Po nejaky dobe update informaci a tentokrat trosku po technicku.

Mrknul jsem se spektrakem na to, co leze do anteny. Prvni a hlavni cast rusivy slozky je od vstriku. Kdyz se podivam osciloskopem, jdou do nich z pocitace pulzy o priblizne 85V. Trosku pomohlo vycisteni konektoru svazku od vstriku. Byl lehce od oleje a po odmasteni a vycisteni kontaktu se uroven ruseni zmirnila. Ne moc, ale je to trosku poznat. Druhou casti je ruseni od motoru ventilatoru, steracu a castecne od palivovyho cerpadla. Treti slozkou je bordel z ECU. Je v ni pravdepodobne necim rizenej oscilator, kterej produkuje neuveritelny mnozstvi ruznych harmonickych kmitoctu, ktery z ni lezou do svazku a dal do celyho auta.
Co ted zkusim:
- osadit ferity na svazek ke strikum, celej kabel v motorovym prostoru odstinit opletenim hlinikovou folii a stineni prizemnit
- osadit ferity na kabely od vetraku, steracu a cerpadla
- procistit a prostriknout motory, pokud se k nim pujde dostat
- dukladne vycistit konektory na ECU a kontrola jestli tam neprovzlinal olej
- premistim antenu na zadni cast auta na strechu nad pravy okynko vedle dveri
Pokud to nepomuze, zkusim si nechat vyrobit high/low pass filtr na vstup CBcka, kterym oriznu naprosto vsechno mimo CB pasmo. Pokud ani to nepomuze, asi budu muset prodat TD5 a koupit si 300ku, kde me tohle neceka.

Pripadny uspechy/neuspechy sem nasdilim, protoze urcite nejsem prvni ani posledni, kdo se tohle snazi vyresit. Pokud mate jeste nekdo nejaky napady/navrhy/pripominky, tak sem s nima ...

Defender 110SW Td5 a teď nově Discovery 2 Td5. Jsem totiž nepoučitelnej ... :-)