AnoDDT píše:. Ty hadice co vedou dozadu jsou teplý vzduch pro pasažéry vzadu že?
RRC 200TDI by DDT
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
[quote="DDT" Ty hadice co vedou dozadu jsou teplý vzduch pro pasažéry vzadu že?[/quote]
Ano
Ano
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
A já si pořád myslel,že ty hadice jsou součástí centrálního vysavače!!! Které hajzlík mi to nakecal 

LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi
Re: RRC 200TDI by DDT
Zbastelný spínač - vede ke spínací skříňce a druhý kabel vede průchodkou někam do motoru, takže "tajné" tlačítko. Nicméně pro mně bez vlivu. Změřil jsem ho zaplé a vyplé a opravdu do toho šťáva jde nebo to rozpojí. Takže asi funguje, ale na to co mně trápí to nemá vliv, projevy jsou pořád stejné.
Co se týká toho relátka, tak jsem to měřil asi blbě něco přes 12 jde do toho dvoubarevného kabelu ať už tam relé je nebo není. Prostě jak dám klíč do polohy II tak tam proud jde. Ale zřejmě přes ten šedý kabel. Dvoubarevný kabel mizí někde pod palubkou, takže do rozborky jsem se zatím nepustil.
Nicméně dnes ráno baterka opět jen cvakala. Nikdy dříve mi baterku nic nevyžralo. až teď po návratu od autoelektrikáře.
Co se týká toho relátka, tak jsem to měřil asi blbě něco přes 12 jde do toho dvoubarevného kabelu ať už tam relé je nebo není. Prostě jak dám klíč do polohy II tak tam proud jde. Ale zřejmě přes ten šedý kabel. Dvoubarevný kabel mizí někde pod palubkou, takže do rozborky jsem se zatím nepustil.
Nicméně dnes ráno baterka opět jen cvakala. Nikdy dříve mi baterku nic nevyžralo. až teď po návratu od autoelektrikáře.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak mi napadlo možná úplně mino mísu, ale co zkusit koupit nový relátko??
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: RRC 200TDI by DDT
To relé zkontrolovali 2 různí elektrikáři. Oba hodnotí OK. Auto se vybije i bez relátka.
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Tenhle druh relátek je v autě asi 25ks, takže stačí vypůjčit "od vedle" pro jistotu.
Re: RRC 200TDI by DDT
Super, tak to hned zkusím. Kam mohu šáhnout abych nevzal nějaké co vypne motor zase z jiného důvodu.
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Třeba pod vložkou boxu mezi sedadly jsou minimálně 2 pro stahování oken nebo nějakou jinou blbost, kterou zrovna nepotřebuješ
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak jsem to zkusil prohodit a nic. Pořád to samé. Prostě nemusím ani startovat a po otočení klíče z II do 0 to prostě dál žhaví a něco hućí a tak. Prostě jako by tam ten klíč ve II furt byl. Pomůže jen vytáhnout to relé.
Re: RRC 200TDI by DDT
Na žhavenie je špecialne rele.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
No ono svítí vše nejen žhavení. Navíc něco začlo vyžírat baterku. A ukázalo se to až po ukostření všeho. Ale díky za tip. Ve středu už auto jede k autoelektrikáři, a prostě ho neodvezu dokud to nevyřeší nebo tam neshoří 

Re: RRC 200TDI by DDT
Ak pojdeš po kabli od žhavičov tak by si to rele mal najsť.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
Akoby som to...v aute sa nieco pokazilo. namiesto serioznej opravy sa to niekto asi snazil zbastil. Tym, ze si zacal opravu riesit od zakladu sa Ti asi stalo, ze sa poruchy zacali prajavovat opat, resp. Tvoja oprava obisla opravu predchadzajucu, resp. sa navzajom biju - vybijanie baterie.
V kazdom pripade, mas poriadny oriesok aj pre elektrikara, ktory tomu rozumie. Kamen urazu je prave to, ze pises "Zbastelný spínač - vede ke spínací skříňce a druhý kabel vede průchodkou někam do motoru, takže "tajné" tlačítko." Musis vediet kam PRESNE to vedie. Aj v spinacke, aj v motore. Rovnako aj ostatne kable. Ked uz nejaky dohladavas, nestaci napisat, ze vediet niekam pod palubovku. Pokial to nedotiahnes na 100%, tak si v podstate nespravil nic. Neplati, ze to IBA trosku opravim. Je BUD opravene, ALEBO pokazene.
V kazdom pripade, mas poriadny oriesok aj pre elektrikara, ktory tomu rozumie. Kamen urazu je prave to, ze pises "Zbastelný spínač - vede ke spínací skříňce a druhý kabel vede průchodkou někam do motoru, takže "tajné" tlačítko." Musis vediet kam PRESNE to vedie. Aj v spinacke, aj v motore. Rovnako aj ostatne kable. Ked uz nejaky dohladavas, nestaci napisat, ze vediet niekam pod palubovku. Pokial to nedotiahnes na 100%, tak si v podstate nespravil nic. Neplati, ze to IBA trosku opravim. Je BUD opravene, ALEBO pokazene.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Poznámka - pokud si s tím elektrikář má seriózně hrát, tak potřebuje schémata - na papíře. A potom bych začal odstraněním toho co tam bylo doplněno navíc a tedy uvedením elektriky do pokud možno originál stavu. A potom hledat kde je skutečná závada, jak píše Teslo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Samozřejmě že ten přepínač nechám odstranit, a ano snaha bude to uvést do původního stavu.
Schémat mu z Rave vytisknu co nejvíce.
Dneska si zkusím ověřit zda tam někde je stále zkrat. Podle mně totiž po vytažení toho relátka sice dojde k vypnutí motoru, ale taky tam něco může zůstat pořád zapnuté o čem nevím a to ten proud vyžere. jen hádám. A ano cílem je to vyléčit úplně, nikoliv zamaskovat. Já auto nepřipravuji na prodej proboha, já ho připravuji na to abych si jej konečně užil
Schémat mu z Rave vytisknu co nejvíce.
Dneska si zkusím ověřit zda tam někde je stále zkrat. Podle mně totiž po vytažení toho relátka sice dojde k vypnutí motoru, ale taky tam něco může zůstat pořád zapnuté o čem nevím a to ten proud vyžere. jen hádám. A ano cílem je to vyléčit úplně, nikoliv zamaskovat. Já auto nepřipravuji na prodej proboha, já ho připravuji na to abych si jej konečně užil

Re: RRC 200TDI by DDT
Ja by som riešil aj tie kontakty na spinačku. Vypada to tam že je to rozpadnute.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku
Re: RRC 200TDI by DDT
na spínačce je vlevo takový kulatý velký placatý konektor, ten už jsem zkusil rovněž odpojit s nastartovaným motorem a nic to neudělalo, motor stále běžel, tváří se to stále jako v poloze II.
Re: RRC 200TDI by DDT
Tak inak....rozober CELY spodok palubky, stredovy tunel, vymontuj sedadla, spristupni co mozno najviac z kablovych zvazkov (v Tvojom pripade, by som Ti pomaly odporucal spristupnit vsetko - ked to budes mat vsetko rozobrate, tak je to uz iba vytiahnutie koberca) a hladaj. Nerozpajaj bezhlavo konektory, relatka a pod...dolezite je, aby si pochopil vzajomne vztahy medzi jednotlivymi komponentami. Tzn. co sa stane ked das klucik do polohy I, II, start, vypnutie. Identifikoval ktore su kostry, ktore su trvale +, ktore spinane +, ktore maju ist cez poistky, ktore napriamo. Ktore relatka su jednoduche, ktore maju nejaku logiku.
To rozobratie palubky sprav v kazdpom pripade. Aj ked to zvysok robit Ty, tak velmi pomozes elektrikarovi a mozno sa podari zavadu objavit a odstranit.
To rozobratie palubky sprav v kazdpom pripade. Aj ked to zvysok robit Ty, tak velmi pomozes elektrikarovi a mozno sa podari zavadu objavit a odstranit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT
Neviem, ja som mal kontakty von na discovery 200. Ale konektor som tam neobjavil iba puzdro s kontaktami a to je nerozoberatelne. Podla mna ti druha čast ostala v spinačke istí ju mala samorezka. Inak pod tou bužiroku na kontaktoch su kable napajkovane takže sa tam da priamo merať čo ide do skrinky a čo odchadza podla polohy kluča. To puzdro je rozbité!DDT píše:na spínačce je vlevo takový kulatý velký placatý konektor, ten už jsem zkusil rovněž odpojit s nastartovaným motorem a nic to neudělalo, motor stále běžel, tváří se to stále jako v poloze II.
Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku