STK 2016

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#121 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2016 16:04

pajam píše:
Rover píše:
Díky Low za faktickou připomínku, trochu jsem znejistěl, ale nic jsem tam nikde nenašel a hlavně nevím když by to tam bylo tak kam by to vedlo když tam není ani airbag, imob atd. Tak snad tam nějakou zásuvku neobjeví nějaký pozorný technik na STK v 12/2016 kdy mám jít :)
Ona tam asi vždy být nemusí páč v jednom jí mám a ve druhém ne
zasuvku asi meli jen modely s 300tdi tedy el. vstrikovacim cerpadlem a pop.r pokud by byla jednotka abs nebo SRS. jinak technik se diva zda system obsazeny ve voze je rizeni ci nokoli. pokud je rizeny tak vi ze zasuvka byt musi. :)
Naposledy upravil(a) Kokesek dne 08 led 2016 16:05, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: STK 2016

#122 Příspěvek od Rover » 08 led 2016 16:04

low píše:Rover: v moji 300tdi to vedlo k egr ventilu prej.
On tam ten egr nějak taky nemůžu najít, takže to bude asi tím.
Naposledy upravil(a) Rover dne 08 led 2016 16:40, celkem upraveno 2 x.
Country boy...

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#123 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2016 16:12

visby píše:
petmic píše:Tiez to nechapem. Naco OBD?? To nestaci strcit hadicu do vyfuku a poriadne zmerat vsetko co z toho ide??
To ako cez OBD zmeraju kolko to produkuje NOx, HC+NOx, CO, PM?? Toto su predsa emisie ktorych mnozstvo je limitovane EUROx standartom pre auta.

A mozno to cele iba zle chapem - o meranie skutocnych emisii vobec nejde a ide iba o dalsiu buzeraciu a pokutovanie naroda.
cez OBD zistis skoro vsetky dolezite parametre motora a emisneho systemu. ked auto napojis pri merani, tak si mozes skontrolovat ci meras naozaj to auto, ktore chces merat;-)
presne tak, jde hlavne o tu skutecnost aby otacky vozu generovalo auto a sonda byla ve vyfuku...... :mrgreen: a dale je to podle me priprava pro prechod na kvalitni analyzatory pevnych castic a jine sracky obsazene ve splodinach dnesnich dieslu ktere pouzivaji extremni tlaky pri vstrikovani paliva. Pokud legislativa neprijme pripravne kroky nikdy se nikam nepohne. Ja treba jako prinos vidim ze tento zakon je vysoce antikorupcni. technika muzete motivovat sebevic a stejne to nepusti. Pokud opravdu bude platit stejny metr na vsechny tak u me to tedy podporu ma. kazda nove zavedena vec ma nejake ty mouchy vzdycky vsichni prskaji atd atd, ale casem si zvykneme a treba to bude ku prospechu.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: STK 2016

#124 Příspěvek od hifi » 08 led 2016 16:22

Kokesek píše:
visby píše:
cez OBD zistis skoro vsetky dolezite parametre motora a emisneho systemu. ked auto napojis pri merani, tak si mozes skontrolovat ci meras naozaj to auto, ktore chces merat;-)
presne tak, jde hlavne o tu skutecnost aby otacky vozu generovalo auto a sonda byla ve vyfuku...... :mrgreen: a dale je to podle me priprava pro prechod na kvalitni analyzatory pevnych castic a jine sracky obsazene ve splodinach dnesnich dieslu ktere pouzivaji extremni tlaky pri vstrikovani paliva. Pokud legislativa neprijme pripravne kroky nikdy se nikam nepohne. Ja treba jako prinos vidim ze tento zakon je vysoce antikorupcni. technika muzete motivovat sebevic a stejne to nepusti. Pokud opravdu bude platit stejny metr na vsechny tak u me to tedy podporu ma. kazda nove zavedena vec ma nejake ty mouchy vzdycky vsichni prskaji atd atd, ale casem si zvykneme a treba to bude ku prospechu.
aha, uz asi chapem... :S
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#125 Příspěvek od VencaZE » 08 led 2016 16:40

Kokesek píše:....Pokud opravdu bude platit stejny metr na vsechny tak u me to tedy podporu ma. ......
Ve všech oborech lidský činnosti nikdy neplatil, neplatí a nebude platit :roll: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#126 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2016 18:14

VencaZE píše:
Kokesek píše:....Pokud opravdu bude platit stejny metr na vsechny tak u me to tedy podporu ma. ......
Ve všech oborech lidský činnosti nikdy neplatil, neplatí a nebude platit :roll: .
musime verit jinak se neposunem.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: STK 2016

#127 Příspěvek od hifi » 08 led 2016 19:13

:rofl :rofl :rofl mas dobry matros, daj aj nam :rofl :rofl :rofl
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#128 Příspěvek od Kokesek » 08 led 2016 19:54

:lol: :yes
hodne dobry...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: STK 2016

#129 Příspěvek od hifi » 08 led 2016 20:16

:rock
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#130 Příspěvek od Hubert » 08 led 2016 22:24

Kokesek píše: zasuvku asi meli jen modely s 300tdi tedy el. vstrikovacim cerpadlem a pop.r pokud by byla jednotka abs nebo SRS. jinak technik se diva zda system obsazeny ve voze je rizeni ci nokoli. pokud je rizeny tak vi ze zasuvka byt musi. :)
Přesně je u 300 Tdi napojeno na OBD zásuvku SRS, ABS, EDC , AS10 ,IMObilizer co vím ta k nic víc .
EGR má svoji vlastní zásuvku pro diagnostiku a ta rozhodně není OBD formát.

Co mám informace z STK situace není tak hrozná jak vypadá. Readines kódy má v nepořádku prý hodně aut, ale co zatím zjistily vždy se jednalo o závady které jsou opravdu na opravu hlavně nefunkční lambdy. Toto se prý u klasické testu emisí vždy nezjistí.
Co se týče fotek je opravdu problém třeba s nárazníky typu traverza, trubka atd. Kdo má neorigo nárazník, který vypadá jako nárazník který na autě má být tak není problém.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: STK 2016

#131 Příspěvek od kryten » 08 led 2016 23:08

U nás na STK mi kluci na emisích říkali,že se připojování týká aut s OBD II.Nedělal bych předčasné závěry,nebude to tak hrozné jak to teď vypadá....

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#132 Příspěvek od Land Jirka » 09 led 2016 12:51

Letos jsem byl na emisích a STK se třema LR.
Ani jeden nebyl seriovka. Jedním byla moje hodně nestandartní DII. :-)
Nárazníky, prahy, navijáky, zahrádky a rozměry kol byly u všech zapsány v TP.
Auta prošla bez problému.
Podotýkám, že doplňky byly origo LR, nebo profesionálně vyrobené (žádné traverzy a ostré hrany).

Oproti předešlým rokům žádná hrůza.

Mám na STK kamarády a nastíním to z jejich pohledu.

Změna od nového roku je, že technik na STK je víc pod tlakem dohledu
Jsou to jen zaměstnanci a je nad nima větší možnost kontroly a postihu.

Fotky (které se archivují a posílají na MD) jsou důkaz jak dělají svou práci.

Když budou chtít něco najít, tak neprojde stk 50 % terenních aut co jezdí po silnicích.

Dohled nad prostým lidem musí být, jinak budou všichni krást a podvádět a krátit stát na daních.
Nebude dlouho trvat na vše budou normy EU a na všechno bude kontrola a postih.
Já jsem schopnej pochopit, nebo aspoň respektovat ledasco, ale co se tady u nás a vůbec v Evropě posledních pár let děje, to už prostě naprosto postrádá smysl a logiku.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: STK 2016

#133 Příspěvek od xxx » 09 led 2016 15:08

Land Jirka píše:...
Já jsem schopnej pochopit, nebo aspoň respektovat ledasco, ale co se tady u nás a vůbec v Evropě posledních pár let děje, to už prostě naprosto postrádá smysl a logiku.
:yes vidím to úplně stejně a zdá se mi, že pokud v EU vymyslí nějaký nový zákon, tak v ČR ho dokáži jěště více vyšroubovat a dotáhnout do absurdnosti . Lepší už to nikdy nebude.

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#134 Příspěvek od Kokesek » 09 led 2016 19:36

hifi píše::rofl :rofl :rofl mas dobry matros, daj aj nam :rofl :rofl :rofl

zacina mi dochazet matros

http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686

to je fakt postavene na hlavu...
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: STK 2016

#135 Příspěvek od hifi » 09 led 2016 19:50

kokso tak na to nemam nervy citat to, ale asi podam zalobu na VW aj ja kedze to urobili tak fusersky :wait
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

Uživatelský avatar
xxx
Příspěvky: 2570
Registrován: 25 bře 2013 09:51
auto: byla D3, teď D4
Bydliště: Severní Morava

Re: STK 2016

#136 Příspěvek od xxx » 09 led 2016 23:11

Kokesek píše:
hifi píše::rofl :rofl :rofl mas dobry matros, daj aj nam :rofl :rofl :rofl
http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686

to je fakt postavene na hlavu...
jsem to prolítl a je to vcelku nepřipravená hrůza a děs, co se děje na STK.

A objevil jsem tam tuto otázku-odpověď:

[123] 7.1.2016 15:04:53
Jen pro info, byl jsem se dnes zeptat na ME, kde trochu znám obsluhu a Readyness kód bude součástí výstupu ME někdy od poloviny 2016. Nechal jsem ho tam načíst a EGR v Readyness kódu vykazuje chybu nebo nefunkčnost, takže od té poloviny 2016 mi bylo řečeno, že vozidlo by neprošlo ME. (EGR mám soft.vypnutý, 1,4 TDI BNV, EURO4).

[124] 7.1.2016 15:54:39 Libor Fleischhans
Tak to neřekli správně, protože i tak na SME i po 1.7.2016 projdete se zaslepeným EGR zcela legálně. Když je zaslepen, kontrolka nesvítí, chybu to nepíše, jen nejde Readiness Code. No a když není proveden na dalších než prvních třech místech Readiness Code, stačí namísto jedné akcelerace šlápnout jako alternativu na "jedničku" u EGR na plyn 4x a emisní známka je doma. Stačí mít v pořádku JEN kouřivost. Ostatní je zase stínohra, fraška a komedie.
Jak je vidět, postupně odhalujeme již třetí den po zavedení metodiky, že vlastně nic neřeší, jen dá víc papírování a práce. Emisní systémy nemusí vůbec fungovat, jakýkoliv sporadicky sledovaný RC se nahradí čtyřmi akceleracemi. Kdo to kde viděl??? Česko je skutečný Kocourkov!

Uživatelský avatar
stan
Příspěvky: 680
Registrován: 22 zář 2009 20:35
tel.: +420 603 499 869
auto: Discovery III - 4,4i
Bydliště: Krnov
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#137 Příspěvek od stan » 09 led 2016 23:24

Land Rover Discovery III - 4,4i V8 HSE - LPG, automat, rok 2006
nafta je palivo satanovo :)

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: STK 2016

#138 Příspěvek od Kokesek » 10 led 2016 09:03


Co vam tady celou dobu rikam, vsechno je to pouze zkreslena realita. Merime neco co je uplne irelevantni.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: STK 2016

#139 Příspěvek od hifi » 10 led 2016 11:06

...ale poje.... bude ten nescasny clovek co si pol zivota setri na auto a potom mu ho vyradia z prevadzky lebo vsetci co sa na tom podielaju su nenazrani a zlodeji
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

morf007
Příspěvky: 77
Registrován: 18 led 2015 20:23
tel.: 721177287
auto: Range Rover P38
Bydliště: Tábor

Re: STK 2016

#140 Příspěvek od morf007 » 12 led 2016 23:07

Zdravím všechny mám taky jeden dotaz nevíte jak to je s RR P38 2,5 DT rok výroby 1996 a mam to bez egru a váhy vzduchu z fabriky jak tam se bude postupovat na emisích nemá s tím někdo zkušenost ? Díky Martin

Odpovědět