Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Moderátor: Acon
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovoz auta z UK na automat
Existuje teoretická možnost že bych si nechal z UK dovézt podval na auta. Takže když by někdo chtěl na něm něco dovézt a třetí člověk by zakoupil v UK tažné vozidlo, tak by náklady na cestu nebyly tak vysoké (cca 7k kč na jednoho).
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovoz auta z UK na automat
Proč jsem zatím projekt zastavil?
+ Komfort
- Spotřeba +1,5l
- Výkon -5-10%
- Cena přestavby cca 50 tis.
Chtěl jsme celé auto, které bych potom rozporcoval a prodal na díly. Cena auta jsem počítal tak kolem 30-50 tis. i s dopravou. Samotný automat se dá koupit od cca 7- 20 tis. Většinou se však jedná pouze o převodovku jenže na přestavbu je toho potřeba mnohem více. No když vezmu cenu automatu cca 12 tis + repase 28 tis no a plus něco na další výdaje cca 10 tis. A to jsem jenom u klasické přestavby na to když bude automat řízen hydraulicky a to by mě nestačilo. Přestavby testování na elektronické řazení něco jako compushift je min dalších 10 tis. Pak je tu ztráta toho výkonu a vyšší spotřeba. S potřebu bych neřešil až tak neřešil. Ale ten výkon. Dá se sice taky zvednou ale jsou to další úpravy a peníze. Nebudu moc daleko od pravdy když řeknu 20-30 tis.
No auto dnes hlavně na expedice i když občas sním do terénu také zajedu tak proto nevím jestli je volby přestavby na automat správným směrem.
No mám v hlavě ještě jednu myšlenku ale zatím ji zde vůbec nebudu prezentovat
, protože je to možná úplný nesmysl, ale pokud by to fungovalo byla by to paráda.
Radši myšlenky vrhnu směrem zvýšení výkonu motoru . Tedy spíš posunu maximálního výkonu a krouťáku do nižších otáček.
+ Komfort
- Spotřeba +1,5l
- Výkon -5-10%
- Cena přestavby cca 50 tis.
Chtěl jsme celé auto, které bych potom rozporcoval a prodal na díly. Cena auta jsem počítal tak kolem 30-50 tis. i s dopravou. Samotný automat se dá koupit od cca 7- 20 tis. Většinou se však jedná pouze o převodovku jenže na přestavbu je toho potřeba mnohem více. No když vezmu cenu automatu cca 12 tis + repase 28 tis no a plus něco na další výdaje cca 10 tis. A to jsem jenom u klasické přestavby na to když bude automat řízen hydraulicky a to by mě nestačilo. Přestavby testování na elektronické řazení něco jako compushift je min dalších 10 tis. Pak je tu ztráta toho výkonu a vyšší spotřeba. S potřebu bych neřešil až tak neřešil. Ale ten výkon. Dá se sice taky zvednou ale jsou to další úpravy a peníze. Nebudu moc daleko od pravdy když řeknu 20-30 tis.
No auto dnes hlavně na expedice i když občas sním do terénu také zajedu tak proto nevím jestli je volby přestavby na automat správným směrem.
No mám v hlavě ještě jednu myšlenku ale zatím ji zde vůbec nebudu prezentovat

Radši myšlenky vrhnu směrem zvýšení výkonu motoru . Tedy spíš posunu maximálního výkonu a krouťáku do nižších otáček.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Dovoz auta z UK na automat
Trochu k tomu s dovolením něco napíšu Huberte.
Moje osobní zkušenost s Defenderem v automatu, který tam mám již nekolik let je taková, že na expedice je to celkem zbytečná a drahá záležitost. Myslím na provoz. Do terénu je samozřejmě automat nepřekonatelná lahůdka. Ale pokud jedete do Albánie nebo na Island, tak ten automat moc nevyužijete. Trochu mi třeba chyběl automat v dunách na Sahaře, kde jsem byl Pumou, ale i tak jsem si to tam náramně užil.
Kdo znáte mého stodesítku Tdi 300 defíka, víte, že je to docela těžké auto. Na výkon si vůbec nestěžuji. Mám přidáno na čerpadle a i se stanem na střeše, rollcage, koly 285x85 R16, navijákem a já nevím čím, umí po dálnici uhánět dle GPS až 145km/h! Obrovskou nevýhodou je ale nárůst spotřeby už i při malých rychlostech. Při mé poslední cestě do Rumunska jsem počítal spotřebu na celou akci - abych se dostal na přesnější výpočet. 14.8 litru nafty s automatem, je ve srovnání s 12,6 v manuálu fakt docela rozdíl. Bavíme se tu o přesunových rychlostech 115-120km/h. Maximálku v zahraničí nikdy nejezdím, nechci riskovat poruchu tak daleko od baráku.
Takže ano. Automat je super, ale na expedičák už bych si jej znovu nedal.
Moje osobní zkušenost s Defenderem v automatu, který tam mám již nekolik let je taková, že na expedice je to celkem zbytečná a drahá záležitost. Myslím na provoz. Do terénu je samozřejmě automat nepřekonatelná lahůdka. Ale pokud jedete do Albánie nebo na Island, tak ten automat moc nevyužijete. Trochu mi třeba chyběl automat v dunách na Sahaře, kde jsem byl Pumou, ale i tak jsem si to tam náramně užil.
Kdo znáte mého stodesítku Tdi 300 defíka, víte, že je to docela těžké auto. Na výkon si vůbec nestěžuji. Mám přidáno na čerpadle a i se stanem na střeše, rollcage, koly 285x85 R16, navijákem a já nevím čím, umí po dálnici uhánět dle GPS až 145km/h! Obrovskou nevýhodou je ale nárůst spotřeby už i při malých rychlostech. Při mé poslední cestě do Rumunska jsem počítal spotřebu na celou akci - abych se dostal na přesnější výpočet. 14.8 litru nafty s automatem, je ve srovnání s 12,6 v manuálu fakt docela rozdíl. Bavíme se tu o přesunových rychlostech 115-120km/h. Maximálku v zahraničí nikdy nejezdím, nechci riskovat poruchu tak daleko od baráku.
Takže ano. Automat je super, ale na expedičák už bych si jej znovu nedal.
- Hanys_a_Kaca
- Příspěvky: 6529
- Registrován: 18 kvě 2010 09:13
- tel.: 775 173 983
- auto: DEF110+D2+RRC
- Bydliště: Prachatice / Budějice
Re: Dovoz auta z UK na automat
spotřeba není jen o penězích ale i o dojezdu, když uděláš patnáct procent na spotřebě, bude to patnáct procent na dojezdu, a to bude platit vždycky - ikdyž dáš dvě přídavný nádrže 

- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Dovoz auta z UK na automat
Hanys_a_Kaca píše:spotřeba není jen o penězích ale i o dojezdu, když uděláš patnáct procent na spotřebě, bude to patnáct procent na dojezdu, a to bude platit vždycky - ikdyž dáš dvě přídavný nádrže![]()
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovoz auta z UK na automat
Možná bude projekt pokračovat něco se rýsuje.
Pokud vše dopadne přejmenuji vlákno.
Pokud vše dopadne přejmenuji vlákno.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovoz auta z UK na automat
Tak automat už je doma projekt pokarčuje.
Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Dovoz auta z UK na automat
a bol si nakoniec po cele disco v UK alebo si kupil len automat v CZ?Hubert píše: 18 dub 2017 15:38 Tak automat už je doma projekt pokarčuje.
Odesláno z mého SM-G903F pomocí Tapatalk
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dovoz auta z UK na automat
Mrtvý automat u nás v ČR. Na repasi už se pracuje.
Příčina úmrtí automatu je ulomený kickdown u převodoky. Takže se tam dostala voda a další nečistoty byl jich plný filtr.
Repasi si udělám sám. Takže nyní pilně studuji dílenskou dokumentaci.
Ještě to vypadá na měnič taky nebude úplně ready. To zjistím ve čtvrtek ve firmě kde ho podrobí revizi nebo spíš repasi.
Mám to k tomu i další nutné věci jako je fréma, chladič, volič atd.
Věci z manuálu po přestavbě prodávat nebudu to kdyby náhodou jsem zjistil že to byl krok chybným směrem.
Jak bude nějaké foto dám to sem.
Příčina úmrtí automatu je ulomený kickdown u převodoky. Takže se tam dostala voda a další nečistoty byl jich plný filtr.
Repasi si udělám sám. Takže nyní pilně studuji dílenskou dokumentaci.
Ještě to vypadá na měnič taky nebude úplně ready. To zjistím ve čtvrtek ve firmě kde ho podrobí revizi nebo spíš repasi.
Mám to k tomu i další nutné věci jako je fréma, chladič, volič atd.
Věci z manuálu po přestavbě prodávat nebudu to kdyby náhodou jsem zjistil že to byl krok chybným směrem.
Jak bude nějaké foto dám to sem.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Nějaké foto
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Josef-Z (Jugin)
- Příspěvky: 732
- Registrován: 25 črc 2008 22:27
- tel.: 773492666
- auto: Discovery 300TDi
- Bydliště: Slatinky
Re: Dovoz auta z UK na automat
Nazdar,cyril píše: 03 led 2017 11:33 Trochu k tomu s dovolením něco napíšu Huberte.
Moje osobní zkušenost s Defenderem v automatu, který tam mám již nekolik let je taková, že na expedice je to celkem zbytečná a drahá záležitost. Myslím na provoz. Do terénu je samozřejmě automat nepřekonatelná lahůdka. Ale pokud jedete do Albánie nebo na Island, tak ten automat moc nevyužijete. Trochu mi třeba chyběl automat v dunách na Sahaře, kde jsem byl Pumou, ale i tak jsem si to tam náramně užil.
Kdo znáte mého stodesítku Tdi 300 defíka, víte, že je to docela těžké auto. Na výkon si vůbec nestěžuji. Mám přidáno na čerpadle a i se stanem na střeše, rollcage, koly 285x85 R16, navijákem a já nevím čím, umí po dálnici uhánět dle GPS až 145km/h! Obrovskou nevýhodou je ale nárůst spotřeby už i při malých rychlostech. Při mé poslední cestě do Rumunska jsem počítal spotřebu na celou akci - abych se dostal na přesnější výpočet. 14.8 litru nafty s automatem, je ve srovnání s 12,6 v manuálu fakt docela rozdíl. Bavíme se tu o přesunových rychlostech 115-120km/h. Maximálku v zahraničí nikdy nejezdím, nechci riskovat poruchu tak daleko od baráku.
Takže ano. Automat je super, ale na expedičák už bych si jej znovu nedal.
mám Discovery 300TDi automat, ještě z origo řídící jednotkou. Loni sem jel Albošku za 11 litru. Kola MT KM2 265\75 r16, naviják, pevnostní nárazník, spaní atd.. byl sem na váze 2350kg. Jestli ta váha dobře vážila

Jestli by byl někdo hodný, zajímalo by mě, jak jede 300Tdi s automatem a Defenderáckou přídavkou?
Například, Disco zamkne čtverku při 88km\h, jede 105km\h a točí mi 2500 otáček. chtěl bych vědět kolik to jede z Def. přídavkou a kdy zamkne čtverku? Přemýšlím že bych do LT230 z Defa šel

Dík za info.
P.S. Ať operace z automatem zdárně klapne

Discovery 300 TDi automat alijaz: "cihla" na cestování to nejlepší!
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Čau. Na automatu Tdi 300 diskošce, kterou jsem měl taky trochu nastrojenou, zahrádka, rámy a s koly 235/85 jsem jezdil takovýhle výlety kolem 12,5 max. Defender je proti tomu fakt děsná krabice. Takže se obávám, že když tam strčíš redukčku z defa, tak to bude trochu pomalejší, i když se zvětší síla a trochu jindy se to zamkne.
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Já jezdil s diskem 300 v manuálu s defacka přídavkou na T3 33'' do 13 l , nyní sem vyměnil manuál za automat a Origo přídavku, poladil motor a přijde mi výrazně kultivovanější jízda i hluk se vyrazně zmenšil a spotřeba šla o půl litru nahoru. Jezdím do 110 km/h bo na T3 je to o hubu, ale s t3 neslevim , snad jednou vyměním za trepy.
Odesláno z mého HM 1SW pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HM 1SW pomocí Tapatalk
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Mám zatím manuál, když jezdím mimo dálnice tak mám spotřebu cca 11 - 12l na 235/85R16 Km2. Na dálnici je to o 1l více ale to jedu do 120 km/h. Uvidíme co s tím udělá ATM.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
D1 automat na 33 Silverstone Extreme spotřeba na dálku 13,5, na menších zimákách kolem 10l.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Tak napodruhé, ale už to mám skoro hotovo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Tak napodruhé, ale už to mám skoro hotovo.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Hubert
- Příspěvky: 2510
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat
Po ujetí asi 2000km jsem naznal že přestavba na automat nebyla v mém případě cesta správným směrem. Takže jdu zpět k manuálu.
Automat je na prodej v bazaru .
Automat je na prodej v bazaru .
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- gibson
- Příspěvky: 3312
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Přestavba Discovery 300 Tdi manuálu na automat

DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk