Range Rover 2008 3.6 V8
Range Rover 2008 3.6 V8
Pánio s týmto vozidlom mám jeden zásadný problém. B aute odišlo pravé turbo... dali sa na repas obe +dpf . Následne ked sa vsetko skompletizovalo auto po naštartovaní nejde vytočiť nad 3000ot. Avšak ked hned po naštartovani pridám nad 3000ot ide vytáčať. Akonáhle klesnú otáčky pod 3000ot vypne reguláciu na turbe a už nic.... Diag stále vypisuje Supercharger B do závady.... mám už z toho hlavu v smútku.... A ešte jeden poznatok ... pri jednom štarte po pohýbaní káblovačky na MAFkach sa dalo normálne pridávať a až pokial sa motor nevypol šlo to... Kablovacka je skontrolovaná a je OK. Tak isto aj MAFka su podla diag OK.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover 2008 3.6 V8
tak vyzkousejte regulace na akcnich clenech zda se hybou...
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover 2008 3.6 V8
No pokud je to hned po startu. Tak to vypadá na to že je to turbo špatně složeno. Pokud to tak je tak by se mělo jít zjistit jak píše Kokešek v Datalogru.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Re: Range Rover 2008 3.6 V8
Tak vyskúšané hádam už všetko... regulácia sa hýbe hneď po štarte aj datalogeri ale potom padne dole a už nereguluje... skúšam poslednú možnosť a to druhý accuator s iného auta ktoré ide .... ak už to nepôjde ani tak .... tak v tom prípade som vyčerpal všetky možnosti... skontroloval o sa egr , snímač tlaku , katalyzátor, dpf , turbo bolo vonku asi tak 5x ... intercooler sa vyčistil ešte raz ... a stále je to rovnaké
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Range Rover 2008 3.6 V8
pokud mas CF-53 tak ti nezbyva nez to opravit.
To nemam ani ja 
si natahnete kable z jednotky primo na turbo. jednoduche a hned vis jestli jo nebo ne.


si natahnete kable z jednotky primo na turbo. jednoduche a hned vis jestli jo nebo ne.