doviezol som si to z nemecka uz s namontovanym lpg, auto slapalo ako ma vsetko bolo v poriadku, len bez lpg.
po dvoch tyzdnoch sme dosli na to ze tam bolo par odpojenych kablov pre LPG , pozapajali sa- ale dva kable sa spojili zle . 2 kabliky z troch ktore budia cievku boli spojene, a skratovane(nedopatrenim) odpalil sa tranzistor 30021 v riadiacej jednotke ktory budil 2 valce, nepamatam si presne uz ktore...jazdil som natom, ano nemal som to robit.. a pretavili sa katalyzatory. tie sa vykuchali nech mi to tam neklepe, a islo sa dalej. nasledne sa prepajkoval tranzistor na budenie tych dvoch valcov a auto uslo v pohode, no zacali mi haprovat otacky pri startoch. v priebehu dvoch mesiacov to islo stale dolu vodou, stale horsie a horsie starty a vzdy som musel klepat nohou po plyne aby mi to neskapalo. v sucasnosti auto prestartujem
zakazdym cca 10 krat s tym ze musim stale sliapat intenzivne na plyn aby to neskapalo. akonahle dosiahne teplotu 15stupnov, motor sa prepne na plyn a ide v pohode. ked je motor zohriaty a prepnem ho do benzinu otacky padnu a raz vyletia, raz rapidne padnu, a nasledne skape motor, na benzine sa nepohnem. domnieval som sa ze su zasrate vstrekovace. kupil som druhe, precistil som ich a vymenil. zavada tymto vyriesena nebola auto sa chova tak isto. dalsia vec co bola kontrolovana bolo cerpadlo, cerpadlo tlaci a na rampe boli namerane 4bary.
lambda..odpojili sme ju a vysledok ziadny, ziadne zlepsenie, ani zhorsenie. vaha vzduchu- po odpojeni sa zhorsil chod na benzine este viac. snimac polohy skrtiacej klapky, po odpojeni auto hned skape a sliapanim na plyn mu moc nepomozem..
uz som zufaly, nakolko ani mechanici sa v tom nevyznaju
