Tlak paliva-vyřešeno+další dotaz

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

Tlak paliva-vyřešeno+další dotaz

#1 Příspěvek od Miloš » 10 dub 2008 19:54

Nevíte někdo jakej má bejt tlak paliva u 4,6?Pořád to sem tam zlobí,zničeho nic to přestane jet,napíše to regler defekt a někdy i bez toho,pak se to hádá a jde to nastartovat hrozně blbě.Pak to zase chytne zničeho nic a jde to jak šepot květin.Může bejt špatný to čidlo na liště?Ta instalace manuálního FPR jak říkal Jezbeda asi nebude od věci.
Naposledy upravil(a) Miloš dne 31 kvě 2008 20:31, celkem upraveno 1 x.

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#2 Příspěvek od jezbera ivan » 10 dub 2008 21:40

Ja myslim ze 2,5 baru ako u vsetkych V8 (ale krk na to nedam).
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od OC » 10 dub 2008 22:44

Podle Workshop manuálu

Up to 99MY: 2.4-2.6 bar / 34-37 lbf/in2
From 99MY: 3.5 bar / 50.75 lbf/in2
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Miloš » 10 dub 2008 23:26

Hm,tak to by tam mělo bejt,možná i víc při startu.Tak ještě Velfobin,je fakt že nevím jak dlouho to stálo a může bejt svinstvo v nádrži.Už jsem po tom u jednoho auta takhle bádal,málem jsem měnil i čerpadlo a nakonec to spravil Velfobin.Díky

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#5 Příspěvek od jezbera ivan » 11 dub 2008 06:24

Zmeraj tlak paliva a mas to. Pri zasuniti klucika pumpa dotlaci a potom regulator prepusta spat "nadtlak"
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#6 Příspěvek od Miloš » 12 dub 2008 17:38

Takže benzín tam jde,pálí to,ale úplně někde jinde.Mohlo odejít čidlo na klice?Ukázala by to diagnostika?Má jí někdo v Kolíně a okolí kromě Defender.cz?

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Miloš » 15 dub 2008 11:12

Popř. nemá někdo to čidlo?

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od Miloš » 23 dub 2008 21:30

No,čidlo vyměněno a nic.Diagnostiky se asi nedočkám...Signál do cívek k zapalování jde přímo z ŘJ nebo přes nějakej modul.Popř. kde se dá ten modul najít?Díky za každej postřeh.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Miloš » 29 dub 2008 22:15

Dostal jsem tip na ty cívky,který by diagnostika stejně asi neodhalila,nemá je někdo v okolí Kolína nebo Prahy na půjčení?Samo proti nějaký záloze a klidně i za nějakej rozumnej peníz.Potřebuju to jen vyloučit a nechci je zbytečně hned kupovat jako to čidlo.

Miloš
Příspěvky: 90
Registrován: 27 lis 2007 13:19
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Miloš » 31 kvě 2008 20:30

Tak vyřešeno-byly to ty cívky,jen to celkem trvalo.Ještě tam mám 3 věci který nejdou,nespíná kompresor na klimu,nejde tempomat (pokud jsem ho teda zkoušel aktivovat správně) a ostřikovač na okno.Pojistky jsou OK,co by to mohlo bejt?Kostra?Elektrika zrovna není moje hoby,nemá někdo nějakej tip?Na ten kompresor nejde +

Odpovědět