Letos jsem byl na emisích a STK se třema LR.
Ani jeden nebyl seriovka. Jedním byla moje hodně nestandartní DII.
Nárazníky, prahy, navijáky, zahrádky a rozměry kol byly u všech zapsány v TP.
Auta prošla bez problému.
Podotýkám, že doplňky byly origo LR, nebo profesionálně vyrobené (žádné traverzy a ostré hrany).
Oproti předešlým rokům žádná hrůza.
Mám na STK kamarády a nastíním to z jejich pohledu.
Změna od nového roku je, že technik na STK je víc pod tlakem dohledu
Jsou to jen zaměstnanci a je nad nima větší možnost kontroly a postihu.
Fotky (které se archivují a posílají na MD) jsou důkaz jak dělají svou práci.
Když budou chtít něco najít, tak neprojde stk 50 % terenních aut co jezdí po silnicích.
Dohled nad prostým lidem musí být, jinak budou všichni krást a podvádět a krátit stát na daních.
Nebude dlouho trvat na vše budou normy EU a na všechno bude kontrola a postih.
Já jsem schopnej pochopit, nebo aspoň respektovat ledasco, ale co se tady u nás a vůbec v Evropě posledních pár let děje, to už prostě naprosto postrádá smysl a logiku.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431