Ze by patril k tomu malu co se k tomu chova jako člověk?eliott píše:Včera jsem mluvil s člověkem, co má 420000 na jednom motoru 2,7. Vyjímky existují...
Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Moderátor: Acon
Ze by patril k tomu malu co se k tomu chova jako člověk?eliott píše:Včera jsem mluvil s člověkem, co má 420000 na jednom motoru 2,7. Vyjímky existují...
Ahoj, no tak samozřejmě to paranoia je, to auto si ji vybudovalo samo, ale tak přece si nekupujeme a nepoužíváme všechny věci s tím, že počítáme, že se hned pokazí a že se do nich vrazí spoustu peněz. Přece nepůjdeme do obchodu s tím, že si vybíráme tu nejméně spolehlivou věc, která je navíc hodně drahá při pořízení i při servisu?! A zrovna u auta, myslím, že chce člověk jezdit a nemít problémy. Já jsem je s D3 zrovna neměl, ale zřejmě jen proto, že jsem do toho dal tolik peněz hned po koupi. Stejně tak jsem psal, že auto mělo natočeno 2x tolik, co se uvádělo při prodeji a na počítadle. Takže jsem ani nevěděl, čím si nakonec prošlo. Vlastně ani nevím, kde je auto teď a jestli ještě žije... třeba jo. Stejně tak znám případ D3 která má za sebou 350 tis. km a funguje, v tom případě předpokládám, že to byla souhra všech náhod, které k takovému výkonu a výsledku potřebuješ...marwak píše: 04 led 2019 09:21Jako sorry, ale to už je fakt paranoia. Chápu všechny racionální argumenty, co tu zaznívají, statistiky, srovnání, pravděpodobnost atd. Ale říct o autě, se kterým jsem "rok projezdil bez problémů", že je lepší ho nemít, mi fakt nepřijde úplně v pořádku. A myslím, že to je důležitá součást celého toho problému. Hodně se o něm mluví, hodně se zveličuje a spousta lidí se ho tak bojí, že prožívají stres při každém kilometru jízdy. Pro ně je asi opravdu lepší do toho auta nejít, ale ruku na srdce, znáte nějaký jiný model (od jiného výrobce), který je tak spolehlivý, že můžu jezdit bez jediné pochybnosti a obavy? Těžko. Tak z toho zase nedělejme drama.moon13 píše: 04 led 2019 09:03 Vím, že to bude znít asi divně, ale z LR, co jsem měl, byl nejlepší (ve smyslu spolehlivosti) Freelander 2
Za 5 let jedna závada a to ještě detail, který se vyřešil výměnou nějaké hadičky.
Pak jsem měl rok DII V8 a bohužel černý Petr padl na jednoho z dalších vlastníků (myslím, že byl třetí po mě), tam to dopadlo prasklou hlavou,
i když jsem do auta a servisování těch věcí pod kapotou, taky nasypal pár peněz.
No a D3 jsem měl taky rok, tam jsem hned po koupi raději nechal udělat servis snad za 80 tis. jen z toho důvodu, o kterém píšeš výše... při každé jízdě jsem byl tak trochu ve stresu, jestli dojeduU D3 pro mě byla největší hrůza ta, že jsem asi po 4 měsících zjistil, že motor má natočeno tak o 150 tkm více! Prostě super kauf.
O motoru 2,7 TD a všeho kolem něj jsem četl, slyšel a viděl tolik, že si myslím, že je lepší ho nemít (i když jsem ten rok projezdil bez problémů).
Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.Maxsel píše: 04 led 2019 14:30
PS: A teď vážně. Jaké jiné auto mi nabídne to samé a bude bez problémů?
Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.habakuk píše:Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.Maxsel píše: 04 led 2019 14:30
PS: A teď vážně. Jaké jiné auto mi nabídne to samé a bude bez problémů?
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.
Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
Tak souhlasím, v mém příspěvku píšu, že je to spíše Range Rover sport.Badus píše:Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.habakuk píše: Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.
Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
D4 je o mnoho vetsi, daleko stabilnejsi, o prujezdu terenem nemluvim... ale Jeep ma bezva multimedia. [emoji16]
Ale tot jen muj nazor...
A uz i s temi MB 3 litry zacinaji problemy .o)) a drahy opravy. Pokud je to pro firmu a auto co ma jezdit km tak nafta pokud pro normalniho člověka ktery najezdi 10tis rok je nafta dle me nesmyslBadus píše:Mame obe tyto auta ve firme. Tedy D4 i Jeep GCh. A omlouvam se teda za nazor, ale krom tvaru karoserie a vykonu ty auta nemaji nic spolecnyho.habakuk píše: Bez problém nemusí být žádné auto na světě furt je to stroj složený z tisíce dílků a každý jednotliví se může rozbít.
K otázce co podobného. Co třeba Jeep Grand Cherokee 3,0 V6 nafta Euro5, 250koní, převodovka ZF8°, trvalá 4x4, redukce, od výbavy Overland zadní uzávěra a vzduchový podvozek. Pokud jedeš jako člověk tak za 8L pokud jako pako tak 10L. Velikostně je to jako RRS.
Pokud ti vadí nafta tak máš možnost 3,6 nebo 5,7 benzín.
Vždycky existuje nějaká volba jen si to tady nechceme přiznat.
D4 je o mnoho vetsi, daleko stabilnejsi, o prujezdu terenem nemluvim... ale Jeep ma bezva multimedia. [emoji16]
Ale tot jen muj nazor...
Novejsi se jeste neproflakly ale co vim tak v off modu nafoukany vzduch je to strasna kozahabakuk píše:No měl jsem spíše na mysli generaci Wk2 tedy od 2011 který má VM Motori nikoliv Mercedes. Generace Wk 2005-2010 má motory Mercedes.
No pořad je v záloze nabídka velmi slušný benzinových agregátů.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ahoj Cyrdo. Jsem rad, ze jsme se shodli na Free2 i kdyz asi pro spoustu lidi uplne nespada do te kategorie offroad
Zrejme dobry doporuceni na dobry autohabakuk píše: 04 led 2019 18:55 Kdy má přijít ta chvíle, že se profláknouatakujeme hranici 200t km a zatím ani egr neodešel DPF nic. Dělali se brzdy očekávám kdy začne stávkovat vzduch a také zatím nic. Já bych ten Jeep mimo nového nebo služebního nechtěl, ale spíš z pohledu toho, že nevím kde by mě ho pořádně servisoval a nebastlil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
U naseho pred casem WJ s 2,7 se to zaclo srat 300tis. Bylo to tenkrát po prvnim majiteli a koupeno z autorizaku. Za dva roky co jsme ho meli to sezralo na servisu 250 a pod 200 sel rychle pryčhabakuk píše:Kdy má přijít ta chvíle, že se profláknouatakujeme hranici 200t km a zatím ani egr neodešel DPF nic. Dělali se brzdy očekávám kdy začne stávkovat vzduch a také zatím nic. Já bych ten Jeep mimo nového nebo služebního nechtěl, ale spíš z pohledu toho, že nevím kde by mě ho pořádně servisoval a nebastlil.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja myslel, ze RSS je stejne velkej jako D4 krom kufru. Ale mozna se mylim.habakuk píše: Tak souhlasím, v mém příspěvku píšu, že je to spíše Range Rover sport.
Spíš mě zajímá myšlenka toho, že D4 zvládne v terénu více než GCh. Podle mě ty auta mají technický základ obsolutně vyrovnaný. Obuj je na stejné gumy a projedou úplně stejný terén. Když to přeženu technickou výhodu má Jeep v zadní špéře, ale tu měla D4 také jen za příplatek.
Sent from my iPhone using Tapatalk