších věcí, takže předpokládám, že když to kluci skládali, asi udělali někde chybu. Rozešel jsem se s nimi ovšem ve zlém a auto nakonec dodělával někdo jiný, takže to nemůžu jít "reklamovat".
Než se do toho poleze, dostal jsem za úkol, zeptat se Vás Znalců na názor. Takže se tedy ptám a předem mnohokrát děkuji.
Další problém, spojený s přední nápravou, je ten, že když při odlehčení pravého předního kola při pohupování v terénu nebo při větším náklonu v pravotočivé zatáčce, se ozve ostrá železná rána a další stejná, když se to vrací zpět. Když do toho hledím, nic mě nenapadá. Říkal jsem si, že třeba tlumič, ale ta rána se úplně nese rámem až jde cítit nohama na podlaze, tak mi přijde, že od tlumiče to být snad nemůže.
P.S. LR Series byla skvělá volba, jsem z něj nadšený a strašně mě baví
