Tlak paliva-vyřešeno+další dotaz
Tlak paliva-vyřešeno+další dotaz
Nevíte někdo jakej má bejt tlak paliva u 4,6?Pořád to sem tam zlobí,zničeho nic to přestane jet,napíše to regler defekt a někdy i bez toho,pak se to hádá a jde to nastartovat hrozně blbě.Pak to zase chytne zničeho nic a jde to jak šepot květin.Může bejt špatný to čidlo na liště?Ta instalace manuálního FPR jak říkal Jezbeda asi nebude od věci.
Naposledy upravil(a) Miloš dne 31 kvě 2008 20:31, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Podle Workshop manuálu
Up to 99MY: 2.4-2.6 bar / 34-37 lbf/in2
From 99MY: 3.5 bar / 50.75 lbf/in2
Up to 99MY: 2.4-2.6 bar / 34-37 lbf/in2
From 99MY: 3.5 bar / 50.75 lbf/in2
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Tak vyřešeno-byly to ty cívky,jen to celkem trvalo.Ještě tam mám 3 věci který nejdou,nespíná kompresor na klimu,nejde tempomat (pokud jsem ho teda zkoušel aktivovat správně) a ostřikovač na okno.Pojistky jsou OK,co by to mohlo bejt?Kostra?Elektrika zrovna není moje hoby,nemá někdo nějakej tip?Na ten kompresor nejde +