Student Racing Team - RRC 3,9
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 15212
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
A jsi si jistej, že nebyly chladiče zalepené čurbesem?
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
chladice byly ciste
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
To servo bych řešil tak jak MadTom popsal, což je vlastně i to řešení z P38, co jsem posílal plus případně tu větší nádobku. Máš tam elektrické větráky? Nebo klasiku na viskospojce?
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jak dva elektricke tak klasickou viskoMirko píše:To servo bych řešil tak jak MadTom popsal, což je vlastně i to řešení z P38, co jsem posílal plus případně tu větší nádobku. Máš tam elektrické větráky? Nebo klasiku na viskospojce?
servo teda vyresim jak pisete:-)
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
U toho serva taky udela dost kvalita a stari toho oleje. Nejsem nějakej puntičkář na kvalitu provozních kapalin, ale tydle oleje maji tendenci degradovat vzdusnou vlhkosti, kdyz jsou treba v neplnem kanistru nebo proste stare... Bod varu klesa.
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Říká se mi to těžce, ale vzhledem k tomu, že nejde o krásu, tak bych zvážil zvýšení "airflow" v motorovém prostoru pomoci ventilačních otvorů. Pokud je zakryjete nějakým kovovým mesh a střiknete do barvy vozu, tak to ani nemusí vypadat jak na TuzingWars...
Zde poměrně elegantně provedeno na jedné nyní spící legendě českých offroad závodů:

Zde poměrně elegantně provedeno na jedné nyní spící legendě českých offroad závodů:

- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
O dire do kapoty jsem taky uvazoval ale nebude to bahno a voda strikat primo na rozdelovac a motor? Druha verze je to udelat jak to maji nektere ameriky pruduch k celnimu oknu at ten teply vzduch muze jit pryc
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Aha tenhle to ma zboku to nemusi byt spatne
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15212
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Po prvním průjezdu blátem to bude zahozené od kol. Leda by jsi tam dal velmi široké lemy.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mirko
- Příspěvky: 2854
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
No nevím, Miky má správně relativně úzké gumy, které jsou utopené v podbězích a výsledek viz foto ze závodu...Auto je čisté 

- Kanec
- Příspěvky: 172
- Registrován: 31 bře 2010 22:20
- tel.: 732323452
- auto: LR Disco 300Tdi
- Bydliště: Praha
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
Co si pamatuji z doby kdy jsem se zabýval tuningem tak jsme tohle řešily podložkama na panty kapoty ta se u čelního okna zvedla a vzduch mohl krásně proudit ven od chladičů kolem motoru. Je to jednoduchá úprava a hodně funkční.
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
V angličtině proto mají "výraz", který Google překládá vcelku svérázněMirko píše:Říká se mi to těžce, ale vzhledem k tomu, že nejde o krásu, tak bych zvážil zvýšení "airflow" v motorovém prostoru pomoci ventilačních otvorů. Pokud je zakryjete nějakým kovovým mesh a střiknete do barvy vozu, tak to ani nemusí vypadat jak na TuzingWars...
Zde poměrně elegantně provedeno na jedné nyní spící legendě českých offroad závodů:


Land Rover Discovery 2 Td5
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
jeste mensi report ze zavodu:
V drnovicích se nedařilo... Startovali jsme z první lajny, hned v úvodním kole jsem předjel Option 4x4 team a zdárně jim ujížděl. Na autě byla vidět příprava, motor po poladění u Pešla fungoval parádně, výměna brzdových kotoučů a kapaliny byla taky znát, nejvíc nás ovšem nadchly tlumiče HP sporting, sice starší, nerepasované a pouze na zadní nápravě ale auto se chovalo o 200% lépe a byli jsme konečně schopni konkurovat soupeřům.
To bylo vidět i při prvním střídání, kdy jsem po hodině a půl předával auto ivoškovi na druhém místě, další hodinu a půl auto fungovalo opět perfektně až na svítící kontrolku převodovky, a vyvařené servo.
Při druhém střídání mi ivoš předával auto na třetím místě s malou ztrátou na druhé místo. Chtěl jsem teda dohnat ztrátu na druhé místo ale místo toho praskla pravdpodobně expanzka a auto jsme vyvařili, v depu jsme přišli také na prasklé topení a tímto jsme závod ukončili a propadli až na čtvrté místo.
Velký úspěch je, že jsme dokázali auto připravit konkurenceschopné, takže do příští sezony vyřešíme chlazení serva, motoru a převodovky, namontujeme tlumiče HP sporting i na přední nápravu a budeme opět bojovat.
V drnovicích se nedařilo... Startovali jsme z první lajny, hned v úvodním kole jsem předjel Option 4x4 team a zdárně jim ujížděl. Na autě byla vidět příprava, motor po poladění u Pešla fungoval parádně, výměna brzdových kotoučů a kapaliny byla taky znát, nejvíc nás ovšem nadchly tlumiče HP sporting, sice starší, nerepasované a pouze na zadní nápravě ale auto se chovalo o 200% lépe a byli jsme konečně schopni konkurovat soupeřům.
To bylo vidět i při prvním střídání, kdy jsem po hodině a půl předával auto ivoškovi na druhém místě, další hodinu a půl auto fungovalo opět perfektně až na svítící kontrolku převodovky, a vyvařené servo.
Při druhém střídání mi ivoš předával auto na třetím místě s malou ztrátou na druhé místo. Chtěl jsem teda dohnat ztrátu na druhé místo ale místo toho praskla pravdpodobně expanzka a auto jsme vyvařili, v depu jsme přišli také na prasklé topení a tímto jsme závod ukončili a propadli až na čtvrté místo.
Velký úspěch je, že jsme dokázali auto připravit konkurenceschopné, takže do příští sezony vyřešíme chlazení serva, motoru a převodovky, namontujeme tlumiče HP sporting i na přední nápravu a budeme opět bojovat.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak sice ne za student racing team
ale ja za wings team a honza (bonfire) za offroadmaraton team jedeme intercontinental rally 2014
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 29&t=22746
ale ja za wings team a honza (bonfire) za offroadmaraton team jedeme intercontinental rally 2014
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 29&t=22746
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5764
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Student Racing Team - RRC 3,9
tak jsme po dlouhe dobe vyjeli na závody, v místě bydliště. Jak to dopadlo se můžete dočíst tady
viewtopic.php?f=15&t=28329&p=349932#p349932
viewtopic.php?f=15&t=28329&p=349932#p349932
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál