Měchy DII
Moderátor: Miky_CZ
Re: Měchy DII
Zdravím, mám Discovery II mám předělané měchy na pružiny a vyndal jsem kompresor svítí mi na palubce oranžová kontrolka jak ji vypnu ? pojistku mám vyndanou. díky za info
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Jedině na diagnostice - jak v jednotce SLABS - přepnou z měchů na pružiny, tak v jednotce BCU v nastavení palubní desky - deaktivovat SLS.
A nebo manuálně - přístrojovka ven a přelepit příslušnou kontrolku černou páskou. Tak to dělají třeba bazarníci.
A nebo manuálně - přístrojovka ven a přelepit příslušnou kontrolku černou páskou. Tak to dělají třeba bazarníci.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- vladob8
- Příspěvky: 817
- Registrován: 19 kvě 2008 00:24
- tel.: +421905582959
- auto: D2 Td5
- Bydliště: Bratislava
Re: Měchy DII
Pridavam skusenost. Vratim sa z roboty vecer domov, vsetko v poriadku, idem za hodinu okolo auta a lavy zadok sedi na doraze.
Nastartujem zavrem dvere a .....nic. Kaslem na to rano mudrejsie vecera.
Rano mech upne makky a po stlaceni rukou pocutelne sici. Ako spravny pouzivatel mechov mam vzdy jeden v talone. Vymena je v pohode a zasa vsetko ok. Ten mech bol meneny 2011 novy Dunlop Pneuride. Vydrzal necele 4 roky. Diera tam bola na jeden prst. Uz som rozmyslal nad konverziou na pruziny ale cena mechu, trvanie vymeny a konfort nastavovania vysky ma stale drzi. 



Zdravim Vlado.
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
Discovery II Td5, r.2000, manual, SLS, ACE, 2" lift, winch, At2 265/75R16
Sharan 2011 2,0TDi 4motion
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 14 črc 2016 21:34
- tel.: 737467219
- auto: Discovery 2
Re: Měchy DII
MILDA DISCO II píše:ČUSSS![]()
Jak jsi dopadnul uz jsi to prehodil na pruziny nebo jsi to dovalcil k prospechu nechat mechy,jsem ze Semil a tet jsem resil cidla vzadu D2 a byl jsem s tim Č.DUB p.Karas tam delaj LR a muzu jen a jen doporucit tak at to to uz slouzi s pozdravem Milan
Také mu LR Český Dub doporučit jsem z Dubu a super ale p.Luhan z Vratislavic take super

Re: Měchy DII
Ahojte.
Vie mi niekto vysvetliť, prečo mi sfukuje zadok na pravej strane len vtedy keď otvorím kufrové dvere????
Pokiaľ z kufra nič nevykladám auto stojí aj 4 dni a nesfúkne. Prídem k autu otvorím kufor , niečo vyložím a o pár hodín pozerám auto na zemi .
Najskôr som myslel že chyba je v mechu, ale ten je OK.
Potom som myslel že čidlo, ale tie sú menené pred rokom a sú ako nové.
Nejaká netesnosť v systéme ? , ale to by fučalo stále!!!
Aký súvis majú zadné dvere s podvozkom ?

Vie mi niekto vysvetliť, prečo mi sfukuje zadok na pravej strane len vtedy keď otvorím kufrové dvere????

Pokiaľ z kufra nič nevykladám auto stojí aj 4 dni a nesfúkne. Prídem k autu otvorím kufor , niečo vyložím a o pár hodín pozerám auto na zemi .
Najskôr som myslel že chyba je v mechu, ale ten je OK.
Potom som myslel že čidlo, ale tie sú menené pred rokom a sú ako nové.
Nejaká netesnosť v systéme ? , ale to by fučalo stále!!!
Aký súvis majú zadné dvere s podvozkom ?

- Tomy H.
- Příspěvky: 473
- Registrován: 29 čer 2010 10:07
- tel.: +421904496524
- auto: Discovery 2 Td5
- Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...
Tomy
Discovery 2 Td5 2002
Discovery 2 Td5 2002
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Je docela normální, že když z auta vystoupíš nebo něco vyložíš, tak se díky odlehčení nadzvedne a následně se to pokusí dorovnat ufouknutím měchů. To jednodušší je vzít jarovou vodu a postříkat všechno, jestli ti to někde nezačalo unikat. To trošku složitější je, nejlépe přes diagnostiku, změřit, že z čidel leze to co má. Tady že když jde auto pomalu nahoru, tak se hodnoty zvyšují a když pomalu dolů tak se snižují. A že v tom nejsou nějaké skokové změny.
A protože píšeš, že jsi toho už vyměnil dost, tak bych začal kontrolou konektorů na čidlech - rádo to tam oxiduje. Je potřeba zkontrolovat jak čidlo, tak konektor na kabelu.
A protože píšeš, že jsi toho už vyměnil dost, tak bych začal kontrolou konektorů na čidlech - rádo to tam oxiduje. Je potřeba zkontrolovat jak čidlo, tak konektor na kabelu.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: Měchy DII
S tými čidlami a zmenou ťažiska ? Áno tiež som nad tým rozmýšlal .Ale ako je možné že keď vystupujeme z auta, podvozok si odfúkne auto sa zrovná a zamkne na potrebnej výške. A všetko funguje tak ako má.
Ale... kufrové dvere stačí len otvoriť a zavrieť !!! a už sfukuje. a to mi hlava nebere.
Musí tam byť nejaká suvislosť s čidlom otvorených piatych dverí. Niečo tam musí byť, nejaká súvislosť ,lebo ked to zoberem opačne: vzd. kompresor sa nezopne pokial nie sú dvere zatvorené. A myslím, že je jedno ktoré.
Aspom ja to tak normálne mám . Pokial nie sú dvere zatvorené kompresor sa nezapne.
Ale... kufrové dvere stačí len otvoriť a zavrieť !!! a už sfukuje. a to mi hlava nebere.
Musí tam byť nejaká suvislosť s čidlom otvorených piatych dverí. Niečo tam musí byť, nejaká súvislosť ,lebo ked to zoberem opačne: vzd. kompresor sa nezopne pokial nie sú dvere zatvorené. A myslím, že je jedno ktoré.
Aspom ja to tak normálne mám . Pokial nie sú dvere zatvorené kompresor sa nezapne.
Re: Měchy DII
Ahoj. Od teba mám tie mechyTomy H. píše:Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...

Asi mi budú na prd

-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Jestli se nepletu, tak D2 pozná samostatně dveře u řidiče a ty ostatní jenom všechny dohromady. Takže stejnej vliv jako dveře od kufru by mohly mít i ostatní dveře, vyjma těch řidičových.
V principu by to mělo být tak, že dokud jsou dveře otevřené, tak by auto nemělo cíleně vyfukovat nebo nafukovat.
V detailech, včetně zapojení je to celé popsané v RAVE.
V principu by to mělo být tak, že dokud jsou dveře otevřené, tak by auto nemělo cíleně vyfukovat nebo nafukovat.
V detailech, včetně zapojení je to celé popsané v RAVE.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Tomy H.
- Příspěvky: 473
- Registrován: 29 čer 2010 10:07
- tel.: +421904496524
- auto: Discovery 2 Td5
- Bydliště: Ivanka pri Dunaji, SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měchy DII
Aha, to si ty vboberko píše:Ahoj. Od teba mám tie mechyTomy H. píše:Len teoreticky - otvoríš dvere kufra = zmeníš ťažisko na pravej strane. Možno vadný snímač...
Asi mi budú na prd

Tomy
Discovery 2 Td5 2002
Discovery 2 Td5 2002
Re: Měchy DII
Sranda, že odkedy som kúpil od teba tie mechy, auto ako keby to vedelo. Proste nesfukuje.Tomy H. píše:Aha, to si ty vboberko píše: Ahoj. Od teba mám tie mechy
Asi mi budú na prdTak to ma mrzi, snad to cim skor vyriesis. A mechy budes mat do zasoby.
Ani keď otvorím kufor . Nechápem.

- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Měchy DII
Tak to je potom v poriadku a máš LandRover a nie nejakú trápnu repliku.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- fugín
- Příspěvky: 2294
- Registrován: 13 lis 2011 21:56
- tel.: 777001161
- auto: ex free 1,8/Disco2
- Bydliště: opatovice nad labem
Re: Měchy DII
Měl sem něco podobnýho. Na delší výlety doporučuju vozit ty náhradní měchy s sebou. Čas od času sem měl taky zadek trapně u země. Nejdřív jen pravá strana,pak měsíc nic. Potom zase,ale už obě strany. Bylo to velice nepravidelný. Třeba 3 týdny v pohodě a pak zase zadek u země. Taky sem pátral po všem možným i nemožným a na nic sem nepřišel. Odjezdil sem s tím skoro rok. I pár srazů ,i Rumunsko. Vždycky sem byl na prášky když sem se ráno probudil v autě zkulenej na zadních dveřích. Ke konci mě to klesalo úplně pravidelně na jednom místě kde parkuju když sem na rybách. Vždy stálo auto v bočním náklonu. Nakonec výměna měchů,zjištění nepatrné trhlinky na pravém měchu a od té doby klid a pohoda.
EX: Freelander 1 1,8 benz. 2002
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
Akt.: Discodvojka Td5 2004 Žoffka-strašně drahá
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
V pondelok do obeda som jazdil....vecer idem sadnut a pozeram ze "Kanec" sedi na riti!!!
Tak som auto nastartoval....a nic! Kontrolky svietili a tlacitkom zdvihu nic nereagovalo.....nahneval som sa
Dnes som prisiel nastartoval......auto zacalo fukat a zdvihlo sa uplne hore
. Potom sa dalo do spravnej prevadzkovej výšky a zatial drží.
Čo sa dialo a hlavne prečo....neviem. Nikdy sa mi to nestalo




Tak som auto nastartoval....a nic! Kontrolky svietili a tlacitkom zdvihu nic nereagovalo.....nahneval som sa

Dnes som prisiel nastartoval......auto zacalo fukat a zdvihlo sa uplne hore


Čo sa dialo a hlavne prečo....neviem. Nikdy sa mi to nestalo
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
Po par metroch auto znova cele vyfuklo
....bola to predcasna radost.
Nastartujem....kompresor zacne tlacit....nafukne....prejde 20 sek. Dvakrat odfukne a zadok ide k zemi....

Nastartujem....kompresor zacne tlacit....nafukne....prejde 20 sek. Dvakrat odfukne a zadok ide k zemi....
Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
-
- Příspěvky: 15220
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Měchy DII
Můj odhad - vadné čidlo. Nejlépe nahodit na diagnostiku, jinak nepoznáš, které to je.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 459
- Registrován: 27 srp 2013 19:24
- auto: DiscoII V8
Re: Měchy DII
Veru, ako písal MadTom, čekol by som čidlá.jbizik píše:Po par metroch auto znova cele vyfuklo....bola to predcasna radost.
Nastartujem....kompresor zacne tlacit....nafukne....prejde 20 sek. Dvakrat odfukne a zadok ide k zemi....
Sfúkava obe strany alebo iba jednu?
Resp. , ak ti sfúfava cez ventily (je počuť cvakať solenoidy), tak je to riadené sfúknutie a treba diagnostiku...
Ak sfúkava cez mech a takto rýchlo, tak to by si počul riadné syčanie...
Ak nezoženieš nikoho s diagnostikou, daj vedieť. Číslo na mňa máš

Seriový LR Discovery II V8 s mnohými závadami, ale je to láska na prvé naštartovanie.
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
Tak už až tak sériový nie je: podvozok od TF +2" a k tomu Hankook DynaPro M/T RT03 265/75R16 a konečne uzávierka medzidifu
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: Měchy DII
vymeň si s niekym čidlá, je to pár minút. Mne to tiež robilo čidlo, bolo prasknuté a zatekalo. Žil som s tým pár rokov
Za dažďa prestalo fungovať no auto držalo výčku. Ak padlo, heverom som podvihol za ťažné, ako čidlo zmenilo polohu auto sa dofúklo a zasa bol pokoj. Na čas 
Čidlá kúp obe a budeš mať zasa pokoj


Čidlá kúp obe a budeš mať zasa pokoj
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- jbizik
- Příspěvky: 1968
- Registrován: 19 zář 2013 00:53
- tel.: +421907325338
- auto: D1 200tdi, L322 m62
- Bydliště: Slovenske Pravno okr.Turc.Teplice , Slovensko
Re: Měchy DII
Este v stredu som objednal obidve cidla. Vcera som iba auto nastartoval- mechy sa dofukli a drzali, vypol som. Auto drzi vysku a nesfukne do dnes. Dnes prisli nove cidla a auto stale na starych aj po prejdeni 5 km stale pekne drzi!!!!
Je to Land Rover...stale si zije svojim zivotom.
Takze nove cidla mam zatial v krabici. Landak sa zlakol ze ho poslem na operaciu tak vyzdravel.
....ale vymenim ich urcite....ale neskor

Je to Land Rover...stale si zije svojim zivotom.
Takze nove cidla mam zatial v krabici. Landak sa zlakol ze ho poslem na operaciu tak vyzdravel.

....ale vymenim ich urcite....ale neskor

Ex- D2 4.0 V8 - LPG
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532
Ex-2x SUBARU Outback'05 ,MT aj AT 2.5 lpg +3 cm lift a redukcia
Ex-Honda C-RV 2,2 CTDI 2005
RR L322 VOUGE, 4.4 V8 LPG(m62 )
LAND ROVER Discovery 1 200tdi
http://landroverforum.cz/forum/viewtopi ... 30&t=36532