Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Moderátor: Acon
- martyp
- Příspěvky: 81
- Registrován: 05 pro 2015 20:23
- tel.: 722739855
- auto: Discovery 300Tdi ATM
- Bydliště: Plzeň
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Vím, že tu jsou i lepší. Ale za mě, co jsem nejvíc táhl:
autodoprava - odtah vozidel - půjčovna přívěsů www.autodopravajunak.cz
-
- Příspěvky: 163
- Registrován: 18 říj 2012 22:05
- tel.: 607231293
- auto: 110TD5 99,130 200Tdi
- Bydliště: poblíž zlína
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
def+ifor je proste univerzální kombinace jen upozornuju že je na všech fotkách furt stejný podvozek a tu hliníkovou boudu sundávám sám.Joo angláni to mají dobře vymyšlené
...jen ta velikost hrozne přitahuje orgány a když se rožne nápis "STOP" mají jedinou starost jestli na to mám papíry tak bacha

...jen ta velikost hrozne přitahuje orgány a když se rožne nápis "STOP" mají jedinou starost jestli na to mám papíry tak bacha

Naposledy upravil(a) Démon dne 15 čer 2018 22:25, celkem upraveno 1 x.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti

Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Předloni jsem se poptával, jaké má kdo zkušenosti s 3,5t za Diskem... Tak teď už se ptát nemusím, když sbírám vlastní
Jedná se o Cheval Liberte 4004 XL Pro - prázdná hmotnost 1,5t, délka 6m, šířka 2,3m. S lehkými obtížemi pojme čtyři standardní koně, čtyři sedla, čtyři deky, pytel jádra, čištění... Nedoporučuji otáčet na místě, prože do jde zadní náprava smykem a gumy zanechávají stopu jak návěs od kamionu...
Na zadní nápravě mám na Disku klasické pružiny, tak jsem nechal doplnit vložné měchy (normálně mám nahuštěno na 0,7atm, na těžký vlek dofouknu na 1,5 atm). S rozjezdy problém nebývá (jistí to přídavka), brždění chce cit, ale jestli mi něco vadí, tak že rozumná rychlost je tak 70km/h - na dálnici stačí koleje po kamionech a když jede člověk víc než 80, tak to začíná tancovat jak ďas. Na druhou stranu spotřeba je dost příznivá (s 3,5t tak 14/100 při rychlosti cca 70km/h, s 2t tak 12/100 při rychlosti cca 90 km/h). Jinak nenajedu s tím moc, tak 2000km ročně (daleko více najedu s dvoukoňákem), tak snad diferáky a převodovka vydrží...
A ještě jednu výhodu to má - od doby co vozím tohle je pro mne jízda s dvoukoňákem (2t) vysloveně odpočinkovou záležitostí


Na zadní nápravě mám na Disku klasické pružiny, tak jsem nechal doplnit vložné měchy (normálně mám nahuštěno na 0,7atm, na těžký vlek dofouknu na 1,5 atm). S rozjezdy problém nebývá (jistí to přídavka), brždění chce cit, ale jestli mi něco vadí, tak že rozumná rychlost je tak 70km/h - na dálnici stačí koleje po kamionech a když jede člověk víc než 80, tak to začíná tancovat jak ďas. Na druhou stranu spotřeba je dost příznivá (s 3,5t tak 14/100 při rychlosti cca 70km/h, s 2t tak 12/100 při rychlosti cca 90 km/h). Jinak nenajedu s tím moc, tak 2000km ročně (daleko více najedu s dvoukoňákem), tak snad diferáky a převodovka vydrží...
A ještě jednu výhodu to má - od doby co vozím tohle je pro mne jízda s dvoukoňákem (2t) vysloveně odpočinkovou záležitostí


Hyundai SantaFe 2003 2,4i+LPG (do práce)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
LR D2 - MY2000 Td5 manuál (na weekend)
LR D2 - MY2004 Td5 automat (pro manželku)
Zetor 5718 (kolem domu)
- MartinG
- Příspěvky: 122
- Registrován: 03 led 2014 14:00
- tel.: 604253828
- auto: Defender 110/300tdi
- Bydliště: Brno
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
A tak to já taky přispěji... Jednou jsem si tak nechal převézt dědka kamarádem z bodu A do bodu B. A jak se to stane? To je tak, když se auto naloží se zamrzlýma paknama, odpojenou ručkou, nezařazeným kvaltem, podcení se přikurtování a pak se to nechá přes noc stát ve vytápěné garáži. Někdo by řekl dvojchyba, já spíše pětichyba. Pak stačí malý drncák, kdy spadnou kurty a následně auto jedoucí přžed vámi prudce zabrzí, takže vy musíte též...
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
To dopadlo ještě dobře....
Na jakejch kurtách to bylo, že to nedaly ?
Na jakejch kurtách to bylo, že to nedaly ?
-
- Příspěvky: 460
- Registrován: 27 říj 2009 20:25
- tel.: 725722563
- auto: P38 4,6
- Bydliště: Křivoklátsko
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
....jo teď to čtu pořádně, blbě napnutý, takže spadly, ne že praskly.
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
holt někdy musíme pomoct i těm méně šťastným co vlastni nespolehlivé značky vozů
. A pak že kapou motory jen v D3... ironie osudu je takova, že majitelce x5ky jsem nedoporučil koupit RRS skrz riziko že by odešel motor.... asi to neni o autech ale o lidech 



Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
To muselo zamrzet... 
Neni spatne obcas pripominat , poradne kurtovani...
Ja.snad dnes dojedu vporadku...

Neni spatne obcas pripominat , poradne kurtovani...
Ja.snad dnes dojedu vporadku...
- Maxsel
- Příspěvky: 3668
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Dva příspěvky a stejný tahoun. Tak ať se Vám daří a Détrojka drží!
- VencaZE
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Tak já taky něco přidám. Vlek je Ifor W. 3,5t. Co jsem vyměnil silentbloky listových per tak se s ním dají pěkně řezat zatáčky
Jen to tažný na Defíku je moc vysoko ale to jsem částečně vyřešil výškově stavitelným konzolovým. Teď jsem vymyslel že dolů dovařím kousek pásoviny, vyvrtám ještě jedny spodní díry a mám to akorát. Pořídil jsem si ale konzoli na dva čepy protože jeden čep se mi na 3,5t zdál málo ale hlavně to hrozně mlátilo. Na obrázku je jednočepová konzole ale dá se dokoupit i dvoučepová. Když netahám vlek tak mám místo tažného danou stupačku
.




Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- victom
- Příspěvky: 539
- Registrován: 07 bře 2016 21:41
- tel.: 00421905467739
- auto: Defender puma 110 SW
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Dnes bude asi dlhý deň. 400km D3 tam a 400km späť z Wranou.
Naposledy upravil(a) victom dne 17 zář 2018 02:39, celkem upraveno 1 x.
- Kokesek
- Příspěvky: 4467
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti


Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Monstrózní!
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
(O)Range Rover p38 2.5 TDS
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
kup svému dítěti Land Rover a už nikdy nebude mít peníze na drogy
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: Tahání těžších přívěsů - zkušenosti
Tak to je velkej punk,to by ho rozházelo jak domek z karet..... 
