RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#341 Příspěvek od Mirko » 04 bře 2016 11:38

DDT píše:. Ty hadice co vedou dozadu jsou teplý vzduch pro pasažéry vzadu že?
Ano

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: RRC 200TDI by DDT

#342 Příspěvek od Mára-RRC » 04 bře 2016 11:43

[quote="DDT" Ty hadice co vedou dozadu jsou teplý vzduch pro pasažéry vzadu že?[/quote]
Ano
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
Otifant
Příspěvky: 100
Registrován: 24 lis 2008 19:37
auto: LR SIII Stage One
Bydliště: Boskovice

Re: RRC 200TDI by DDT

#343 Příspěvek od Otifant » 04 bře 2016 11:56

A já si pořád myslel,že ty hadice jsou součástí centrálního vysavače!!! Které hajzlík mi to nakecal :-)
LR Serie III Stage 1, břichoplaz 1,6dCi a 2,0 tDi

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#344 Příspěvek od DDT » 06 bře 2016 16:40

Zbastelný spínač - vede ke spínací skříňce a druhý kabel vede průchodkou někam do motoru, takže "tajné" tlačítko. Nicméně pro mně bez vlivu. Změřil jsem ho zaplé a vyplé a opravdu do toho šťáva jde nebo to rozpojí. Takže asi funguje, ale na to co mně trápí to nemá vliv, projevy jsou pořád stejné.

Co se týká toho relátka, tak jsem to měřil asi blbě něco přes 12 jde do toho dvoubarevného kabelu ať už tam relé je nebo není. Prostě jak dám klíč do polohy II tak tam proud jde. Ale zřejmě přes ten šedý kabel. Dvoubarevný kabel mizí někde pod palubkou, takže do rozborky jsem se zatím nepustil.

Nicméně dnes ráno baterka opět jen cvakala. Nikdy dříve mi baterku nic nevyžralo. až teď po návratu od autoelektrikáře.

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: RRC 200TDI by DDT

#345 Příspěvek od Mára-RRC » 06 bře 2016 18:17

Tak mi napadlo možná úplně mino mísu, ale co zkusit koupit nový relátko??
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#346 Příspěvek od DDT » 06 bře 2016 18:30

To relé zkontrolovali 2 různí elektrikáři. Oba hodnotí OK. Auto se vybije i bez relátka.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#347 Příspěvek od Mirko » 06 bře 2016 18:32

Tenhle druh relátek je v autě asi 25ks, takže stačí vypůjčit "od vedle" pro jistotu.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#348 Příspěvek od DDT » 06 bře 2016 18:49

Super, tak to hned zkusím. Kam mohu šáhnout abych nevzal nějaké co vypne motor zase z jiného důvodu.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#349 Příspěvek od Mirko » 06 bře 2016 19:22

Třeba pod vložkou boxu mezi sedadly jsou minimálně 2 pro stahování oken nebo nějakou jinou blbost, kterou zrovna nepotřebuješ

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#350 Příspěvek od DDT » 06 bře 2016 23:19

Tak jsem to zkusil prohodit a nic. Pořád to samé. Prostě nemusím ani startovat a po otočení klíče z II do 0 to prostě dál žhaví a něco hućí a tak. Prostě jako by tam ten klíč ve II furt byl. Pomůže jen vytáhnout to relé.

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: RRC 200TDI by DDT

#351 Příspěvek od sendo5 » 06 bře 2016 23:36

Na žhavenie je špecialne rele.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#352 Příspěvek od DDT » 06 bře 2016 23:59

No ono svítí vše nejen žhavení. Navíc něco začlo vyžírat baterku. A ukázalo se to až po ukostření všeho. Ale díky za tip. Ve středu už auto jede k autoelektrikáři, a prostě ho neodvezu dokud to nevyřeší nebo tam neshoří :D

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: RRC 200TDI by DDT

#353 Příspěvek od sendo5 » 07 bře 2016 00:06

Ak pojdeš po kabli od žhavičov tak by si to rele mal najsť.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#354 Příspěvek od teslo » 07 bře 2016 07:59

Akoby som to...v aute sa nieco pokazilo. namiesto serioznej opravy sa to niekto asi snazil zbastil. Tym, ze si zacal opravu riesit od zakladu sa Ti asi stalo, ze sa poruchy zacali prajavovat opat, resp. Tvoja oprava obisla opravu predchadzajucu, resp. sa navzajom biju - vybijanie baterie.

V kazdom pripade, mas poriadny oriesok aj pre elektrikara, ktory tomu rozumie. Kamen urazu je prave to, ze pises "Zbastelný spínač - vede ke spínací skříňce a druhý kabel vede průchodkou někam do motoru, takže "tajné" tlačítko." Musis vediet kam PRESNE to vedie. Aj v spinacke, aj v motore. Rovnako aj ostatne kable. Ked uz nejaky dohladavas, nestaci napisat, ze vediet niekam pod palubovku. Pokial to nedotiahnes na 100%, tak si v podstate nespravil nic. Neplati, ze to IBA trosku opravim. Je BUD opravene, ALEBO pokazene.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 15261
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#355 Příspěvek od MadTom » 07 bře 2016 08:33

Poznámka - pokud si s tím elektrikář má seriózně hrát, tak potřebuje schémata - na papíře. A potom bych začal odstraněním toho co tam bylo doplněno navíc a tedy uvedením elektriky do pokud možno originál stavu. A potom hledat kde je skutečná závada, jak píše Teslo.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#356 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 09:25

Samozřejmě že ten přepínač nechám odstranit, a ano snaha bude to uvést do původního stavu.
Schémat mu z Rave vytisknu co nejvíce.

Dneska si zkusím ověřit zda tam někde je stále zkrat. Podle mně totiž po vytažení toho relátka sice dojde k vypnutí motoru, ale taky tam něco může zůstat pořád zapnuté o čem nevím a to ten proud vyžere. jen hádám. A ano cílem je to vyléčit úplně, nikoliv zamaskovat. Já auto nepřipravuji na prodej proboha, já ho připravuji na to abych si jej konečně užil :wink:

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: RRC 200TDI by DDT

#357 Příspěvek od sendo5 » 07 bře 2016 09:27

Ja by som riešil aj tie kontakty na spinačku. Vypada to tam že je to rozpadnute.

Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#358 Příspěvek od DDT » 07 bře 2016 10:44

na spínačce je vlevo takový kulatý velký placatý konektor, ten už jsem zkusil rovněž odpojit s nastartovaným motorem a nic to neudělalo, motor stále běžel, tváří se to stále jako v poloze II.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: RRC 200TDI by DDT

#359 Příspěvek od teslo » 07 bře 2016 11:06

Tak inak....rozober CELY spodok palubky, stredovy tunel, vymontuj sedadla, spristupni co mozno najviac z kablovych zvazkov (v Tvojom pripade, by som Ti pomaly odporucal spristupnit vsetko - ked to budes mat vsetko rozobrate, tak je to uz iba vytiahnutie koberca) a hladaj. Nerozpajaj bezhlavo konektory, relatka a pod...dolezite je, aby si pochopil vzajomne vztahy medzi jednotlivymi komponentami. Tzn. co sa stane ked das klucik do polohy I, II, start, vypnutie. Identifikoval ktore su kostry, ktore su trvale +, ktore spinane +, ktore maju ist cez poistky, ktore napriamo. Ktore relatka su jednoduche, ktore maju nejaku logiku.

To rozobratie palubky sprav v kazdpom pripade. Aj ked to zvysok robit Ty, tak velmi pomozes elektrikarovi a mozno sa podari zavadu objavit a odstranit.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
sendo5
Příspěvky: 84
Registrován: 07 lis 2015 10:15
auto: Freelander 1,2001td4

Re: RE: Re: RRC 200TDI by DDT

#360 Příspěvek od sendo5 » 07 bře 2016 11:41

DDT píše:na spínačce je vlevo takový kulatý velký placatý konektor, ten už jsem zkusil rovněž odpojit s nastartovaným motorem a nic to neudělalo, motor stále běžel, tváří se to stále jako v poloze II.
Neviem, ja som mal kontakty von na discovery 200. Ale konektor som tam neobjavil iba puzdro s kontaktami a to je nerozoberatelne. Podla mna ti druha čast ostala v spinačke istí ju mala samorezka. Inak pod tou bužiroku na kontaktoch su kable napajkovane takže sa tam da priamo merať čo ide do skrinky a čo odchadza podla polohy kluča. To puzdro je rozbité!


Odoslané z D6503 pomocou Tapatalku

Odpovědět