Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Moderátor: Acon
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
RR Sport 2013 SDV6. Najeto 165 tis. Bez závad. Jezdím 80% dálnice sem tam vlek. Olej měním po 15 tis.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
D3 2006, 285000km, motor v prdely..stala vymena oleja, tahanie minimalne, kludny styl jazdy, teren fakt minimalny
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zakaznik d3 2.7tdv6 najeto pres tri sta klika na pul.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak jedna D4 - 2010 - 2,7 140.000 olej 5w-30 každých 10tis. Ne terén v zimě webasto. Zatím Ok .... po přečtení vlákna se to tu bojím napsat, aby mi to příští tejden nekřuplo

jinak -
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 42#p399442
a
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 69#p399769
Materiál docela divný je to sice uhlíkatá ocel AISI 1215 neboli UNS G12150 je legovaná Chromem a Vanadem, ale je tam na mě moc Síry což obecně zlepšuje obrábění, ale nezi zrnama železa způobuje křehkost. Jinak Pevnost v tahu to má 540MPa, což na klikovku taky nic moc. Kliky se dělají 500 až dokonce 1000MPa. Chtělo by to mrknout na radiusy na obrobku jak jsou velké a jestli jsou pořádně zaleštěné. Napíchnout tvrdost jak na povrchu, tak uvnitř. Kouknout na lom pod mikroskopem atd.
Myslíte, že preventivní výměna kliky mi způsobí lepší spaní ?


jinak -
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 42#p399442
a
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 69#p399769
Materiál docela divný je to sice uhlíkatá ocel AISI 1215 neboli UNS G12150 je legovaná Chromem a Vanadem, ale je tam na mě moc Síry což obecně zlepšuje obrábění, ale nezi zrnama železa způobuje křehkost. Jinak Pevnost v tahu to má 540MPa, což na klikovku taky nic moc. Kliky se dělají 500 až dokonce 1000MPa. Chtělo by to mrknout na radiusy na obrobku jak jsou velké a jestli jsou pořádně zaleštěné. Napíchnout tvrdost jak na povrchu, tak uvnitř. Kouknout na lom pod mikroskopem atd.
Myslíte, že preventivní výměna kliky mi způsobí lepší spaní ?

Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Biker to máš asi jedno. Ja som dnes volal na jeden RRS 3.0 TDV6 ma 46 000km a motor tam menili na záruku lebo sa sypol po 16 000km. Tak to je asi úplne jedno, akurát neviem prečo niekto najazdí 180 000km a pohoda a niekomu sa sypne po 16 000km ?
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Klika za to primárně nemůže, žádná klika neumí běžet ''za roh'' 

Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
d4 2011-242000tis zatím drží




Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil 

- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Když se blok zkroutí a uložení kliky nejsou v ose, tak si buď udělá místo tím, že vydře ložisko, nebo praskne.Biker píše: 14 úno 2018 17:59 to Eliott ... a čím myslíš, že to je, že to praská ? Údržba, konstrukce, land rover, styl jízdy vše dohromady ? ... přece jen si asi už nejakej motor s KO klikou viděl co jsem zde pochytil![]()
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Prispieva nieco ovplyvnitelne soferom k skruteniu bloku?
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jo, 3 hodiny po dalnici 180 km/h 
Proto jezdim max 120 a hoodne caste prestavky

Proto jezdim max 120 a hoodne caste prestavky

Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
No neviem ci to je az tak jednoduche.
Reporty v zahranici su aj od ludi z vidieka, kde to vyzera skor na lokalky, nie dlhe dialnicne trasy.
Reporty v zahranici su aj od ludi z vidieka, kde to vyzera skor na lokalky, nie dlhe dialnicne trasy.
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Uz se to tu resilo min ve 2 vlaknech. Tam Elliott prave rozebiral krouceni bloku
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ilit=Umrel
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... A1dn%C3%AD
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... ilit=Umrel
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... A1dn%C3%AD
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad



- Přílohy
-
- motor klepe.jpg (41.37 KiB) Zobrazeno 7878 x
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad



Doufam ze to mas jako banner na vjezdu do dilny

Naposledy upravil(a) NOTIX dne 21 úno 2018 18:34, celkem upraveno 1 x.
Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Dokážete někdo posoudit, jak je to s motorama, které se montují dnes a v např. posledních 2 letech, zda se něco změnilo a současné motory budou lepší?
Prohlížel jsem výsledky a novější motory jsem havarované neviděl. Samodřejmě, že je to nájezdem kilometrů a take tím, že to ten, co si koupí nový LR v autosalonu zde asi neřeší.
presto si rád precut vase názory. Pak také již zde na foru položená otázka, zda se vada týká dodaných nových polomotorů, jestli nějaký padnul majiteli opakovaně.
LR Zdar.
Vláďa
Prohlížel jsem výsledky a novější motory jsem havarované neviděl. Samodřejmě, že je to nájezdem kilometrů a take tím, že to ten, co si koupí nový LR v autosalonu zde asi neřeší.
presto si rád precut vase názory. Pak také již zde na foru položená otázka, zda se vada týká dodaných nových polomotorů, jestli nějaký padnul majiteli opakovaně.
LR Zdar.
Vláďa
- eliott
- Příspěvky: 11529
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Lepší to už nikdy nebude, jedině horší...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- NOTIX
- Příspěvky: 737
- Registrován: 25 zář 2009 20:45
- tel.: 601322634
- auto: Def 90 Puma, RRE
- Bydliště: Náchod
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Tak to je bohužel pravda

Defender 90 Puma - táta do lesa a na chalupu
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Karoq - to mi zbylo pro posun do rachoty
MOLON LABE !!! M.A.R.A.
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.
Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.
Děkuji děkuji

Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.
Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.
Děkuji děkuji

- Dex
- Příspěvky: 902
- Registrován: 17 led 2012 16:33
- tel.: +420606945930
- auto: D2,D3,S3,RRC
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor TDV6 a SDV6 statistika fatálních závad
Jenže 3.0 v l322 a v D4 jsou naprosto jiné motory jestli ti jde o tohle.lummix007 píše:Zdravím všechny, jsem nováček, tak mě prosím neukamenujte![]()
Pročetl jsem pečlivě, jelikož hodně vážně uvažuji o RR L322. Z tohoto tématu jsem usoudil, že asi nějaký problém s motory 3.0 existuje, tak se mu raději vyhnu.
Otázka ale jiná - kterou jinou motorizaci tedy raději zvolit? Jít raději do starší 3.6 nebo novější 4.4? Novější 4.4 je už spojena s 8-mi kvaltem, tak jízda bude při dálniční rychlosti komfortnější i s menší spotřebou. Pletu se?
Poraďte prosím nebo mě odkažte na nějaké fórum, kde se to řešilo.
Děkuji děkuji
Odesláno z mého VFD 900 pomocí Tapatalk